Газова уредба на COROLLA 1.4 4E-FE

Аватар
aleksbr
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Сеп 2007 21:01
Местоположение: Благоевград

Мнение от aleksbr » 10 Юли 2008 22:13

Засега плюсовете клонят към газовия инжекцион поради по добрия разход на газ и добрата динамика на автомобила,въпреки че инвестицията е двойна дори тройна/зависимост производителя на ГИ/.Сега дилемата е дали и при "евтините" газови инжекциони консумативите/газови инжектори,съединения,ел.клапани/ с които са изпълнени са надеждни.При старата ми уредба LOVATO маркуча на ел.клапана за бензина се разпадна на има няма две три години след монтажа,а беше от комплекта на LOVATO /оригиналния на колата 15 годишен не трепна до 22 години/.

the-rider
Мнения: 43
Регистриран на: 20 Юни 2008 11:50

Мнение от the-rider » 11 Юли 2008 09:11

Ако ти е метален колектора, хич не ти трябва инжекцион праскай си една нормална уредба и си свиркай. Аз 3 години вече карам на газ, нямам никви грижи, но съм с 4а-фе. Хората търсят коли с метален колектор да им турят газ ти ше правиш ИЗЛИШНИ разходи за инжекцион. Освен това нали знаеш... всяка по-сложно система е по-ненадеждна, особено когато е българска, руска, турска или италианска happy.gif

Аватар
aleksbr
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Сеп 2007 21:01
Местоположение: Благоевград

Мнение от aleksbr » 11 Юли 2008 10:00

Какъв ти е разхода при обикновеното АГУ и голяма ли е разликата в динамиката.Все пак моя двигател е 1332/1.4 а колата е комби?

RRR
Мнения: 13
Регистриран на: 11 Юли 2008 10:06
Местоположение: Варна

Мнение от RRR » 11 Юли 2008 10:13

Темата ми е интересна защото и аз се чудя дали да сложа обикновено газово или инжекцион. Имам корола 98-ма с 4efe. Един газаджия ми предложи обикновено за 550 лева ловато с емулатори, клапани и други там. И май такова ще сложа. Някой има ли опит с такова?

Аватар
b0by
Мнения: 436
Регистриран на: 25 Мар 2008 15:38
Местоположение: София

Мнение от b0by » 11 Юли 2008 16:21

RRR написа:Темата ми е интересна защото и аз се чудя дали да сложа обикновено газово или инжекцион. Имам корола 98-ма с 4efe. Един газаджия ми предложи обикновено за 550 лева ловато с емулатори, клапани и други там. И май такова ще сложа. Някой има ли опит с такова?
Да аз съм с същото , сложих си го пред блока , не е газов инжекцион , колата няма динамиката която има на бензин харчи с 2 литра от горе , но е газ! Това е , ако имах 1100 лева бих си сложил газов иншекцион въпреки ,че е малко сложно при нас с тези усукани колектори! Но все ще се намери някой мега майстор! :whistle: rolleyes.gif

MNK
Мнения: 22
Регистриран на: 17 Юни 2008 21:13

Мнение от MNK » 11 Юли 2008 19:43

Моята 4E-FE, както писах по-горе е с нормална АГУ, но за разлика от колегата "b0by" не се оплаквам от динамиката. Според мен динамиката е нормална. Но това е пък въпрос на разбиране, и на номер обувки:-)

Аватар
b0by
Мнения: 436
Регистриран на: 25 Мар 2008 15:38
Местоположение: София

Мнение от b0by » 14 Юли 2008 15:52

MNK написа:Моята 4E-FE, както писах по-горе е с нормална АГУ, но за разлика от колегата "b0by" не се оплаквам от динамиката. Според мен динамиката е нормална. Но това е пък въпрос на разбиране, и на номер обувки:-)
Не съм много съгласен , но може и така да е , вече зависи и разхода на газ , и т.н. , че и мойта може да върви много ама отивам на 15 газ , а ако ми харчи толкова е безмислено да карам на газ!!! Та мисълта ми е при нормална центровка , колата на газ не е като на бензин!

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 14 Юли 2008 15:57

Нормално, газта би трябвало да е 105 октана, но е по-ниско калорична от бензина.

Аватар
b0by
Мнения: 436
Регистриран на: 25 Мар 2008 15:38
Местоположение: София

Мнение от b0by » 14 Юли 2008 16:08

Fido Dido написа:Нормално, газта би трябвало да е 105 октана, но е по-ниско калорична от бензина.
То това е ясно , ама аз съм я направил мойта да ми дава някъв задоволяващ разход който е 10,5 в града и 10, 5 извън , даже последния път нещо не ми вървеше по магистралата ,че такава центровка и направих на газ се изпъна на 195 , ама после разхода беше 16-ка!

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 14 Юли 2008 19:28

b0by написа: ама после разхода беше 16-ка!
wacko.gif wacko.gif wacko.gif :banghead:

Аватар
dil
Мнения: 179
Регистриран на: 23 Мар 2007 21:27
Местоположение: София
Получена  благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Мнение от dil » 14 Юли 2008 22:23

София - Бургас .. към 417 км с 33л газ = 7,6 л/100
Това с включен климатик, 130 по магистралата и 100-120 по подбалканския път (половината разстояние).
Колата е прилично натоварена (комби е все пак :))

Уредбата има 3 режима на работа - икономичен , нормален, спортен.
Карам на нормален.. мощност се намира, ако се кара на подходящата предавка.
Toyota Corolla Verso 1.8 1ZZ-FE 2008
Toyota Corolla E11 Wagon 1.3 4E-FE 1997
Renault Clio 1.3 1995
Полезни съвети за Corolla E11

Аватар
aleksbr
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Сеп 2007 21:01
Местоположение: Благоевград

Мнение от aleksbr » 15 Юли 2008 12:18

dil написа:София - Бургас .. към 417 км с 33л газ = 7,6 л/100
Това с включен климатик, 130 по магистралата и 100-120 по подбалканския път (половината разстояние).
Колата е прилично натоварена (комби е все пак :))

Уредбата има 3 режима на работа - икономичен , нормален, спортен.
Карам на нормален.. мощност се намира, ако се кара на подходящата предавка.
Разхода е много добър при това с климатик.Засега чакам газаджийте да намерят бутилка тип резервна гума,че нещо били по трудоемки за производителя и са дефицит.Друг тип бутилка е трудна за монтаж заради пластмасовите капаци оформящи багажника на комбито.
Уредба засега съм се спрял на БСМ инжекцион като цена и горе долу задоволителни отзиви по форумите или обикновена BRC с компромис ако "кихне" да достигне или да подмине цената на инжекциона!

RRR
Мнения: 13
Регистриран на: 11 Юли 2008 10:06
Местоположение: Варна

Мнение от RRR » 22 Юли 2008 16:30

Бях решил да си сложа газово но прецених че в моя случай няма смисъл. За 11 месеца минах 4000 километра с колата. Изчислих, че да си избия газово за 550 лева трябва да мина 11000 километра или за 3 години.

KingSteve
Мнения: 169
Регистриран на: 05 Юли 2008 14:52
Местоположение: Варна

Мнение от KingSteve » 23 Юли 2008 11:35

Според мен не е добре да слагаш обикновената АГУ на Multipoint injection. Преди карах Fiat Brava 1.6 16V и направих този компромис. Колата тръгна накрая като хората но дотогава почнах да разбирам повече от газаджиите. Според мен ще имаш ядове. На мен бяха ми спестили даже емулатора за Ламбда сондата 'щото ЕКУ-то не трупало грешки. Вярно не трупаше, но след като го сложих колата се държеше по-добре. Освен това ако мотора ти има дебитомер според мен е недопустимо да се надяваш, че предпазната клапа ще го спаси при евентуална детонация, която зимата се случва дори когато всичко по запалителната система е наред. Бях сменил кабели, свещи, бобина и въпреки това имаше понякога гърмежи. Мн. хора казват, че обикновеното газово е за карбураторите и Моноинжекциите..аз също се убедих в това. Още се чудя дали и аз да не си "осакатя" авенсиса с газово но ако слагам ще е инжекцион. Обикновеното газово ще ти излезе по-скъпо после ако тръгнеш по майстори. Това е моето мнение. Успех колега!
Avensis 7A-FE

RC
Мнения: 46
Регистриран на: 20 Май 2008 09:41
Местоположение: София

Мнение от RC » 23 Юли 2008 12:03

Еми, двойно по-евтино си излиза, но стига да караш по много. Ако е така и имаш 1000лв - слагай! Така ще ти се вижда по-евтино, защотото парите ги даваш веднъж и това е, а после като зареждаш не ти се увиждат. Всичко е до нагласа wink.gif Ама задължително инжекцион слагай, другото е вятър работа.
Българино - пиши на КИРИЛИЦА!!!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта