Страница 3 от 5
Публикувано на: 21 Сеп 2007 09:14
от Bass_Man
Ето какво намерих с google :
http://www.head-service.com/aboutus.htm
Както и :
З и Г ООД
Браншове: Транспорт, Машини, съоръжения
Шлайф на колянови валове, ремонт на биели - калибровка на биелни втулки, разстъргване и хонинговане на цилиндрови блокове, борщанга - тунел основни лагери - тунел разпределителен вал - калибровка на шенкелни втулки, изработка на плъзгащи лагери за Д. В. Г. и др., ремонт на автомобилни глави - проверка за пукнатини - обработка на клапанно гнездо - изработка и смяна на клапанно гнезда от специални материали предназначени за работа на автомобилните двигатели с "ГАЗ". Фирмата работи с машинен парк производство на BERCO - Италия, SERDI - Франция.
За контакти:
Адрес: Сливен 8800 ул. Борис Дрангов 8
Тел: 044/667 420; 087/811 845
факс: 044/667 420
WEB сайт: n/a
Някой да е ползвал техни услуги ?
Публикувано на: 21 Сеп 2007 10:18
от NIK_4E
Bass_Man написа:Ето какво намерих с google :
http://www.head-service.com/aboutus.htm
Както и :
З и Г ООД
Браншове: Транспорт, Машини, съоръжения
Шлайф на колянови валове, ремонт на биели - калибровка на биелни втулки, разстъргване и хонинговане на цилиндрови блокове, борщанга - тунел основни лагери - тунел разпределителен вал - калибровка на шенкелни втулки, изработка на плъзгащи лагери за Д. В. Г. и др., ремонт на автомобилни глави - проверка за пукнатини - обработка на клапанно гнездо - изработка и смяна на клапанно гнезда от специални материали предназначени за работа на автомобилните двигатели с "ГАЗ". Фирмата работи с машинен парк производство на BERCO - Италия, SERDI - Франция.
За контакти:
Адрес: Сливен 8800 ул. Борис Дрангов 8
Тел: 044/667 420; 087/811 845
факс: 044/667 420
WEB сайт: n/a
Някой да е ползвал техни услуги ?
Да аз съм ползвал услугите им и съм доволен.
Всички глави които сваляме отиват при тях, те ги разуборудват, обработват, проверяват и си ги вземаме събрани готови за монтиране.
Общите обработки излизат 7-8лв. на клапан, което включва почистване, шлаифане, пасване и регулиране на хлабината.
Една 4ри цилиндрова глава излиза м/у 120 и 220лв в зависимост колко клапана е дали ще се сменят водачи и т.н.
Публикувано на: 21 Сеп 2007 11:14
от Bass_Man
Oк , а коя от двете фирми , че горе има инфо за една в София и една в Сливен ?
Публикувано на: 21 Сеп 2007 11:24
от NIK_4E
Bass_Man написа:Oк , а коя от двете фирми , че горе има инфо за една в София и една в Сливен ?
ЗиГ - Сливен
Публикувано на: 21 Сеп 2007 11:49
от Bass_Man
То си ти пише , че си от Сливен ама кой да чете

Публикувано на: 24 Сеп 2007 10:11
от Bass_Man
Някой да има инфо със сток чаркове до колко коня може да се надуе това моторче без да стане на парчета . И след колко трябва да се мисли за нови бутала , биели и тн. ?
Публикувано на: 25 Сеп 2007 15:04
от Bass_Man
Чак пък никой да не знае biggrin.gif ?
Все трябва да сте мернали нещо .
Публикувано на: 25 Сеп 2007 17:41
от LordDigital
Bass_Man написа:Някой да има инфо със сток чаркове до колко коня може да се надуе това моторче без да стане на парчета . И след колко трябва да се мисли за нови бутала , биели и тн. ?
През 80-те:
The red TRD Stage V car was a prototype, using all of the features of Stage III trim plus some important new additions. The key component is a larger Garrett AiResearch T04E turbocharger. Added to this is a new cast iron exhaust manifold with a fitting for the HKS wastegate. For this installation, a higher fuel flow rate is required, so higher-capacity injectors are installed, along with a reprogrammed P-ROM for the injection computer. The car we tested also had a prototype Stage IV intercooler. HKS claims 78% efficiency and 1.5 psi pressure drop at 15 psi for their intercooler, similar to the numbers for the Cartech unit. Maximum boost was 16 psi, and HKS claims a power output of a staggering 430 bhp at 6200 rpm.
http://www.supramania.com/forums/showth ... tor+needle
Таз супра както се вижда там е изтрещяла моторя ,ма не щотоне издържа а заради некадърна инсталациа на инжекторите. Инак се говори ,че е имало напълно рентабилни 500 коня на колелата. Това обаче е на мотор във много добро състояние - за такъв като твоя и моя дето е на 20-на години ,маслените магистрали са му пълни със Слъдж и е отпуснал още сигурно преди да дойде новия век... не бих опитвал да правя повече от 350 коня на вала.
Публикувано на: 25 Сеп 2007 23:40
от Bass_Man
Е да де ама нали сега ще го разглобявам за гарнитурата така, че ще се изчистят тези неща . Даже си мисля нещо и за сух картер ? Дали има някакви решения за този мотор по щатско . Исках на другата да слагам едно време и сумата си беше доста сериозна - 1500-2000$ .
Идеята е от парвия път да не летя с хилядите коне а да докарам колата до едно много добро състояние и когато всичко друго е ОК да си играя само с мотора .
Демек със сток чарколяците , като бутала , биели , без нещо особенно по главата и евентуално турбо , а не с мърлявия мотор не пипнат . Един хубав стегнат но сток мотор колко може да даде без да се строши .
Но по-козметични неща , като по-голям кулер , по читава генерация и ресивер ей такива неща .
Ако стават 350-400 кончета значи ме устройват идеално .
Сега ще прегледам линковете .
Публикувано на: 26 Сеп 2007 03:01
от LordDigital
Bass_Man написа:Е да де ама нали сега ще го разглобявам за гарнитурата така, че ще се изчистят тези неща . Даже си мисля нещо и за сух картер ? Дали има някакви решения за този мотор по щатско . Исках на другата да слагам едно време и сумата си беше доста сериозна - 1500-2000$ .
Идеята е от парвия път да не летя с хилядите коне а да докарам колата до едно много добро състояние и когато всичко друго е ОК да си играя само с мотора .
Демек със сток чарколяците , като бутала , биели , без нещо особенно по главата и евентуално турбо , а не с мърлявия мотор не пипнат . Един хубав стегнат но сток мотор колко може да даде без да се строши .
Но по-козметични неща , като по-голям кулер , по читава генерация и ресивер ей такива неща .
Ако стават 350-400 кончета значи ме устройват идеално .
Сега ще прегледам линковете .
350-400 има ацки много Супри дето са мърляви и карат. Не забравяй десетките ако не и стотици проценти резерв от завода - това ползват.
Лимита на мотора ,фактически идва от мистериозно трагичната (мистериозно щото работи ,трагично щото наистина изглежда ... трагична) - Смазочна система. Безкраино широко е обсъждана тука:
http://www.supramania.com/forums/showth ... ure+issues
Картера е една малка част от картинката. Със сух картер не са карали дори и Суприте от група А ,просто са имали модифициран титаниев картер които събира повече.
Според отлично запознати буталата би трябвало да понесат поне Илядо коня и от горе ,ма преди това ша се покриват шииките им - колко преди това ,ами сметай че на 2JZ ги кривият при около 800 коня ,на 7М бих заложил на 600-700 максимум. Ако си със 100% запас можеш да разчиташ без проблеми.
Публикувано на: 26 Сеп 2007 13:59
от Bass_Man
Твоята Supra колко бара ти държеше на маслото на празен ход и колко стигаше макс налягане при по-високи обороти ? И като я запалиш стрелката за налягането рязко или плавно се качва нагоре ?
Сега ще я погледна и този линк дето си дал да видя хората какво пишат .
За сухия картер знам , че го препоръчват навсякъде когато може да си го позволи човек . И че дава доста допълнителни предимства спрямо мокрия вариант . Но ми се захваща само ако има готов или полуготов кит .
Публикувано на: 26 Сеп 2007 14:20
от Bass_Man
Като го гледам това маркуче как минава под вала направо си плаче за сух картер biggrin.gif laugh.gif .
Иначе тези работи за конверсията могат ли да се намерят ?
Публикувано на: 26 Сеп 2007 15:27
от LordDigital
Bass_Man написа:Твоята Supra колко бара ти държеше на маслото на празен ход и колко стигаше макс налягане при по-високи обороти ? И като я запалиш стрелката за налягането рязко или плавно се качва нагоре ?
Сега ще я погледна и този линк дето си дал да видя хората какво пишат .
За сухия картер знам , че го препоръчват навсякъде когато може да си го позволи човек . И че дава доста допълнителни предимства спрямо мокрия вариант . Но ми се захваща само ако има готов или полуготов кит .
Китове няма ,всъшност единствения 7М дето знам да е сух е на Малтиския Драгстер ,тоз двигател там прави поне илиядо и двеста коня... кит няма - всеки са спасява както може. За повечето модификации описани на тоз линк има разни китчета ,ма само подмяна на таз тръба във картера от Аризона ПръцФорманце струва $100
Налягането се проверява при загрят мотори и 3000 оборота ,требе да е доколкото си спомням 40 на скалата на уреад на таболото ,моито беше малко под 30. Тва е при 20w-50 масло (което препоръчват за стари мотори)
Публикувано на: 26 Сеп 2007 17:30
от Bass_Man
Ето тук намерих нещо за супра ама за кой мотор е ???
http://www.drysump.com/pan23.htm
http://www.drysump.com/pan20.htm
http://www.drysump.com/price.htm
Иначе в Аутодата дават при 3000 оборота между 2,5 и 5 бара , че е нормално . При мене докато е студена колата е добре но после не ми харесва . Мисля , че са сложили доста рядко масло .
Публикувано на: 26 Сеп 2007 17:44
от Bass_Man
Ето и тука има ама за МК4 .
Ще трябва да им пиша да видиме дали не може да измислят нещо .
http://www.moroso.com/photo_gallery.asp