darcosi написа:от АЕМ-а като цяло съм много доволен много гъвкава електроника прави каквото и кажеш много слуша
Какво чудо на АЕМ ползваш ?
Гледам , че за GEMU има писано по Supra форумите ама само глупости . 100 човека питат дали става за 7М и 100 човека им отговарят , че няма начин как да не става и тук таме се обади някой , че го е подкарал ама никаква повече информация .
Едно от важните неща е , че бачка само с високоомни инжектори , и подържа конверсия до директно запалване на всеки цилиндър . Само дето не знам дали ще могат да се вземат нужните сигнали за тази цел .
А пък тия GReddy може ли да не сложат 7М мотора в настройките .
Намерих няколко човека дето са подкарвали map-ecu . А и то поддържа конверсия към MAP :
* Full Timing advance and retard control of up to eight (8) channels for Distributor, Group Fire or Coil On Plug configurations using a 20 x 19 (380 zone) table.
* Auxiliary Injector control using a 20 x 19 (380 zone) table.
* OEM O2 Sensor Adjust 26 x 19 (494 zone) table allowing control over Air/Fuel ratios, even in Closed-loop mode.
* Expanded RPM scale now up to 10,000 RPM.
* Two (2) complete sets of Fuel, Timing, Auxiliary Injector, O2 Adjust and EBC tables selectable using a dashboard mounted switch.
* Electronic Boost Control with 1000 RPM target boost points.
* Launch Control
* Fuel Cut Defender
* Speed Cut Defender
* Built-in 35PSI MAP Sensor
* External MAP Sensor option
* User selectable pressure scale configurations
Както и може да се включат инжектори ала лудия жи си ем .