Страница 3 от 33
Публикувано на: 29 Яну 2012 00:06
от zi_zi_top
Аз нещо съм се замислил за хибрида бензин/газ.
По-точно джипката от тази обява
http://www.bomiauto.com/bg/auto/lexus-r ... matic-4395
се чудя дали мога да я газифицирам, че и дават 18 л./100 км. градско.
Публикувано на: 29 Яну 2012 10:13
от digitalpr
LEXUS, много се палиш. Никъде не съм казал, че гаранцията = живота, не знам къде го прочете. Доколкото разбирам, батериите за Prius в US са около $2600-3000, което дори да означава 3000Евро в Европа, пак е поносимо на фона на дизелови дюзи и турбо, които ще изфирясат за едни 300к км. Явно от тази гледна точка си струва и батериите не са проблем.
А това за продажбата на Prius с неработещи батерии, като икономичен бензинов автомобил го забрави. Няма продаване.
Публикувано на: 29 Яну 2012 10:18
от LEXUS
digitalpr написа:LEXUS, много се палиш.
Паля се, но НЕ за да се караме,а за да НЕ говорим едностранчиво. Забравям да предупреждавам всеки път,че НЕ Е за да обидя някого.

Публикувано на: 29 Яну 2012 14:14
от jim_beam
при приус1 и 2 има много малко случаи на дефектирали клетки,години след като е изтекла гаранцията.точно от щатите се поръчват частите сравнително евтино.аз цялостно също съм на мнение,че хибридна кола след 8-10 год. крие риск от скъп ремонт.макар реално след подмяната на всичките батерийни клетки има отново такъв безпроблемен период.в близко бъдеще като че ли плъгин-хибрид е идеалния компромис,но пак имаме батерии.дори да навлязат електро-колите и да станат масово достъпни,пак ги имаме тия потенциални страхове.
освен това съм на мнение,че в по-студени климатични зони може би живота на батериите се скъсява,особено ако колата не се кара редовно.
в страни като германия,холандия,италия а и българия определено предпочитанието ще остане към пропан,но в крайна сметка и той е нефтен продукт.
бъдещето ще покаже,но и аз съм на мнението на дидо-дизел остава само при товарните.
пс>зизи не мога да разбера как ги скапваш батериите на нокиите за 2 год.,никога не ми се е случвало поне откакто съществуват моб. телефони.но жена ми редовно го прави де...при нокия само оригинални аксесоари-батерии,зарядни и всичко останало!може би професията ти спомага за това,аз винаги си изключвам тел. през нощта. biggrin.gif
Публикувано на: 29 Яну 2012 14:37
от Vesko
LEXUS написа:digitalpr написа:LEXUS, много се палиш.
Паля се, но НЕ за да се караме,а за да НЕ говорим едностранчиво. Забравям да предупреждавам всеки път,че НЕ Е за да обидя някого.

Само много реклами четеш

Какво му е по-високотехнологичното от един мерцедес или коя да е друга по-съвременна кола. Броя компютри е горе долу един и същ biggrin.gif
ПП: На същата тази "високотехнологична" кога не мога да си настроя радито на която си искам станция. И като натисна следваща никога не знам как ги е разместило радиото. Каде точно е високата технология? Или колкото е по-неудобно за ползване толкова е по-високотехнологично, защото електрониката месли вместо теб? biggrin.gif

Публикувано на: 29 Яну 2012 14:44
от jim_beam
браво веско,да допълня,че само мерцедеса е мерцедес! biggrin.gif
извинете за офтопика!

Публикувано на: 29 Яну 2012 15:01
от Vesko
Забравих да добавя, че на същата тази високотехнологична кола круиз контрола й не може да работи в режим на ограничаване на скоростта (както и да се казва). Апродаваните коли в БГ не си светват сами фаровете... От последното хич не се оплаквам де biggrin.gif
Публикувано на: 29 Яну 2012 17:54
от LEXUS
Vesko написа:LEXUS написа:digitalpr написа:LEXUS, много се палиш.
Паля се, но НЕ за да се караме,а за да НЕ говорим едностранчиво. Забравям да предупреждавам всеки път,че НЕ Е за да обидя някого.

Само много реклами четеш

Какво му е по-високотехнологичното от един мерцедес или коя да е друга по-съвременна кола. Броя компютри е горе долу един и същ biggrin.gif
Ти наистина ли не рачзбираш колко далече е един тракащ дизелов мерцедес или обикновен бензинов мерцедес от хибриден Лексус.
Предлагам да кажеш- ти искаш да внушиш,че технологията и сложността на хибридната технология е на едно ниво на сложността на един двигател с вътрешно горене просто ли? Изказването ти е напълно невярно.
Мерцедес е около 10 обиколки зад Лексус като технологии.
Публикувано на: 29 Яну 2012 17:57
от LEXUS
Vesko написа:ПП: На същата тази "високотехнологична" кога не мога да си настроя радито на която си искам станция. И като натисна следваща никога не знам как ги е разместило радиото. Каде точно е високата технология? Или колкото е по-неудобно за ползване толкова е по-високотехнологично, защото електрониката месли вместо теб? biggrin.gif

Vesko написа:Забравих да добавя, че на същата тази високотехнологична кола круиз контрола й не може да работи в режим на ограничаване на скоростта (както и да се казва). Апродаваните коли в БГ не си светват сами фаровете... От последното хич не се оплаквам де biggrin.gif
Да се чуди човек защо купуваш Лексус след Лексус,като на по-нискотехнологичните коли тия работи не биха ти правили проблеми.
За радиото изобщо не те разбрах какво искаш да кажеш.
Публикувано на: 29 Яну 2012 19:48
от Vesko
LEXUS написа:Vesko написа:ПП: На същата тази "високотехнологична" кога не мога да си настроя радито на която си искам станция. И като натисна следваща никога не знам как ги е разместило радиото. Каде точно е високата технология? Или колкото е по-неудобно за ползване толкова е по-високотехнологично, защото електрониката месли вместо теб? biggrin.gif

Vesko написа:Забравих да добавя, че на същата тази високотехнологична кола круиз контрола й не може да работи в режим на ограничаване на скоростта (както и да се казва). Апродаваните коли в БГ не си светват сами фаровете... От последното хич не се оплаквам де biggrin.gif
Да се чуди човек защо купуваш Лексус след Лексус,като на по-нискотехнологичните коли тия работи не биха ти правили проблеми.
За радиото изобщо не те разбрах какво искаш да кажеш.
За радиото имам предвид, че врътката (дето на ВЕФ-а му се настройват станциите) при мен не настройва станцията, а действа като копчето next/prev. Също така има само 6 (шест) предварително програмирани станции. Нормално е в режим дето сам си търси списъка от станции, но поради някаква причина ги преподрежда много често. И като натисна NEXT, не ми хареса станцията и натисна PREV за да си слушам предишната (например почнали са реклами и съм решил да им бия шута) в 30% от слъчаите не се връща на станцията която съм слушал преди това.
Вземам си лексъс и то хибридни защото ми харесват. Ама това че ми харесват не пречи да имат и недостатъци, които да ме дразнят. И ако изключим силовият агрегат не виждам по какво моя лексус е много по-технологичен от X5 или ML, каквито карат колегите ми. Дори в дребните екстри те са доста по-напред.
И съдейки по сметките за гориво и двете други коли харчат значително по-малко.
Публикувано на: 29 Яну 2012 19:50
от nowyaris
LEXUS написа:Vesko написа:ПП: На същата тази "високотехнологична" кога не мога да си настроя радито на която си искам станция. И като натисна следваща никога не знам как ги е разместило радиото. Каде точно е високата технология? Или колкото е по-неудобно за ползване толкова е по-високотехнологично, защото електрониката месли вместо теб? biggrin.gif

Vesko написа:Забравих да добавя, че на същата тази високотехнологична кола круиз контрола й не може да работи в режим на ограничаване на скоростта (както и да се казва). Апродаваните коли в БГ не си светват сами фаровете... От последното хич не се оплаквам де biggrin.gif
Да се чуди човек защо купуваш Лексус след Лексус,като на по-нискотехнологичните коли тия работи не биха ти правили проблеми.
За радиото изобщо не те разбрах какво искаш да кажеш.
И ся ко прайм?
Публикувано на: 29 Яну 2012 19:55
от LEXUS
Vesko написа:LEXUS написа:Vesko написа:ПП: На същата тази "високотехнологична" кога не мога да си настроя радито на която си искам станция. И като натисна следваща никога не знам как ги е разместило радиото. Каде точно е високата технология? Или колкото е по-неудобно за ползване толкова е по-високотехнологично, защото електрониката месли вместо теб? biggrin.gif

Vesko написа:Забравих да добавя, че на същата тази високотехнологична кола круиз контрола й не може да работи в режим на ограничаване на скоростта (както и да се казва). Апродаваните коли в БГ не си светват сами фаровете... От последното хич не се оплаквам де biggrin.gif
Да се чуди човек защо купуваш Лексус след Лексус,като на по-нискотехнологичните коли тия работи не биха ти правили проблеми.
За радиото изобщо не те разбрах какво искаш да кажеш.
За радиото имам предвид, че врътката (дето на ВЕФ-а му се настройват станциите) при мен не настройва станцията, а действа като копчето next/prev. Също така има само 6 (шест) предварително програмирани станции. Нормално е в режим дето сам си търси списъка от станции, но поради някаква причина ги преподрежда много често. И като натисна NEXT, не ми хареса станцията и натисна PREV за да си слушам предишната (например почнали са реклами и съм решил да им бия шута) в 30% от слъчаите не се връща на станцията която съм слушал преди това.
Вземам си лексъс и то хибридни защото ми харесват. Ама това че ми харесват не пречи да имат и недостатъци, които да ме дразнят. И ако изключим силовият агрегат не виждам по какво моя лексус е много по-технологичен от X5 или ML, каквито карат колегите ми. Дори в дребните екстри те са доста по-напред.
И съдейки по сметките за гориво и двете други коли харчат значително по-малко.
Съдейки по сметките за гориво другите 2 коли са с по-малко мощност, също така друг ги кара. Така не може да се прави извод коя колко харчи.
Отделно-естествено,че силовият агрегат и агрегатите около него са високите технологии в една кола, а не радиото или подгряването на седалките.
За радиото - нормално е да действа като next/prev, нали е цифрова системата, а не аналогова като Веф. Отделно, по някой път не връща последната станция заради обхвата най-вероятно,а не за друго.
Отделно- няма само 6 програмирани станции, защото имаш FM1,FM2 i t.n. и програмираните станции можеш да си запаметиш много повече.
Публикувано на: 29 Яну 2012 22:43
от martod
Vesko написа:
И съдейки по сметките за гориво и двете други коли харчат значително по-малко.
Това е защото са ниско технологични biggrin.gif ако бяха високо технологични и те щяха да харчат повече, ама как швабите да измислят такива високо технологични коли, като на времето си изтрепаха евреите и ги прогониха и сега евреите са в щатите и само там има такива високо технологични коли, дето са измислени само да наливаш средства в тях, особено пък след като изтече гаранцията ..
Публикувано на: 29 Яну 2012 22:55
от LEXUS
martod написа:Vesko написа:
И съдейки по сметките за гориво и двете други коли харчат значително по-малко.
Това е защото са ниско технологични biggrin.gif ако бяха високо технологични и те щяха да харчат повече, ама как швабите да измислят такива високо технологични коли, като на времето си изтрепаха евреите и ги прогониха и сега евреите са в щатите и само там има такива високо технологични коли, дето са измислени само да наливаш средства в тях, особено пък след като изтече гаранцията ..
А не е ли нискотехнологичен един дизел? Или дизелът е високотехнологичен? И изобщо не се наливат пари по дизелите,изобщооооо.Толкова са безпроблемниииии,чак ми пълнят душата.Особено като потракват и припушват високотехнологично.
В хибрид пари не се наливат- от гледна точка на здравина. от гледна точка на каране-зависи от шофъора. Така е и с дизела.
Публикувано на: 29 Яну 2012 23:01
от Vesko
LEXUS написа:За радиото - нормално е да действа като next/prev, нали е цифрова системата, а не аналогова като Веф. Отделно, по някой път не връща последната станция заради обхвата най-вероятно,а не за друго.
Отделно- няма само 6 програмирани станции, защото имаш FM1,FM2 i t.n. и програмираните станции можеш да си запаметиш много повече.
1. Радиата са много отдавна "цифрови", ама такова недоразумение не бях виждал. Много пъти съм го лказвал, но явно програмиста не е и виждал такова радио и само със симулатори е работил. Какво да се прави... недостатаци на глобализацията
2. Все пак намали рекламите, нямам ФМ1,2,3 ....
3. Хич не е заради обхвата. А заради грешки в RDS данните постоянно ги сортира... Може би RDS системата на симулатора показва различни резултати biggrin.gif
Както и да е, съвременните програмисти са далеч от нуждите на об biggrin.gif икновения човек
