jacob12 написа: ↑07 Яну 2019 22:52
Ето Гранд Чироки 2012-2016 г има едвам 12-15 електронни модула
jacob12 написа: ↑08 Яну 2019 22:19
А и не си прав, нямаш повече от 20 модула.
Съвсем се объркАх колко модула имам

Добре е да не хвърляш така убедено твърдения, за които не си сигурен

Щото да не се окаже, че са над 50

Но както писах - това няма пряко значение върху скоростта на заспиването... Навярно не чакаш 10 минути за да разбере автомобила, че искаш да го отключиш нали? Все пак тази комуникация не е с пощенски гълъби, а е доста бърза
Дали разбирам, че е автомобила заспал - ами разбира се - косвено на Джипа... Просто не ми се е налагало да го измервам точно на този автомобил, но няма принципна разлика с другите си автомобили, на които съм го измервал и наблюдавал... Радиото и дисплея на арматурното табло при мен се събуждат първи и заспиват последни. Ако са заспали и се събудят - поведението им е коренно различно от това ако не са били заспали (дисплея на арматурното табло светва и почва да реди инструкции как да стартираш автомобила, а радиото буутва с логото си)...
Относно заряд , старт и напрежение - на съвременните автомобили това се управлява прекалено интелигентно и често можеш да забележиш 'странно' на пръв поглед поведение или да се притесниш, че акумулатора е заминал, или пък ще бъде презареден (особено ако гледаш BCM и през него - IBS)...
Да измерваш пад върху бушон и да се надяваш да хванеш утечка - трудна работа, защото ако утечката е ампери - ще го диагностицираш по стопените кабели или горещия модул

При липса на достатъчно ориентири (приключвайки с обичайния оглед) обикновено се измерва тока от акумулатора, и се почват да се вадят един по един бушоните на най-съмнителните клонове...
Изчезне ли консумацията при някой клон - почва се диагностика на вързаните консуматори... Започвайки с изключването им един по един от куплунзи и т.н...
П.С. За алтернатора не бери грижа...
Какво значение има дали алтернатора е с водно охлаждане или не, при условие, че е проектиран да дава до 220А?! Това, че на някой не му е стигнало мястото, или пък е решил да навре регулатора в мощен алтернатор, и затова му се е наложило да го охлажда - това е конструктивно решение, водещо до допълнителни разходи, и съвсем не е най-здравото (както всяко усложнено решение)
