Страница 3 от 3

Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!

Публикувано на: 17 Дек 2012 10:28
от baba_metca
На всички добавки за предотвратяване на парафинизиране пише, че трябва да се слагат когато се налива горивото в резервоара. Идеята, е че в резервоарите на бензиностанциите трябва да е най-топло зимата. А веднъж събере ли се парафина, освен топлина нищо друго не спасява. Един вид гараж и две три печки и чак след това добавка и още часове в гаража, че да се размеси по-добре и след това яко газ, че да се махнат веднага наслагванията по филтъра и горивопроводите. Освен това ако сложиш така добавка на студено, да речем в резервоара ще се смеси добре и иди дойди нещо може и да се оправи там, ама в горивния филтър как ще стане, или по горивопроводите. Там вече нещата са задръстени и много по-трудно може да се премахнат тези наслагвания в студа само от потока на горивото, било то и с добавка. И друго, като гледам какъв кондез се събира по стъклата, защо да няма конденз и в резервоара. Влизам в мола там над 0 градуса, колата се стопля излизаш навън и веднага пускаме да духа на стъклата, ама в резервоара духалка няма.

Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!

Публикувано на: 17 Дек 2012 10:33
от Toyo_driver
Защо плюете Кастрола бе хора, то вътре керосин има laugh.gif
Chemische Bezeichnung:
2-Ethylhexylnitrat
Naphtha, wasserstoffbehandelt, niedrig siedend
Kerosin (Erdöl)
Kerosin - nicht spezifiziert
2,6-di-tert-Butylphenol
1,2,4-Trimethylbenzen

И то точно Кастрол Австрия го прави tooth.gif
http://www.castrol.com/castrol/iframe.d ... Id=7073751

Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!

Публикувано на: 17 Дек 2012 10:46
от andrian999999
извинявам се за намесата в темата, но на мен напоследък когато е студено като запали двигателя не работи равномерно
и оборотите играят (нямам оборотомер но се усеща

Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!

Публикувано на: 17 Дек 2012 19:56
от jim_beam
baba_metca написа:На всички добавки за предотвратяване на парафинизиране пише, че трябва да се слагат когато се налива горивото в резервоара. Идеята, е че в резервоарите на бензиностанциите трябва да е най-топло зимата. А веднъж събере ли се парафина, освен топлина нищо друго не спасява. Един вид гараж и две три печки и чак след това добавка и още часове в гаража, че да се размеси по-добре и след това яко газ, че да се махнат веднага наслагванията по филтъра и горивопроводите. Освен това ако сложиш така добавка на студено, да речем в резервоара ще се смеси добре и иди дойди нещо може и да се оправи там, ама в горивния филтър как ще стане, или по горивопроводите. Там вече нещата са задръстени и много по-трудно може да се премахнат тези наслагвания в студа само от потока на горивото, било то и с добавка. И друго, като гледам какъв кондез се събира по стъклата, защо да няма конденз и в резервоара. Влизам в мола там над 0 градуса, колата се стопля излизаш навън и веднага пускаме да духа на стъклата, ама в резервоара духалка няма.

така е,дизела има свойството да приема до 8% вода от въздуха,например през отдушника,конденз и др.
добавките е ясно,че се слагат преди да заредиш,обаче никъде не пише,че само над 20 градуса се смесват с горивото,в противен случай даже имало опасност да подействат обратно.и горивото в бензиностанциите сигурно е по-топло от външната темп.,но надали е 20 градуса.поради това си мисля,че най-добрия вариант е да се сипва премиум дизел или зимен,където оптимално би трябвало да са размесени компонентите.

Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!

Публикувано на: 25 Яну 2013 00:35
от jim_beam
колеги забравих да напиша резултата от експериментите.
значи в общи линии без да сменям горивния филтър нищо не помогна-имах към 40л калпава нафта,досипах омв премиум 20л,междувременно темп. беше към 3-4 плюс.пак добавка кастрол,въпреки това не вървеше както трябва.минах към 400км,допълних резервара,пак същото.пак 400км мъка,целия филтър беше опакован с мощна изолация-никаква полза!
закарах я в тойота на техн. преглед,където ми смениха филтъра и чак тогава се оправи.
извод>образува ли се парафин един път*във филтъра* няма оправия,само смяна!да знаете! :thumbsup:

Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!

Публикувано на: 25 Яну 2013 08:22
от Kiki
jim_beam написа:,където ми смениха филтъра и чак тогава се оправи.
извод>образува ли се парафин един път*във филтъра* няма оправия,само смяна!да знаете! :thumbsup:
И това е идеално, защото в противен случай щяха да се запушат дюзите.
Филтър се сменя много по-лесно и хиляди пъти по-евтино. wink.gif

Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!

Публикувано на: 27 Яну 2013 01:27
от Japanese_fever
.

Re: пак закюфка дизелчето в студа,аман!

Публикувано на: 27 Яну 2013 01:28
от Japanese_fever
jim_beam написа:,където ми смениха филтъра и чак тогава се оправи.
извод>образува ли се парафин един път*във филтъра* няма оправия,само смяна!да знаете! :thumbsup:
Има си хас, хартия или каквто и друг филтър да се напои с парафин и после някак си той да се изпари...