Toyota Yaris 2020
Публикувано на: 28 Май 2020 18:32
Беше ставало въпрос, но не помня - какви проблеми може да има, ако се купи автомобил от Германия, но да се регистрира и ползва в България.
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Какви са тия отстъпки и на всеки ли раздават 20% отстъпка от цената? Странно. Ние като купувахме Королата преди години, получихме точно 5% отстъпка,защото сключихме договора на авто-салона. Аз мисля,че повечето хора плащат цена точно по каталога, иначе за какво е този каталог? И трябва да има някаква причина,за да правят отстъпки на всеки клиент. Изключвам колите на склад,които са оборудвани с опредлени екстри и с опредлен цвят. Королата я избрах точно каквато аз харесвам, беше с поръчка и я чакахме до средата на Септември мисля,като я поръчахме на летния авто салон,който беше юни или юли не помня. А летите джанти,които поръчах с колата дойдоха даже след това
Само плъг-ин хибриди,които много оскъпяват колата. Нямат ефективен и не толкова скъп хибрид като Тойота. Тойота е законодателят в тези модерни технологии и съумява да ги пакетира на по-разумна цена, като има репутацията на най-добрия производител на хибриди, които са много здрави и ефективни.
Интересен коментар. Ще започна с двигателя, на прима виста. Всички нови двигатели с директно впръскване им монтират филтър за твърди частици, заради фините частици,които отделят. Предполагам и новият 1.5 двигател на Тойота е с директно впръскване и голяма компресия/степен на сгъстяване- не знам кое е правилното да се каже.Hursa написа: ↑28 Май 2020 10:54 Оливат се с цените. Едно е 20% отстъпка от 15 20 хиляди и друго същия процент от 30 хиляди. Така, че цената си е цена и е прекалено висока за този клас.
И на базата на какво такава цена? Твърд мост с барабанни спирачки отзад - това в автомобил от 21 век за около 25 хиляди евро. Явно и изрязания 1.5 двигател не е много удачен, вероятно няма добро смесообразуване и изгаряне, след като се налага инсталиране на филтър за твърди частици.
Нямам представа. Аз изпратих запитване към три дилъра. При първия, който ми отговори бяхме на следващия ден и направихме няколкочасово пробно шофиране. Шофьорката каза, че колата й допада. Върнахме се и поискахме оферта, която да включва исканите от нас екстри.
Каталожната цена се използва в Германия главно, когато служител получи служебен автомобил, който може да ползва и за лични цели. Тъй като това се води скрит финансов приход, то трябва да се плащат данъци на този приход. И тези данъци се изчилсяват на базата на цената от ценовата листа. В Германия 60-65% от регистрираните нови автомобили са със собственик фирма. Само 35-40% се регистрират на частни лица. Пример: за 2018г в Германия са регистрирани 3 435 778 нови автомобила, като само 1 249 011 (36%) са на частни лица.
Колко от тях са новост в новия ярис?
като решиха, да ни го продават скъпо.
Сравнете разликите и ще видите, че съвсем не е малка, не напразно от години производителите се отказаха от барабанните (при "леките" автомобили).
Само, че не е с директно впръскване, тази орязана версия на новия им двулитров двигател с "двойно впръскване".
Не съм шофирал такъв, но характеристиките на хибрида фолксваген/шкода са по-привлекателни. И поне "по документи" има по-добри показатели, от същите на тойота. Плъгин хибрида си има своите предимства и поне при супърб не изглежда скъп, ако се сравнява с камри.
Ами така е като имате няколко дилъра, тук в София дилърът е един. А най-интересното е ,че на изложението по случайност взехме колата от старозагорски дилър, но условията бяха идентични.centil написа: ↑28 Май 2020 22:13Нямам представа. Аз изпратих запитване към три дилъра. При първия, който ми отговори бяхме на следващия ден и направихме няколкочасово пробно шофиране. Шофьорката каза, че колата й допада. Върнахме се и поискахме оферта, която да включва исканите от нас екстри.
После дойде и отговор от втория дилър. От там получихме кола за цял уикенд. Отново карахме, гледахе, мислихме.. поискахме и от този дилър оферта със същите условия.
Третия дилър отговори няколко дни по-късно. Вече бяхме карали и други коли от сегмента, но избора беше ясен. Отказахме трето пробно шофиране и поискахме директно оферта за познатата конфигурация.
И така се оказа, че втория дилър ни предлага най-добра цена, а и е най-удобен като местоположение на жена ми. Отидохме сключихме предварителен договор. Казаха ни, че колата ще дойде след около 8 седмици. Дойде след 6 седмици.
Като изключим датчиците за наляггане, всичко друго е подобрено и добавено. Мисля,че е по-добре оборудван от предишния Ярис.Hursa написа: ↑28 Май 2020 22:32 LEXUS написа: ↑чет май 28, 2020 8:51 pm
като започнем от датчици за налягането в гумите, минем през автоматични дълги светлини, задължителни системи за сигурност ,много възд.възглавници, висока пасивна сигурност и якост на купетата и други екстри и цената се вдига.
Колко от тях са новост в новия ярис?
Как да ги сравня като аз карам с 50-60км./ч в София, 70 км./ч. по бул. България и Ботевградско шосе и 80 км./ч. по Цариградско шосе, като наистина спазвам ограниченията на скоростта, карам плавно и предвидливо спрямо светофарите, използвам и зелената вълна,където я има. Като карам магистрално със 130 км./ч. и епизодично със 170-180 км./ч. не съм забелязал толкова голяма разлика между Королата с барабанни спирачки отзад и тази с дискови отзад, и двете спират чудесно. Изглежда съм такъв шофъор. Ясно че,че за да се предпочитат дисковите , значи осигуряват по-добро и бързо спиране и това може да се забележи при по-екстремно шофиране.
Хубаво казано
Аз мисля,че точно двигателят на Приус примерно е с доста висока степен на компресия. Имай предвид,че хибридните двигатели на Тойота имат най-добра термична ефективност, при новия Приус тя е над 40%.
Избързваш с отговораHursa написа: ↑28 Май 2020 22:32 Не съм шофирал такъв, но характеристиките на хибрида фолксваген/шкода са по-привлекателни. И поне "по документи" има по-добри показатели, от същите на тойота. Плъгин хибрида си има своите предимства и поне при супърб не изглежда скъп, ако се сравнява с камри.
Тойота беше "законодателя", поне при хибридите, но вече се "влачи" след конкурентите.
Или аз нещо не разбирам, или си в огромна грешка..Hursa написа: ↑29 Май 2020 11:47 Явно плъгин хибридите са по-перспективни. Почти всички "излязли" в последните години хибриди са все плъгин. Та и поради това - тойота изостава. Може би затова мислят да предложат рав 4 плъгинхибрид, нещо по-интересно, но зависи след колко време ще го предложат. Говореше се и за ярис плъгин хибрид, но да е истински такъв, а не като плъгин приуса - нещо, което има далечно, бегло сходство с тази технология. За съжаление "разговорите" за плъгин яриса май бяха само сред фенове на хибридите на тойота.![]()
Темата за волт/ампера моделите е доста интересна. "Маркетолозите" на производителите ги представяха, като "ел автомобили с удължен пробег", а не като хибриди (и според мен сгрешиха). Но "топикстартера" може да се възмути, че отклоняваме темата.nicktodorov написа: ↑29 Май 2020 12:37 От всичките ми проучвания из нета, клипове, ревюта и т.н., за мен до сега е имало само един истински (както аз го разбирам) плъгин хибрид - Шеви Волт.