Колата се спарява (задушава) ,платнището предполагам не позволява колата да "диша" и тя абсорбира много топлина вкл.и батерията.
Не беше от текстил,по-скоро някакъв вид найлон.
Така че извода е - не си купувайте платнища

а
При мен ЕЛМ-а е версия 2.2. Успява да се закачи през BEAN към ABS компютъра но не винаги (оригинално беше 2.1 и стана на 2.2 след ъпгрейд на фърмуера му). А тоя ЕЛМ 1.5 ако не може да се ъпгрейдне към версия 2.1 или по-висока на фърмуера го изхвърли... При теб заради CAN би трябвало да са малко по-унифицирани нещата, но все пак хардуерните възможности на адаптера са важни.FearSoft написа: ↑12 Юли 2024 10:03 https://www.aliexpress.com/item/1005005 ... 1802hEu5VM и нямам проблеми с други приложения
Имам и версия 2.1, но от информацията, която се шири из интернет разбрах, че тя всъщност е по-орязана от функции спрямо 1.5. И реално през 2.1 не успях да се свържа изобщо с колата. Да, старичък е 2.1 адаптера, може и това да е причината.
може да е проблем с поколението на Corolla, този цитат е от уебсайта Hybrid Assistant: "Unless where specified, all car models are up to 2019."FearSoft написа: ↑28 Юли 2024 14:11 Е, нищо не стана...
Версията е FD, wifi. Ъпгрейд ат до последния фърмуер. Свързва се от 20 пъти веднъж, но показва unknown вместо модела на колата и батерията не е активна, макар и включена от опциите. Не става за Корола 2023.
Иначе работи със Torque и Car Scanner, но не е това, за което ми трябваше.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта