Реални впечатления за Авенсис 2.

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 28 Май 2008 21:33

Me4oKyX написа:Качеството на материалите в Авенсиса е на много по-високо ниво!
Подкрепям те,качеството на материалите в Авенсис е много високо.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 28 Май 2008 21:45

Абслютно си прав колега, затова има и дизели и бензинки happy.gif Аз лично пък не понасям дългите скорости на бензина ... да стигна до 4000об, че да вземе да дръпне... Кефят ме късите и постоянно вървящи скорости на дизелака. А както и да го въртим и сучим, няма начин някой да ме убеди в противното. Просто различни предпочитания и различен стил на каране си е това tongue.gif Който го кефи взима дизелака, който иска да цеди високо, бензинка rolleyes.gif А за наш късмет и двата вида двигатели са много здрави при Тойота, а от към икономия..... няма огромна разлика, освен ако не въртиш ПОНЕ 30-40хил.км годишно :thumbsup: JAPAN POWER!


P.S. Единствено, ако наистина пуснат дизел-хибрид на третата версия на Авенсис, тогава вече дизела ще спечели неминуемо от към икономичност.... Но да видим дали ще ни зарадват rolleyes.gif Дано да е с 2.2 136к.с...... happy.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 28 Май 2008 22:16

Me4oKyX написа: P.S. Единствено, ако наистина пуснат дизел-хибрид на третата версия на Авенсис, тогава вече дизела ще спечели неминуемо от към икономичност.... Но да видим дали ще ни зарадват rolleyes.gif Дано да е с 2.2 136к.с...... happy.gif
Отсега ти казвам,че няма да те зарадват.Тойота още преди години заяви,че дизелов хибрид не е на дневен ред поради скъпата цена. Но аз бих се зарадвал от новото поколение Приус,което казват,че ще е още по-икономично и по-мощно,като твърдят,че са смъкнали разходите по производствтото му ,което ще смъкне и цената му,като следващият Приус трябва да е с по-ниска цена от сегашния при много подобрени показатели..Обмисля се и зареждане в контакта от ел.мрежата.Ето на това му казвам аз технологии.
Тойота категорично залага само на бензинови хибриди,защото както аз,така и те смятат,че дизелът няма бъдеще като екологична ефективност,защото като принцип е замърсяващ двигател и налага скъпи филтри, за да му пречистват изгорелите газове. На хибридите на този етап се залага като на естествен преход към електрическите коли.
Дизелов хибрид търси във ВЕЧНО бъдещите планове на PSA/Пежо-Ситроен/. biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 05 Юни 2008 01:23

Дизел ли - прекрасно! Баща ми има Авенсис 2001 Д4Д и Сега реве! Защо карам бензин - заради ГАЗТА!!!!! Катализаторите са прах в очите - особено при дизела! А при тях даже е филтър за твърди частици! Да сте виждали газов котлон с катализатор? Да ви обясня - отварял съм двигател на Кия Рио на 50 000км за ОСНОВЕН ремонт - нагара от клапаните ( Български "бензин") прониква м/у сегментите и цилиндъра и дере!!! След около 2 месеца отворих двигател на Деу Есперо на 600 000км wacko.gif на газ- беше БЯЛ!!! Сменихме му гарнитура на главата, че беше пробил маслена магистрала. И двете коли бяха таксита. На ден ако не сваля поне един филтър за твърди частици на дизел - все едно не сам ходил на работа! Разберете - В България ви продават мазут вместо нафта! Колко турбини са имали проблем заради запушени катализатори! А като си махнете катализаторите на дизелите ме връщате във времето на Икарусите по баира за Плиска!! И това го дишаме! sad.gif

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 05 Юни 2008 02:55

Супер, а и принципно си прав, но ГАЗ на EFI двигателите... На VVTi газ няма как, щото троши клапаните.... А и като ни е мазутче, си слагаме супер добавки в нафтата и пак получаваме хубав автомобил biggrin.gif Че е с филтър с филтър е, но това определено не ги прави лоши автомобили! Заради лошите горива, няма как да отречеш един от най-добрите дизелови двигатели tongue.gif Гълташ хапа, сипваш добавката и нямаш грижи! Щом дори D-CAT двигател карат с добавки и няма проблеми с дюзите, значи може smile.gif

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 05 Юни 2008 09:28

Хъм, май ме разбрахте грешно. Нищо против нямям дизела, а ме хваща яд на боклуците, които ни продават вместо горива! И заради това хората прибягват до тези " ъпгрейди " wacko.gif на колите си...

roumen68
Мнения: 212
Регистриран на: 19 Яну 2007 05:58
Местоположение: Добрич
Обратна връзка:

Мнение от roumen68 » 05 Юни 2008 10:45

То малко офтопик става, ама... като че ли най-съм доволен от нафтата на SHELL у нас. А наскоро излизах в чужбина и в Хърватска ми беше първото зареждане след БГ - заредих в OMV. И веднага се усети промяната в поведението на двигателя - по-тих и с повече мощност. У нас май нямаме подобна нафта с каквато си карат братята хървати, а и всички на запад от тях.
Toyota Avensis D4-D, 2.0, 116 hps, SOL, комби. Произведена в UK на 14.12.2003. Добрич-Варна с разход 3.6л/100км!

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 05 Юни 2008 20:02

Пресни, пресно вчепетления от Авенсис 1.8VVTi - отиване до София, обикаляне до Божурище, после обратно до Експо центъра, после обратно до Васил Левски стадиона и накрая обратно до Пловдив, 130-140км/ч скорост, 4 човека, климатика пуснат на 90% от времето ми даде 6,8л/100км happy.gif Малко над 300 някъде километра, може и повече, не съм засичал, но не чувствам никаква умора от пътуването. Просто перфектен автомобил, дори и с 130км/ч не е много шумен, а съм със зимни гуми още, щото ги свършвам, че и без тва са на 2 сезона... Просто прекрасен автомобил! Нямам никакви забележки, въпреки че съм привърженик на дизелите.... С корола 1.4Д ще ми даде 1-1,4л по-нисък разход, но пък комфорта на пътуването е доста различен :whistle: Вече сериозно се чуда, защо изобщо ще е продавам тоя кола, тя просто не си заслужава да я дам на тия пари, при състоянието и километри и всичко! happy.gif

Заключение : супер комфорт, никаква умора от шофиране, прекрасен разход, супер пътно поведение, изобщо 6+ :thumbsup:

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 05 Юни 2008 20:46

Avensis 1.8VVTi ot moia opit malko trudno diga nad 190km/h. inache za vozene si e dobre.

Аватар
drZoidberg
Мнения: 58
Регистриран на: 30 Май 2008 11:45
Местоположение: Варна/София

Мнение от drZoidberg » 06 Юни 2008 17:08

Vesko написа:Avensis 1.8VVTi ot moia opit malko trudno diga nad 190km/h. inache za vozene si e dobre.
laugh.gif Е, колега, ти пък сега. Все едно става въпрос за някоя бегачка с 500+ коня и се ядосваме, че е тромава. Ами че то по каталог максималната скорост е 195 км/ч /някъде из форума четох, че тя е ел. ограничена, като ограничението се изключвало след изминаване на 25000 км. също така ограничението работи само при 5та скорост, така че ако някой иска да я "пробва" преди да е изминала 25к, да я реже на 4та с 200+ км/ч laugh.gif /. Друг е въпросът, че не смятам, че това е кола, която трябва да се кара със 190+.
offtopic.gif Още повече не смятам, че въобще някой трябва да кара с толкова, освен на обезопасена писта. Защото все пак, ако не за теб, трябва да мислиш за другите на пътя. Все по- често заради шофьори, които си мислят, че са много добри, страдат невинни хора. Но това е въпрос за друга тема де.


Ако все още стои на дневен ред въпросът за впечатленията от Авенсис 2 и аз карам 2007 Авенсис 1.8 VVT-i с оборудване Executive и съм мн доволен, като за да не повтарям, мога да кажа само, че се съгласявам напълно с хвалебствените мнения на колегите по-нагоре. :thumbsup:
Me4oKyX написа:Пресни, пресно вчепетления от Авенсис 1.8VVTi
Имам само малък проблем с шума, за който писах в една друга тема http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=7158 и ще съм благодарен на Me4oKyX /и на всички останали разбира се/, ако даде мнение по въпроса, защото кара Авенсис със същия двигател.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 07 Юни 2008 02:25

drZoidberg написа:Ами че то по каталог максималната скорост е 195 км/ч /някъде из форума четох, че тя е ел. ограничена, като ограничението се изключвало след изминаване на 25000 км. също така ограничението работи само при 5та скорост, така че ако някой иска да я "пробва" преди да е изминала 25к, да я реже на 4та с 200+ км/ч laugh.gif /. Друг е въпросът, че не смятам, че това е кола, която трябва да се кара със 190+.
Аз доколкото знам този Авенсис прави 220км/ч. и е много стабилна кола за такива скорости,дали е редно или къде е друг въпрос.
А за ограничението според мен няма как да е само на 5-та,ако има ограничител, ще се усеща на всяка предавка,защото оборотите ще са ограничени. Изобщо има ли ограничител е голяма мистерия и как се изключва на 25000км.,че нещо много странно звучи.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
drZoidberg
Мнения: 58
Регистриран на: 30 Май 2008 11:45
Местоположение: Варна/София

Мнение от drZoidberg » 07 Юни 2008 03:48

REX_TAXI написа:Според мен е "скопена" през първите няколко хиляди според мен и мнението на други колеги cool.gif cool.gif "отпушването" ставало след 25000х.км. поне така ми каза "Ме4оКух и подали всички ограничения на двигателя. Карах Версо от 30000х.км. нагоре и вървеше много добре, а сега карам Авенсис и е на 7000х.км. не дърпа така както Версото, а Авенсиса е 150кс. - Версото беше 136кс.
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... 5%ED%E8%E5
Просто така прочетох и се доверявам на по- разбиращите от мен. smile.gifА това, че ограниченията падали след 25к, го разбрах буквално. rolleyes.gif Me4oKyX да каже. И той е цитиран в това мнение. biggrin.gif
А това, че ограничението действа само на 5та скорост, да умра, не мога да го намеря къде из форума съм го прочел, че аз напоследък се ровя и из доста стари теми. Да наваксам малко. stupid.gif laugh.gif

LEXUS написа:Аз доколкото знам този Авенсис прави 220км/ч. и е много стабилна кола за такива скорости,дали е редно или къде е друг въпрос.


Аз просто за да я пробвам веднъж, вдигнах с доста усилия 190 км/ч на магистаралата и толкова. Въпреки че не смятам че щеше да вдигне повече от 5км/ч още, намалих, защото се почуствах несигурен. Просто не е това скоростта за нашите пътища. Но това си е мое мнение, не искам да обвързвам никого с него. За скоростта и (не)разумното шофиране всеки сам си преценява. Въпросът е да не страдат други после от това.

Аватар
desSs
Мнения: 3289
Регистриран на: 02 Окт 2007 23:11
Местоположение: Варна

Мнение от desSs » 07 Юни 2008 22:01

drZoidberg написа:Аз просто за да я пробвам веднъж, вдигнах с доста усилия 190 км/ч на магистаралата и толкова.
е тва пък не мога да го повярвам, 1.8 едвам да вдигне 190 wacko.gif че аз с мойто яре 1.3 вдигнах наскоро 163 и намалих че ме хвана шубето, а определено можеше и още rolleyes.gif

Аватар
drZoidberg
Мнения: 58
Регистриран на: 30 Май 2008 11:45
Местоположение: Варна/София

Мнение от drZoidberg » 08 Юни 2008 06:09

desSs написа:
drZoidberg написа:Аз просто за да я пробвам веднъж, вдигнах с доста усилия 190 км/ч на магистаралата и толкова.
е тва пък не мога да го повярвам, 1.8 едвам да вдигне 190 wacko.gif че аз с мойто яре 1.3 вдигнах наскоро 163 и намалих че ме хвана шубето, а определено можеше и още rolleyes.gif
laugh.gif Е под "доста усилия" имах предвид, че не е като някой двигател 65 AMG например за 10+ секунди да ги вдигна. Просто стана на по- дълъг участък "работата" и в по- продължителен прериод от време. tongue.gif Нали се сещаш - бързата работа, срам за майстора. /не намерих емотикон за майстор или за бърза работа, камо ли за двете заедно, затова слагам този/ tooth.gif

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 08 Юни 2008 08:47

desSs написа:
drZoidberg написа:Аз просто за да я пробвам веднъж, вдигнах с доста усилия 190 км/ч на магистаралата и толкова.
е тва пък не мога да го повярвам, 1.8 едвам да вдигне 190 wacko.gif че аз с мойто яре 1.3 вдигнах наскоро 163 и намалих че ме хвана шубето, а определено можеше и още rolleyes.gif
Само дето ярето ти е 300 кила по-леко, и скорости от 180-190 нагоре се правят по-трудно ;)

За 1.8 незнам, карината ми с 1.6 тавана и беше 190. Доколкото са еднакви като килограми и коне мисля да е нормално.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта