Страница 3 от 4
Публикувано на: 06 Мар 2012 21:53
от zi_zi_top
iovkito написа:Винаги по баирите нагоре ще виждате в огледалото кола , която ви минава и на която отзад ще пише D-4D . laugh.gif
+1 laugh.gif
Аз им правя дръпки само на баири на големите юркачи и като ги резне семейното комби пада голем смех.

Публикувано на: 06 Мар 2012 22:47
от nowyaris
Бах мама му,вий сте направо за Льо Ман с тез дизели.Зависта ми вече не може да се скрие никак...... . То всъщност на Льо Ман има ли баири,че иначе язък за надписа отзад.
Публикувано на: 07 Мар 2012 10:12
от iovkito
nowyaris , какъв разход ти дава колицата при извънградско със спокойно каране 90-100 и на магистрала с малко по-агресивно - 120-130-140 . Искам да направя една сметка и затова ми е интересно . Ако може и информацията да е разход с и без климатик .
Публикувано на: 07 Мар 2012 12:33
от max-2
iovkito написа:Винаги по баирите нагоре ще виждате в огледалото кола , която ви минава и на която отзад ще пише D-4D . laugh.gif
Това е вярно

Публикувано на: 07 Мар 2012 13:16
от Scott
max-2 написа:iovkito написа:Винаги по баирите нагоре ще виждате в огледалото кола , която ви минава и на която отзад ще пише D-4D . laugh.gif
Това е вярно
Даа, от Тойота мислят да сложат логото D4D и на предната решетка ... да не се напъват другите участници в движението да им 'избягат'

Публикувано на: 07 Мар 2012 13:26
от Владислав
Дали D-4D ще задминат останалите участници зависи все пак и от автомобилите на останалите участници в движението.Някой 4.0 литров бензинов Land Cruiser и по нанагорнището лети, за разлика от дизеловия такъв!
Публикувано на: 07 Мар 2012 13:42
от iovkito
Няма смисъл да се коментира горния пост. Не съм против газовите уредби , просто е безсмислено на тази етап да се купува бензинова кола с ясната цел , че ще и се слага газ. Пример: да си вземеш yaris 1,33 бензин и да го газифицираш вместо направо да се метнеш на един 1,4 d-4d . Оправдавам тези , които са си газифицирали колите преди много време , когато газта беше евтина и имаше смисъл в цялата работа. Също така и старите бензинови кошници , които така или иначе горят много и както един колега каза по-рано , едно е 5/100 бензин и 7/100 газ , съвсем друго е 10 / 100 бензин и 12/100 газ. Винаги се опира до темата бензин срещу дизел , как пък един не се намери в този форум , който е пощурял да си слага уредба на дизеловата кола (има и такива) . Всеки разбра , че бензиновите са много икономични , поддръжката им е без пари , нищо не им се чупи и като се сложи и газовото , става колата мечта.
Публикувано на: 07 Мар 2012 14:00
от mirott
Що, сега газта не е ли евтина спрямо бензин и дизел?Винаги е била, и винаги ще бъде...

1.4 d4d гори повече пари от 1.3 на газ.И е по-скъп и проблемен за поддръжка от бензина(на газ).Друго?!
Публикувано на: 07 Мар 2012 14:33
от iovkito
Да вземем 2 коли. Авенсис 1,8 и Авенсис 2,0 d-4d , горе долу са едни и същи конски сили. Моят има смесен разход от 4,8/100 , общо взето 95% от километрите му са минати извънградско. Този газифицирания , ако даде комбиниран разход от 8 , което много ме съмнява , да видим какво се получава. 8х1,44=11,52 лв . 5х2,62=13,1 лв. Бензиновият направо ще го закръглим на 12 лв/100 , защото му се сипва и бензин , а не само газ. Излиза , че в най-добрия случай на газ е с 1 лв/100 км по-евтино. Не искам да правим сметките при заиграване с газта и при пуснат климатик.
Публикувано на: 07 Мар 2012 14:46
от mirott
Сипвай нафта смело и давай газ...ама по-полека, да не дигне над 5 разхода! biggrin.gif
Всеки си преценява, за това мадамата е пуснала темата, да попрочете мнения и да прецени!На всички е ясно кое е по-евтино, така че...

Публикувано на: 07 Мар 2012 14:51
от Владислав
Специално при Yaris наистина няма голям смисъл от газифициране.В случая може би по-добрият вариант е покупка на дизелов.Но всичко опира да нуждите на отделния собственик.Ако колата са кара кротко, и бензиновата версия няма да е чест гостенин на бензиностанцията.Каталожният разход на гориво е с малки разлики за двата мотора (около 1.5 литра).
Публикувано на: 07 Мар 2012 17:46
от iovkito
mirott написа:
Сипвай нафта смело и давай газ...ама по-полека, да не дигне над 5 разхода! biggrin.gif
!На всички е ясно кое е по-евтино, така че...

Под всички имаш предвид само себе си , нали ? Този разход 4,8 е за последните 5600 км до Германия и обратно + каранията в градовете там и тук. Ако все пак не вярваш , напиши го и ще сляза до гаража да ти направя и снимки , защото бордовият още не е занулен

Публикувано на: 07 Мар 2012 18:16
от Scott
iovkito написа:... защото бордовият още не е занулен...
А сравнявал ли си показанието на БК с пълно-пълно засичане? Щото малко нисичък ми се вижда тоя разход.
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
Публикувано на: 07 Мар 2012 18:25
от iovkito
Засичан е многократно , колата почти винаги се пълни догоре . И аз съм имал съмнения за показанията му , защото действително от 4,8 не е мърдал. Когато го зануля в града , показанията скачат до 6-7 , след навъртането на 100-200 км извънградско , пак слиза на 4,8. Занулявал съм го и веднага след излизането от града - 50 км извънградско и разходът е 4,5 , след влизането ми в града и по-продължително каране , пак се качва до 4,8 и си остава там.

Публикувано на: 07 Мар 2012 18:45
от saho
5 x 2.65 = 13,25
6 х 1.44 = 8,64
5 лв. разлика на 100км. Градско разликата е още по-голяма.
Пък ако включим и обслужването на дизела ...