Страница 3 от 3
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Публикувано на: 01 Дек 2023 10:23
от solun
Значи да разбирам, че с карбураторния спрей мога да пръскам директно по жичките на дебитомера, нали така? Понеже бях чувал, че са доста фини и деликатни и не трябвало да се "закачат" с нищо.
Ще взема такъв спрей и ще извърша процедурата.
Тази цедка в дясно я знам, тя е зад алтернатора при мен, сваляли сме я (преди година и нещо) и за мое очудване беше чиста. И клапана също го проверявах тогава (по метода с жичките и подаване на +).
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Публикувано на: 01 Дек 2023 10:46
от mapamop
solun написа: ↑01 Дек 2023 10:23
Значи да разбирам, че с карбураторния спрей мога да пръскам директно по жичките на дебитомера, нали така?
Да. Не трябва да ги пипаш с клечка за уши, клечка за зъби и т.н.
Някъде около края на първа страница в тая тема, съм пуснал картинка къде се рови за течове на вакуум:
https://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=38431
Можеш да прегледаш и цялата първа страница за насоки. И моята тресеше и глъхнеше на празен ход.
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Публикувано на: 01 Дек 2023 10:59
от solun
Този чистител за карбуратори нещо не мога дс го открия по магазините.
Откривам спрейове за почистване на ЕГР, спрей за почистване на дросели, ама за карбуратори не.
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Публикувано на: 01 Дек 2023 11:03
от mapamop
solun написа: ↑01 Дек 2023 10:59
Този чистител за карбуратори нещо не мога дс го открия по магазините.
Заповядай:
https://praktiker.bg/bg/Smazki/SPREY-ZA ... P/p/465292
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Публикувано на: 01 Дек 2023 11:29
от solun
Купих го току що от Практикера!
По магазините за авточасти се опитваха да ме убеждават, че брейк спрея и този вършели една и съща работа - абе всеки си предлага каквото му дойде на акъла без оглед на това, че няма да ти свърши работа.
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Публикувано на: 04 Дек 2023 10:23
от solun
Добър ден!
Промих клапана (беше си що годе чист), промих и дебитомера. "Усавършенствах" и цепнатите маркучи за картерните изпарения. Първата сутрин (по-скоро обед) след тези манипулаций , беше 18° и запали с едва доловими симптоми на проблема. Следващите сутрини вече беше 7° и 4° и проблема си е пак на лице та пак с жонглирането на педала първите 2....3мин.
Може би е нещо дребно, което все още ми убягва.
Лека и успешна седмица!
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Публикувано на: 29 Апр 2024 12:32
от solun
Здравейте!
Най на края намерих време да подменя гарнитурата на всмукателния колектор, ......и вече всичко е окей със студения старт и играенето на оборотите. Благодаря на отзовалите се и безаварийни км на всички !
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Публикувано на: 29 Апр 2024 12:37
от mapamop
solun написа: ↑29 Апр 2024 12:32
намерих време да подменя гарнитурата на всмукателния колектор
От там трябваше да минеш отначало. Тая гарнитура на Авенсиса е 15 лева "някаква марка" и се сменя за под час. Там където си "кирилизал" маркучите и гумените изделия ги смени - ще ти направят неприятен номер, в неприятен момент.
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Публикувано на: 15 Юли 2024 11:33
от solun
Здравейте!
Не знам защо, но от известно време трудно влизам в профила си, хем парола ник и т.н. всичко си е както трябва......както и да е.
Имам един въпрос, който не е баш за тук, но не ми се искаше да отварям друга тема. Та, търся си пак Тойота, като заместител на Королата дет имах (за градско и чат пат извънградско да си бръмча). Спрял съм се на няколко модела : Авенсис 1,8 vvti 129к.с. фейса 2007....8год. - май тогава беше отстранен фабрично проблема с харча на масло от сегментите / Корола Версо пак с този двг и година / Аурис 1,6 vvti124к.с. пак от тези години (за тоя двг не знам нищо и дали е като старите1,4 и 1,8 vvti). За дизеловите версий - не съм сигурен, че на толкова години двг'то ще е ОК от към дюзи, турбо, егр, к-т маховик/съединител, дпф (ако има)....особено пък при 2,2 който е и по-мощния и по-приятен за каране (ама не и за ремонт).....зная, че 2.0 дизел е по-окей като надежност спрямо 2,2, но е бая тромав при изпреварвания особено ако има още пасажери в колата. Може би пропускам нещо и ако имате по-добри предложения ще се радвам да ги чуя/прочета (отворен съм и за други марки автомобили, стига да са надежни, практични и да не са бъкани яко с електроники и т.н.).
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Публикувано на: 15 Юли 2024 12:12
от mapamop
solun написа: ↑15 Юли 2024 11:33
но не ми се искаше да отварям друга тема
Има теми за всичките тези въпроси. Разхода на масло е отстранен конструктивно при 1ZZ-FE (1.8) още след 07.2005. Т.е. по обява може да търсиш такива и примерно 08-09.2005 или най-добре по номер на рама, че там си излиза директно месец и година на производство.
На тези години това че е фейслифтова или от партидите със променени бутала и сегменти, не ти е никаква гаранция че няма да има апетит за масло - зависи как е подържана и на какъв пробег е.
Всичко това е описано - чети и ползвай търсачката.
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Публикувано на: 15 Юли 2024 16:50
от solun
Изчетох доста от темите тук дет са свързани с питането ми.....и все остават някои неясноти.......опитвам се да отсея важните за мен неща (до колкото е възможно според тех.познанията ми), щот как да кажа , малко като "мойто гадже е най-Убаво" - всеки хвали това дет има, а обективните и грамотни мнения са кът. Пуснах това питане и с идеята ако има запознати и с аналозите на Тойота от другите марки коли - като здравина издържливост непретенциозност...... защото тези хора ще имат най-добра преценка за сравнение (притежавайки Тойота и друга марка).
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Публикувано на: 15 Юли 2024 17:12
от mapamop
Тази тема е за ключ че взе да я заблатяваш със странични писаници. Пиши по съответните теми за всеки въпрос. За другите марки има други адреси в Интернет като цяло, и там ще знаят повече за конкретните марки.