Подкрепям те,качеството на материалите в Авенсис е много високо.Me4oKyX написа:Качеството на материалите в Авенсиса е на много по-високо ниво!
Реални впечатления за Авенсис 2.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Абслютно си прав колега, затова има и дизели и бензинки
Аз лично пък не понасям дългите скорости на бензина ... да стигна до 4000об, че да вземе да дръпне... Кефят ме късите и постоянно вървящи скорости на дизелака. А както и да го въртим и сучим, няма начин някой да ме убеди в противното. Просто различни предпочитания и различен стил на каране си е това
Който го кефи взима дизелака, който иска да цеди високо, бензинка
А за наш късмет и двата вида двигатели са много здрави при Тойота, а от към икономия..... няма огромна разлика, освен ако не въртиш ПОНЕ 30-40хил.км годишно
JAPAN POWER!
P.S. Единствено, ако наистина пуснат дизел-хибрид на третата версия на Авенсис, тогава вече дизела ще спечели неминуемо от към икономичност.... Но да видим дали ще ни зарадват
Дано да е с 2.2 136к.с...... 




P.S. Единствено, ако наистина пуснат дизел-хибрид на третата версия на Авенсис, тогава вече дизела ще спечели неминуемо от към икономичност.... Но да видим дали ще ни зарадват


- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Отсега ти казвам,че няма да те зарадват.Тойота още преди години заяви,че дизелов хибрид не е на дневен ред поради скъпата цена. Но аз бих се зарадвал от новото поколение Приус,което казват,че ще е още по-икономично и по-мощно,като твърдят,че са смъкнали разходите по производствтото му ,което ще смъкне и цената му,като следващият Приус трябва да е с по-ниска цена от сегашния при много подобрени показатели..Обмисля се и зареждане в контакта от ел.мрежата.Ето на това му казвам аз технологии.Me4oKyX написа: P.S. Единствено, ако наистина пуснат дизел-хибрид на третата версия на Авенсис, тогава вече дизела ще спечели неминуемо от към икономичност.... Но да видим дали ще ни зарадватДано да е с 2.2 136к.с......
Тойота категорично залага само на бензинови хибриди,защото както аз,така и те смятат,че дизелът няма бъдеще като екологична ефективност,защото като принцип е замърсяващ двигател и налага скъпи филтри, за да му пречистват изгорелите газове. На хибридите на този етап се залага като на естествен преход към електрическите коли.
Дизелов хибрид търси във ВЕЧНО бъдещите планове на PSA/Пежо-Ситроен/. biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Дизел ли - прекрасно! Баща ми има Авенсис 2001 Д4Д и Сега реве! Защо карам бензин - заради ГАЗТА!!!!! Катализаторите са прах в очите - особено при дизела! А при тях даже е филтър за твърди частици! Да сте виждали газов котлон с катализатор? Да ви обясня - отварял съм двигател на Кия Рио на 50 000км за ОСНОВЕН ремонт - нагара от клапаните ( Български "бензин") прониква м/у сегментите и цилиндъра и дере!!! След около 2 месеца отворих двигател на Деу Есперо на 600 000км
на газ- беше БЯЛ!!! Сменихме му гарнитура на главата, че беше пробил маслена магистрала. И двете коли бяха таксита. На ден ако не сваля поне един филтър за твърди частици на дизел - все едно не сам ходил на работа! Разберете - В България ви продават мазут вместо нафта! Колко турбини са имали проблем заради запушени катализатори! А като си махнете катализаторите на дизелите ме връщате във времето на Икарусите по баира за Плиска!! И това го дишаме! 


- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Супер, а и принципно си прав, но ГАЗ на EFI двигателите... На VVTi газ няма как, щото троши клапаните.... А и като ни е мазутче, си слагаме супер добавки в нафтата и пак получаваме хубав автомобил biggrin.gif Че е с филтър с филтър е, но това определено не ги прави лоши автомобили! Заради лошите горива, няма как да отречеш един от най-добрите дизелови двигатели
Гълташ хапа, сипваш добавката и нямаш грижи! Щом дори D-CAT двигател карат с добавки и няма проблеми с дюзите, значи може 


-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
То малко офтопик става, ама... като че ли най-съм доволен от нафтата на SHELL у нас. А наскоро излизах в чужбина и в Хърватска ми беше първото зареждане след БГ - заредих в OMV. И веднага се усети промяната в поведението на двигателя - по-тих и с повече мощност. У нас май нямаме подобна нафта с каквато си карат братята хървати, а и всички на запад от тях.
Toyota Avensis D4-D, 2.0, 116 hps, SOL, комби. Произведена в UK на 14.12.2003. Добрич-Варна с разход 3.6л/100км!
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Пресни, пресно вчепетления от Авенсис 1.8VVTi - отиване до София, обикаляне до Божурище, после обратно до Експо центъра, после обратно до Васил Левски стадиона и накрая обратно до Пловдив, 130-140км/ч скорост, 4 човека, климатика пуснат на 90% от времето ми даде 6,8л/100км
Малко над 300 някъде километра, може и повече, не съм засичал, но не чувствам никаква умора от пътуването. Просто перфектен автомобил, дори и с 130км/ч не е много шумен, а съм със зимни гуми още, щото ги свършвам, че и без тва са на 2 сезона... Просто прекрасен автомобил! Нямам никакви забележки, въпреки че съм привърженик на дизелите.... С корола 1.4Д ще ми даде 1-1,4л по-нисък разход, но пък комфорта на пътуването е доста различен
Вече сериозно се чуда, защо изобщо ще е продавам тоя кола, тя просто не си заслужава да я дам на тия пари, при състоянието и километри и всичко!
Заключение : супер комфорт, никаква умора от шофиране, прекрасен разход, супер пътно поведение, изобщо 6+



Заключение : супер комфорт, никаква умора от шофиране, прекрасен разход, супер пътно поведение, изобщо 6+

- drZoidberg
- Мнения: 58
- Регистриран на: 30 Май 2008 11:45
- Местоположение: Варна/София
laugh.gif Е, колега, ти пък сега. Все едно става въпрос за някоя бегачка с 500+ коня и се ядосваме, че е тромава. Ами че то по каталог максималната скорост е 195 км/ч /някъде из форума четох, че тя е ел. ограничена, като ограничението се изключвало след изминаване на 25000 км. също така ограничението работи само при 5та скорост, така че ако някой иска да я "пробва" преди да е изминала 25к, да я реже на 4та с 200+ км/ч laugh.gif /. Друг е въпросът, че не смятам, че това е кола, която трябва да се кара със 190+.Vesko написа:Avensis 1.8VVTi ot moia opit malko trudno diga nad 190km/h. inache za vozene si e dobre.

Ако все още стои на дневен ред въпросът за впечатленията от Авенсис 2 и аз карам 2007 Авенсис 1.8 VVT-i с оборудване Executive и съм мн доволен, като за да не повтарям, мога да кажа само, че се съгласявам напълно с хвалебствените мнения на колегите по-нагоре.

Имам само малък проблем с шума, за който писах в една друга тема http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=7158 и ще съм благодарен на Me4oKyX /и на всички останали разбира се/, ако даде мнение по въпроса, защото кара Авенсис със същия двигател.Me4oKyX написа:Пресни, пресно вчепетления от Авенсис 1.8VVTi
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Аз доколкото знам този Авенсис прави 220км/ч. и е много стабилна кола за такива скорости,дали е редно или къде е друг въпрос.drZoidberg написа:Ами че то по каталог максималната скорост е 195 км/ч /някъде из форума четох, че тя е ел. ограничена, като ограничението се изключвало след изминаване на 25000 км. също така ограничението работи само при 5та скорост, така че ако някой иска да я "пробва" преди да е изминала 25к, да я реже на 4та с 200+ км/ч laugh.gif /. Друг е въпросът, че не смятам, че това е кола, която трябва да се кара със 190+.
А за ограничението според мен няма как да е само на 5-та,ако има ограничител, ще се усеща на всяка предавка,защото оборотите ще са ограничени. Изобщо има ли ограничител е голяма мистерия и как се изключва на 25000км.,че нещо много странно звучи.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- drZoidberg
- Мнения: 58
- Регистриран на: 30 Май 2008 11:45
- Местоположение: Варна/София
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... 5%ED%E8%E5REX_TAXI написа:Според мен е "скопена" през първите няколко хиляди според мен и мнението на други колеги![]()
"отпушването" ставало след 25000х.км. поне така ми каза "Ме4оКух и подали всички ограничения на двигателя. Карах Версо от 30000х.км. нагоре и вървеше много добре, а сега карам Авенсис и е на 7000х.км. не дърпа така както Версото, а Авенсиса е 150кс. - Версото беше 136кс.
Просто така прочетох и се доверявам на по- разбиращите от мен.


А това, че ограничението действа само на 5та скорост, да умра, не мога да го намеря къде из форума съм го прочел, че аз напоследък се ровя и из доста стари теми. Да наваксам малко.

LEXUS написа:Аз доколкото знам този Авенсис прави 220км/ч. и е много стабилна кола за такива скорости,дали е редно или къде е друг въпрос.
Аз просто за да я пробвам веднъж, вдигнах с доста усилия 190 км/ч на магистаралата и толкова. Въпреки че не смятам че щеше да вдигне повече от 5км/ч още, намалих, защото се почуствах несигурен. Просто не е това скоростта за нашите пътища. Но това си е мое мнение, не искам да обвързвам никого с него. За скоростта и (не)разумното шофиране всеки сам си преценява. Въпросът е да не страдат други после от това.
- drZoidberg
- Мнения: 58
- Регистриран на: 30 Май 2008 11:45
- Местоположение: Варна/София
laugh.gif Е под "доста усилия" имах предвид, че не е като някой двигател 65 AMG например за 10+ секунди да ги вдигна. Просто стана на по- дълъг участък "работата" и в по- продължителен прериод от време.desSs написа:е тва пък не мога да го повярвам, 1.8 едвам да вдигне 190drZoidberg написа:Аз просто за да я пробвам веднъж, вдигнах с доста усилия 190 км/ч на магистаралата и толкова.че аз с мойто яре 1.3 вдигнах наскоро 163 и намалих че ме хвана шубето, а определено можеше и още


Само дето ярето ти е 300 кила по-леко, и скорости от 180-190 нагоре се правят по-трудно ;)desSs написа:е тва пък не мога да го повярвам, 1.8 едвам да вдигне 190drZoidberg написа:Аз просто за да я пробвам веднъж, вдигнах с доста усилия 190 км/ч на магистаралата и толкова.че аз с мойто яре 1.3 вдигнах наскоро 163 и намалих че ме хвана шубето, а определено можеше и още
За 1.8 незнам, карината ми с 1.6 тавана и беше 190. Доколкото са еднакви като килограми и коне мисля да е нормално.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта