Страница 3 от 22

Публикувано на: 04 Фев 2012 23:16
от E60_Power
jim_beam написа:много голяма вероятност има както при 1.9 така и при 2.0 да спука глава,хиляди случаи познавам.дори в 100к теста на аутобилд на туран с 2.0 тди след разглабянето накрая се виждат пукнатините.от фолксваген казват,че не било опасно,понеже като загреел се затваряли,смех!лично аз на бус 1.9 сди и на баничарка кади със същия мотор се прецакаха главите на доста под 100к.
не искам да хваля полските дизели на тойота,и те са с пиезо-дюзи дензо,но спукани глави там няма.моя е вече на 106к!
не мога да разбера защо отивате на дизел,като и горивото е калпаво,пък и тези темп. зимата?всички коли след посочената година,които търси колегата са с дпф,което е допълнителен риск от скъпи ремонти.ако имаш сравнително малко градско със задръствания с една добра 1.8-2.0 бензин може да имаш среден разход до 8л!
помисли преди да направиш грешка колега,а фолксваген-никога както и дсг ск.кутия,бягай далече от там! :thumbsup:
Човекът иска помощ при избора на автомобил. Двоуми се между Пасат и Авенсис. И очаква мнения от хора, които могат да му кажат нещо конкретно за колите. Не,че нещо имам против / всеки има право свободно да изразява мнението си /, ама защо му даваш пример с 1.9 SDI / какъвто се монтира в Caddy /, при положение, че този мотор го няма в Пасат. И правиш ли разлика между 1.9 SDI и 1.9 TDI? Или важното е да се намираме в приказка! И какви са скъпите ремонти, ако имаш DPF филтър? На VW / на БМВ също / филтъра има около 200.000 километра живот преди да започне да се задръства. По форумите има доста написано за DPF филтъра и неговото почистване. И как срещу 100 евро почистваш въпросния филтър с Tunap, вместо да го сменяш. И ...... продължаваш да караш стотици хиляди километра.
-------------------------------------------------

Нека само хора, които карат кюмбета / използвам изразните средства на колегата от Марс / да дават мнение за дизелови мотори. Иначе рискувате да нарисувате апокалиптична картина / невярна / и да откажете колегата от покупката.

Публикувано на: 04 Фев 2012 23:53
от muf
E60_Power написа: "Вибрира и потраква на студено, докато загрее" не е вярно твърдение. Казвам го от собствен опит.
PD дизелите на Пасат от това поколение са доста, ама доста шумни.
Освен това далеч не са безпроблемни - има си официални статистики за това.
Колегата вече е получил достатъчно инфо къде да чете безпристрастна информация кой колко проблеми прави biggrin.gif

Публикувано на: 05 Фев 2012 05:55
от nock
Екстра дискусия момчета :thumbsup:

Prius я знам още от Щатите като живях там. Знам за хибрида, за разхода и т.н. Ама ми е много грозна е братче....

Всеки двигател си има дерт. Всичко се чупи. Както вече казах, ако изскочи оферта за 1.9 TDI 105 кс. в добро състояние ще му скоча.

В противен случай, Авенсис. Само бърз въпрос. 2.0 или 2.2 ? 2.2 е с верига доколкото разбирам? Също и 2та модела ли са със стандартни 6 скоростни ръчни кутии или има и 5тички?

Публикувано на: 05 Фев 2012 07:17
от nowyaris
По принцип дизелов двигател втора употреба на която и да е марка си е скок в тъмнината.Колегите са прави,че дори и най-безпроблемните дизелови двигатели в ръцете на някой аматьорче се превръщат в първи ортак на джоба.Кофти експлоатация,кофти нафта и кофти консумативи могат да превърнат и най-добрия дизелов двигател в парче ненужен метал.Казвам го от личен опит.Затова предложението за бензинов двигател със съотвтната газова уредба ми се струва по-добър вариант за кола втора употреба,която ще се кара доста.При дизела дори и в дългосрочен план да се реализират икономии,самия факт че може да се наложи в някой неподходящ момент да се бръкне човек и да извади едни сериозни пари прави покупката доста неизгодна.При бензина подобни фалове са в пъти по-редки.Мнбого добре си помисли,колега,преди да си отвориш нова рана на неподходящо място. :thumbsup:

Публикувано на: 05 Фев 2012 16:45
от Kiki
nock написа: Както вече казах, ако изскочи оферта за 1.9 TDI 105 кс. в добро състояние ще му скоча.
Човек, който никога през живота си не е карал японски автомобил, много трудно може да си представи, че ще си купи такъв.
Един път, обаче, направи ли го, никога повече няма да се върне към немското, френското, или което и да е друго производство автомобил. wink.gif

Публикувано на: 05 Фев 2012 17:19
от PESHO OT MARS
E60_Power написа: Нека само хора, които карат кюмбета / използвам изразните средства на колегата от Марс / да дават мнение за дизелови мотори. Иначе рискувате да нарисувате апокалиптична картина / невярна / и да откажете колегата от покупката.
Имам право да ги наричам кюмбета колкото си искам. И причината е проста благодарение на такива прекрасни дизели 1.9 Tdi/Sdi и т.н. на повечко от 5 годинки и над 100000 км. аз не мога да си отворя прозореца на колата или да си пусна парното на външен въздух. Първата работа на придобилите тези чудесни двигатели (не говоря за само за VAG) е да ги "чипират" и после става леш то са облаци от сажди. По някое време започва да ми люти на очите и ми е идвало да го изкарам някой такъв от колата и да му завра ауспуха в гърлото.

Както казах имам едни скромни 80к км. на дизеловото нещастие 1.6HDi поне беше купена нова и все още като я запаля на снега след 25 мин. работа на място има бледо кафяво петно и няма сажди пушеци и сълзи в очите. Но искам да попитам колко процента от дизелите търкалящи се из родните ни пътища могат да се похвалят с нормални параметри на сажди и димност?

Публикувано на: 05 Фев 2012 17:56
от nock
Kiki написа:
nock написа: Както вече казах, ако изскочи оферта за 1.9 TDI 105 кс. в добро състояние ще му скоча.
Човек, който никога през живота си не е карал японски автомобил, много трудно може да си представи, че ще си купи такъв.
Един път, обаче, направи ли го, никога повече няма да се върне към немското, френското, или което и да е друго производство автомобил. wink.gif
Имал съм Хонда Акорд 98- V6- 2.7 бенз 185кс. и Тойота Корола 00. Всяка за по около 3 години със средна възраст от 5-7г като си ги купих. Перфектно съм наясно с Японската сила.

Това което си казал се отнася за тебе. Т.е. твоето лично мнение. Ясно е, че си пристрастен (нали е форум на Тойота), но Пасат е по-висок клас от Авенсиса и е нечестен спора. Авенсиса е по-скоро в класа на Джетата.

Както и да е. Ако има обективни мнения с удоволствие ще им благодаря, в противен случай само си чатим.

E60_Power :thumbsup:
PESHO OT MARS написа:Както казах имам едни скромни 80к км. на дизеловото нещастие 1.6HDi поне беше купена нова и все още като я запаля на снега след 25 мин. работа на място има бледо кафяво петно и няма сажди пушеци и сълзи в очите. Но искам да попитам колко процента от дизелите търкалящи се из родните ни пътища могат да се похвалят с нормални параметри на сажди и димност?
Нямал си късмет вероятно. Обаче да хейтваш всичко без Тойота не те прави експерт, а пристрастен. Което значи, че не си обективен.
И 1,6 HDI мотора е доста добър също, ако не търсиш power wink.gif

Публикувано на: 05 Фев 2012 18:01
от zi_zi_top
nock написа:... но Пасат е по-висок клас от Авенсиса и е нечестен спора. Авенсиса е по-скоро в класа на Джетата...
Лекичко си се объркал. Джетата е в един клас с Королата.

П.С. Съвсем нормално е тук да сме пристрастни към Тойота, а другите фен клубове към другите марки. Свят широк, хора разни.
Важното е да успееш да си намериш кола и място под Слънцето. :thumbsup:

Публикувано на: 05 Фев 2012 18:06
от Kiki
nock написа: Авенсиса е по-скоро в класа на Джетата.
Тука се изложи яко. smile.gif
По дължина, широчина и дори по тегло, Пасата и Авенсиса са еднакви.
Ако се различават, то са някакви мижави сантиметри. biggrin.gif

Публикувано на: 05 Фев 2012 18:07
от nock
zi_zi_top написа:
nock написа:... но Пасат е по-висок клас от Авенсиса и е нечестен спора. Авенсиса е по-скоро в класа на Джетата...
Лекичко си се объркал. Джетата е в един клас с Королата.
Зависи за кои короли говориш. Седаните предполагам ?

Жалко за Королата ако избираш между нея и Джета.

Публикувано на: 05 Фев 2012 18:12
от zi_zi_top
Вече съм я предпочел и ще я предпочитам и в бъдеще. tongue.gif
Много си забавен с детското си дърляне...

Публикувано на: 05 Фев 2012 18:14
от nock
Kiki написа:
nock написа: Авенсиса е по-скоро в класа на Джетата.
Тука се изложи яко. smile.gif
По дължина, широчина и дори по тегло, Пасата и Авенсиса са еднакви.
Ако се различават, то са някакви мижави сантиметри. biggrin.gif

Camry-то беше, и още е в Щатите, прекия съперник на Пасата. Авенсиса е по-малък от Camry, както е и по-малък от Пасата.

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Avensis
"Following the withdrawal of the Toyota Camry in 2004 (2005 in Switzerland), the Avensis became the largest Toyota saloon sold in Europe. "

Момчета, прочетете малко е. Стига сте писали на прима виста. Нали сте фенове.

Публикувано на: 05 Фев 2012 18:44
от Kiki
КАКВО МУ Е ПО-ГОЛЯМОТО НА ПАСАТА? Само дрънкаш. laugh.gif

Модел Passat

Разновидност 2.5 TDI (150 Hp)


Вид на купето Седан

Брой врати 4

Брой места 5

Дължина 4703 mm

Ширина 1746 mm

Височина 1462 mm

Междуосово разстояние 2703 mm

Предна стъпка 1515 mm

Задна стъпка 1515 mm
[/code]

Публикувано на: 05 Фев 2012 18:52
от zi_zi_top
Ако сравняваш Пасата с Камри ще падне голям смях. laugh.gif

Публикувано на: 05 Фев 2012 18:54
от nock
Kiki написа:КАКВО МУ Е ПО-ГОЛЯМОТО НА ПАСАТА? Само дрънкаш. laugh.gif

Модел Passat

Разновидност 2.5 TDI (150 Hp)


Вид на купето Седан

Брой врати 4

Брой места 5

Дължина 4703 mm

Ширина 1746 mm

Височина 1462 mm

Междуосово разстояние 2703 mm

Предна стъпка 1515 mm

Задна стъпка 1515 mm
[/code]
Добре, че си EDIT-на поста :) Това което си пост-нал е 3B2, а не Б6 за който аз говорих. Ами по-големичък е Пасата.

Всъщност прочети ми предишния пост. Има и линк с инфо за Авенсиса.
Друго нямам какво да добавя.