100 октана Бензин
dimvex
dimvex
Мнение от rudolf » 17 Апр 2008 09:50
аа незнам,,,аз съм тоя дет питаbad_dog написа:Да изгаря по-късно - например в изходящите колектори и ауспуха? И както това ще доведе до по-тиха и мека работа?rudolf написа:аз сега се замислих,,,бат дог- чисто теоритично,,,ако по някакв причина,,примерно- висок октан бензин ,постигнеш по късно изгаряне-не би ли трябвало колата да работи по тихо и ефекта да е загуба на мощност и покачане на температура?....което да подвежда колегите с по мека и тиха работа на мотора??bad_dog написа:
Много подробно и точно написано. Само ще добавя, че колите, за които става дума нямат динамична промяна на аванса - т.е. според мен става дума за плацебо ефект.

rudolf
...
Мнение от rudolf » 17 Апр 2008 11:30
чесно казано,,разсъждавах хипотетично в насока---дали ако има късно възпламеняване-това не води до по ниско налягане в камерата -което да доведе до по мека и тиха работа на двигателя,,, което да подведе собственици че е по ефективен,,,
просто незнам как работи автомобил с много върнат аванс,,,не като мощност ,а като работа..
предполагам че те разсъждават че щом е шумен са детонаций,,което лекуват в висок октан,,,при положение че не са детонаций-остава плацебото:)
просто незнам как работи автомобил с много върнат аванс,,,не като мощност ,а като работа..
предполагам че те разсъждават че щом е шумен са детонаций,,което лекуват в висок октан,,,при положение че не са детонаций-остава плацебото:)
rudolf
Мнение от Slayer » 17 Апр 2008 14:05
Високооктановият бензин има по-ниска скорост на пламъка в сравнение с нискооктановия. При двигател, който е настроен за работа с 95 например, при използване на 100 октана бензин, максималното налягане в цилиндрите се постига малко след оптималния момент. Поради тази причина, резултатът от използването на високооктанов бензин е понижаване на мощността (макар и минимално).
Относно детонациите, смятам че средностатистическият водач на МПС няма способността да чува детонации. Той има способността да ги вижда - под формата на липсваши парчета от челото на буталото.
И за да не бягам много от темата, аз лично сипвам 100 октанов бензин от OMV с презумцията, че поне мога да очаквам той да е 95 или малко отгоре.
Относно детонациите, смятам че средностатистическият водач на МПС няма способността да чува детонации. Той има способността да ги вижда - под формата на липсваши парчета от челото на буталото.

И за да не бягам много от темата, аз лично сипвам 100 октанов бензин от OMV с презумцията, че поне мога да очаквам той да е 95 или малко отгоре.
GT-Four ST205
Slayer
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост