100 октана Бензин

Аватар
dimvex
Мнения: 40
Регистриран на: 15 Апр 2008 15:53
Местоположение: varna
Обратна връзка:

Здрасти,колега

Мнение от dimvex » 17 Апр 2008 09:31

Не искам да те разочаровам,но 100 отана бензин можеш да си сипеш или в Обединените Арабски Емирства или в Саудитска Арабия.Това е тъжната истина за бензина....
Хубавата кола е като хубавата жена-консумативите й са скъпи...

Аватар
dimvex
Мнения: 40
Регистриран на: 15 Апр 2008 15:53
Местоположение: varna
Обратна връзка:

Здрасти,колега

Мнение от dimvex » 17 Апр 2008 09:31

Не искам да те разочаровам,но 100 отана бензин можеш да си сипеш или в Обединените Арабски Емирства или в Саудитска Арабия.Това е тъжната истина за бензина....
Хубавата кола е като хубавата жена-консумативите й са скъпи...

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 17 Апр 2008 09:50

bad_dog написа:
rudolf написа:
bad_dog написа:
Много подробно и точно написано. Само ще добавя, че колите, за които става дума нямат динамична промяна на аванса - т.е. според мен става дума за плацебо ефект.
аз сега се замислих,,,бат дог- чисто теоритично,,,ако по някакв причина,,примерно- висок октан бензин ,постигнеш по късно изгаряне-не би ли трябвало колата да работи по тихо и ефекта да е загуба на мощност и покачане на температура?....което да подвежда колегите с по мека и тиха работа на мотора??
Да изгаря по-късно - например в изходящите колектори и ауспуха? И както това ще доведе до по-тиха и мека работа?
аа незнам,,,аз съм тоя дет пита dry.gif

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

...

Мнение от rudolf » 17 Апр 2008 11:30

чесно казано,,разсъждавах хипотетично в насока---дали ако има късно възпламеняване-това не води до по ниско налягане в камерата -което да доведе до по мека и тиха работа на двигателя,,, което да подведе собственици че е по ефективен,,,

просто незнам как работи автомобил с много върнат аванс,,,не като мощност ,а като работа..

предполагам че те разсъждават че щом е шумен са детонаций,,което лекуват в висок октан,,,при положение че не са детонаций-остава плацебото:)

Аватар
Slayer
Мнения: 115
Регистриран на: 21 Ное 2007 13:23
Местоположение: Пловдив

Мнение от Slayer » 17 Апр 2008 14:05

Високооктановият бензин има по-ниска скорост на пламъка в сравнение с нискооктановия. При двигател, който е настроен за работа с 95 например, при използване на 100 октана бензин, максималното налягане в цилиндрите се постига малко след оптималния момент. Поради тази причина, резултатът от използването на високооктанов бензин е понижаване на мощността (макар и минимално).

Относно детонациите, смятам че средностатистическият водач на МПС няма способността да чува детонации. Той има способността да ги вижда - под формата на липсваши парчета от челото на буталото. wink.gif

И за да не бягам много от темата, аз лично сипвам 100 октанов бензин от OMV с презумцията, че поне мога да очаквам той да е 95 или малко отгоре.
GT-Four ST205

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта