Газова уредба на COROLLA 1.4 4E-FE
Засега плюсовете клонят към газовия инжекцион поради по добрия разход на газ и добрата динамика на автомобила,въпреки че инвестицията е двойна дори тройна/зависимост производителя на ГИ/.Сега дилемата е дали и при "евтините" газови инжекциони консумативите/газови инжектори,съединения,ел.клапани/ с които са изпълнени са надеждни.При старата ми уредба LOVATO маркуча на ел.клапана за бензина се разпадна на има няма две три години след монтажа,а беше от комплекта на LOVATO /оригиналния на колата 15 годишен не трепна до 22 години/.
Ако ти е метален колектора, хич не ти трябва инжекцион праскай си една нормална уредба и си свиркай. Аз 3 години вече карам на газ, нямам никви грижи, но съм с 4а-фе. Хората търсят коли с метален колектор да им турят газ ти ше правиш ИЗЛИШНИ разходи за инжекцион. Освен това нали знаеш... всяка по-сложно система е по-ненадеждна, особено когато е българска, руска, турска или италианска 

Да аз съм с същото , сложих си го пред блока , не е газов инжекцион , колата няма динамиката която има на бензин харчи с 2 литра от горе , но е газ! Това е , ако имах 1100 лева бих си сложил газов иншекцион въпреки ,че е малко сложно при нас с тези усукани колектори! Но все ще се намери някой мега майстор!RRR написа:Темата ми е интересна защото и аз се чудя дали да сложа обикновено газово или инжекцион. Имам корола 98-ма с 4efe. Един газаджия ми предложи обикновено за 550 лева ловато с емулатори, клапани и други там. И май такова ще сложа. Някой има ли опит с такова?


Не съм много съгласен , но може и така да е , вече зависи и разхода на газ , и т.н. , че и мойта може да върви много ама отивам на 15 газ , а ако ми харчи толкова е безмислено да карам на газ!!! Та мисълта ми е при нормална центровка , колата на газ не е като на бензин!MNK написа:Моята 4E-FE, както писах по-горе е с нормална АГУ, но за разлика от колегата "b0by" не се оплаквам от динамиката. Според мен динамиката е нормална. Но това е пък въпрос на разбиране, и на номер обувки:-)
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
То това е ясно , ама аз съм я направил мойта да ми дава някъв задоволяващ разход който е 10,5 в града и 10, 5 извън , даже последния път нещо не ми вървеше по магистралата ,че такава центровка и направих на газ се изпъна на 195 , ама после разхода беше 16-ка!Fido Dido написа:Нормално, газта би трябвало да е 105 октана, но е по-ниско калорична от бензина.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- dil
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23 Мар 2007 21:27
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
София - Бургас .. към 417 км с 33л газ = 7,6 л/100
Това с включен климатик, 130 по магистралата и 100-120 по подбалканския път (половината разстояние).
Колата е прилично натоварена (комби е все пак
)
Уредбата има 3 режима на работа - икономичен , нормален, спортен.
Карам на нормален.. мощност се намира, ако се кара на подходящата предавка.
Това с включен климатик, 130 по магистралата и 100-120 по подбалканския път (половината разстояние).
Колата е прилично натоварена (комби е все пак

Уредбата има 3 режима на работа - икономичен , нормален, спортен.
Карам на нормален.. мощност се намира, ако се кара на подходящата предавка.
Toyota Corolla Verso 1.8 1ZZ-FE 2008
Toyota Corolla E11 Wagon 1.3 4E-FE 1997
Renault Clio 1.3 1995
Полезни съвети за Corolla E11
Toyota Corolla E11 Wagon 1.3 4E-FE 1997
Renault Clio 1.3 1995
Полезни съвети за Corolla E11
Разхода е много добър при това с климатик.Засега чакам газаджийте да намерят бутилка тип резервна гума,че нещо били по трудоемки за производителя и са дефицит.Друг тип бутилка е трудна за монтаж заради пластмасовите капаци оформящи багажника на комбито.dil написа:София - Бургас .. към 417 км с 33л газ = 7,6 л/100
Това с включен климатик, 130 по магистралата и 100-120 по подбалканския път (половината разстояние).
Колата е прилично натоварена (комби е все пак)
Уредбата има 3 режима на работа - икономичен , нормален, спортен.
Карам на нормален.. мощност се намира, ако се кара на подходящата предавка.
Уредба засега съм се спрял на БСМ инжекцион като цена и горе долу задоволителни отзиви по форумите или обикновена BRC с компромис ако "кихне" да достигне или да подмине цената на инжекциона!
Според мен не е добре да слагаш обикновената АГУ на Multipoint injection. Преди карах Fiat Brava 1.6 16V и направих този компромис. Колата тръгна накрая като хората но дотогава почнах да разбирам повече от газаджиите. Според мен ще имаш ядове. На мен бяха ми спестили даже емулатора за Ламбда сондата 'щото ЕКУ-то не трупало грешки. Вярно не трупаше, но след като го сложих колата се държеше по-добре. Освен това ако мотора ти има дебитомер според мен е недопустимо да се надяваш, че предпазната клапа ще го спаси при евентуална детонация, която зимата се случва дори когато всичко по запалителната система е наред. Бях сменил кабели, свещи, бобина и въпреки това имаше понякога гърмежи. Мн. хора казват, че обикновеното газово е за карбураторите и Моноинжекциите..аз също се убедих в това. Още се чудя дали и аз да не си "осакатя" авенсиса с газово но ако слагам ще е инжекцион. Обикновеното газово ще ти излезе по-скъпо после ако тръгнеш по майстори. Това е моето мнение. Успех колега!
Avensis 7A-FE
Еми, двойно по-евтино си излиза, но стига да караш по много. Ако е така и имаш 1000лв - слагай! Така ще ти се вижда по-евтино, защотото парите ги даваш веднъж и това е, а после като зареждаш не ти се увиждат. Всичко е до нагласа
Ама задължително инжекцион слагай, другото е вятър работа.

Българино - пиши на КИРИЛИЦА!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта