Страница 3 от 3
Публикувано на: 10 Юли 2008 16:21
от poli
Подкрепям твоето предложение,и го допълвам с Cusco,Tanabe,Greddy,HKS,Toda...
Но когато става дума за ограничен бюджет в който трябва да се вмъкне чове,гледаш да намериш алтернативни варианти.
Публикувано на: 10 Юли 2008 16:34
от jamie
Именно щото е ограничен - предложението е такова. Разликата с китайката не е кой-знае колко голяма.
ПП: Ако не беше ограничен - има и европейски производител.
Публикувано на: 10 Юли 2008 18:45
от punkara
ot lichen opit: ne sum dovolen ot KONI (zhultite) i zatova sega si poruchah Tokico!
drugiyat variant e KYB AGX, za tyah sum slushal samo hubavi neshta, no nyamam lichen opit s tyah!

Публикувано на: 11 Юли 2008 00:05
от agent dust
за спирачките:
могат да задържат по две причини - при положение, че си направил ребилд на спирачните апарати. първо не е регулиран правилно щокът на сервото. трябва да се опира в буталото на спирачната помпа, но без да го натиска. второ - спирачният педал трябва да има известен луфт - до около 6мм - има при педалът един винт, с който се регулира. така гарантираш, че клапанът на сервото е плътно затворен при пуснат педал. ако луфтът на педалът и щокът на сервото са наред, единственият проблем за задържане на ребилднати спирачни апарати може да са блокирали водачи, или грешни гумички на спирачната помпа.
минах по този път. колебаех се за смяна на спирачни апарати и какво ли не. оказа се, че хубави дискове, хубави накладки, състезателна спирачна течност и правилни луфтове на спирачните компоненти решават всички проблеми. забих някакви австралийски дискове с накладки и сега колата спира като стой та гледай. мисля че нямаш луфт на спирачният педал и затова ти задържат спирачките.
а за окачването - Кони е голям боклук, но върши работа. аз съм с кони и swift пружини. има ли неравности става голям цирк. но на равно се представя добре. Тейн за цената си е превъзходно, но не е за офроуд. Кспорт - често дефектира, Д2 си е кспорт отвсякъде. Токико е екстра, а каяба AGX е една много добра алтернатива. т.е. ако не искаш да даваш много пари, каяба AGX е твоето решение. и търси хубави пружини - само японско. не е работата само в амортисьора.
И както казва Поли - наблягай на японските марки. аз мога да се похваля, че по колата си имам swift, tanabe и trd. грешка нямат.
Публикувано на: 11 Юли 2008 01:46
от mitoko
maggkrabar написа:за спирачките:
могат да задържат по две причини - при положение, че си направил ребилд на спирачните апарати. първо не е регулиран правилно щокът на сервото. трябва да се опира в буталото на спирачната помпа, но без да го натиска. второ - спирачният педал трябва да има известен луфт - до около 6мм - има при педалът един винт, с който се регулира. така гарантираш, че клапанът на сервото е плътно затворен при пуснат педал. ако луфтът на педалът и щокът на сервото са наред, единственият проблем за задържане на ребилднати спирачни апарати може да са блокирали водачи, или грешни гумички на спирачната помпа.
минах по този път. колебаех се за смяна на спирачни апарати и какво ли не. оказа се, че хубави дискове, хубави накладки, състезателна спирачна течност и правилни луфтове на спирачните компоненти решават всички проблеми. забих някакви австралийски дискове с накладки и сега колата спира като стой та гледай. мисля че нямаш луфт на спирачният педал и затова ти задържат спирачките.
а за окачването - Кони е голям боклук, но върши работа. аз съм с кони и swift пружини. има ли неравности става голям цирк. но на равно се представя добре. Тейн за цената си е превъзходно, но не е за офроуд. Кспорт - често дефектира, Д2 си е кспорт отвсякъде. Токико е екстра, а каяба AGX е една много добра алтернатива. т.е. ако не искаш да даваш много пари, каяба AGX е твоето решение. и търси хубави пружини - само японско. не е работата само в амортисьора.
И както казва Поли - наблягай на японските марки. аз мога да се похваля, че по колата си имам swift, tanabe и trd. грешка нямат.
ребилдване на кое казаваш - смяна на гумички и/или цилиндърчета ли?
а спирачните маркучи смени ли ги с по здрави?
и последен спам.
какво е съотношението на силата м/у предните и задните дискове на мойта
че и мойта плаче за основен ремонт на спирачките ....

MR2
Публикувано на: 18 Юли 2008 09:36
от Staff_Ko
Zna4i....parvo iskam da blagodarq za profesionalnoto mnenie na "maggkrabar"...6te napravq vsi4ko vazmojno da napravq nastroikite kakto toi kaza....
Polsle, gledam 4e temata se porazvi i kam oka4vaneto...Qvno v "TEIN" mu e maikata....dano edin den da ima lev da si vzema takova iiiii to posle da NE defektira....Az po-princip izvan patq rabota nqmam, ama to na6ite pati6ta sa dostata4no "OffRoad", nali?:)
Sega malko nqmam vreme, no imam i drugi vaprosi...za koito 6te spodelq s vas po-kasno.....
P.S. Blagodarq na vsi4ki za pusnatite mneniq....
Публикувано на: 19 Юли 2008 01:46
от agent dust
за спирачките не съм слагал по-яки маркучи, просто подмених старите с чисто нови. и карам със състезателна спирачна течност MOTUL RBF 600. иначе могат да се слагат от онези стоманизираните маркучи - но трябва да са истински иначе яко хи хваща ръждата. и аз имах големи главоболия със спирачките - но най-накрая след качествено обслужване на всички компоненти колата започна да си спира чудесно.
MR-2
Публикувано на: 19 Юли 2008 11:00
от Staff_Ko
A...."maggkrabar", az ne6to ne razbrah - kakva e kolata ti...?
Публикувано на: 19 Юли 2008 12:13
от dimd00d
jamie написа:poli написа:jamie,
за оф роад има други по-добри окачвания и марки.
аз съм излизал в тревата на писта Серес с окачване KMS и имах проблем с двата десни амортесьора.И в този случей гаранция нямах поради луфта на амортесьорите.Оговора на австралийците беше.Амортесьорите са направени да работят на-горе и на-долу,а не на страни.Желаетели да ги отремонтираме и да си заплатите или да ви ги изпратиме така обратно.
Поли, офроуда е ДРУГА дисциплина laugh.gif
Хайде да не ми излиза през носа всяка грешка а ? И не знам защо смяташ че австралийците са капацитети, сигурно щото инак за китайци идеше реч....
Имало нещо гнило в Дания. Има - ама не е гнило, ай тихо че Дими ще ни комплексира всичките сега laugh.gif
Швеция, не Дания :P
Е ти си знаеш моето мнение, и една от причините е тва дето Поли изтъква - в България има минали обучение и оторизирани да сервизират Олинс (частите идват бързо). Щото шит хапенс.
Само да вметна, че теоретично, е добра идея (даже според Aurok задължително) на брой километри и/или време да се отварят, проверяват и да им се подменя маслото - предполагам е валидно каквато и да е марката.
Публикувано на: 20 Юли 2008 20:04
от agent dust
dimd00d написа:
Само да вметна, че теоретично, е добра идея (даже според Aurok задължително) на брой километри и/или време да се отварят, проверяват и да им се подменя маслото - предполагам е валидно каквато и да е марката.
не само маслото. на всеки 500км се разглобяват почистват се и се гресират наново. на колко се разглобява пълнителят незнам, не би трябвало да се прави често. разглобяват ги да им променят характеристиките, редят се там едни пластини вътре. но това са професионални амортисьори, и ако няма да си профи шампионата подплатен с дебели пачки - няма никакъв смисъл да се купуват.
Staff_Ko, колата ми е АЕ86 - двигателят и е като на МР2-ката
Публикувано на: 20 Юли 2008 22:34
от dimd00d
maggkrabar написа:dimd00d написа:
Само да вметна, че теоретично, е добра идея (даже според Aurok задължително) на брой километри и/или време да се отварят, проверяват и да им се подменя маслото - предполагам е валидно каквато и да е марката.
не само маслото. на всеки 500км се разглобяват почистват се и се гресират наново. на колко се разглобява пълнителят незнам, не би трябвало да се прави често. разглобяват ги да им променят характеристиките, редят се там едни пластини вътре. но това са професионални амортисьори, и ако няма да си профи шампионата подплатен с дебели пачки - няма никакъв смисъл да се купуват.
Staff_Ko, колата ми е АЕ86 - двигателят и е като на МР2-ката
10k km или един състезателен сезон ми казаха (за сравнително нормални амортесьори). Инак, кат каза професионални, продаваха и 4 way TTX-ове, ма бяха нещо от вида на 4к паунда парчето :О . Мисълта ми беше, че ако се купуват некви Тейн-ове, не се знае дали не трябва да се пращат и те до дилъра да ги отваря, чисти и затваря? (тва за пластините се прави само като се revalve-ват, а то обикновенно се прави като се сменят пружините с други, така че едва ли ще се налага)