Страница 3 от 4
Публикувано на: 21 Окт 2011 09:35
от rumenmitev
Какво по тази конзола може да не е наред и тя в краката на шофера ли се намира?
Публикувано на: 21 Окт 2011 12:28
от KiLLeR
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=2216371 ето тук в темата малко по-надолу е показана, в купето е, зад волана точно. Има доста снимки за да се ориентираш
Какво може да се развали по нея някой колега, който е имал премеждия да каже

Публикувано на: 21 Окт 2011 16:30
от zi_zi_top
Разбиват се шлиците между двете карета и от хлабината се чува потракване. Няма проблем със сигурността.

Публикувано на: 21 Окт 2011 16:40
от raider_yaris
И след като се разбиват тези шпилци, то какво трябва да се сменя, че взе да ми става интересна тази тема.
Публикувано на: 21 Окт 2011 17:44
от slowtraveler
Чест 'потракват' регулируемите в дълбочина волани....
За да се променя дължината на кормилния вал, той се състои от две части (мъжка и женска), на шлици...
В повечето случаи се вади вала, слага се една по-'твърда' гресчица (и топлоустойчива, за да не ти се стече в краката при летните жеги), и вала се 'сглобява' отново.
На Маздата също го имат като проблем - слагат гресчицата и заспива (в някои случаи - след като преди това са сменили рейка без никакъв ефект... laugh.gif )
Публикувано на: 21 Окт 2011 18:57
от rumenmitev
Каде отиваме, както казах почукването е отдолу на гумите по окачването не на волана( не трепва)!
Публикувано на: 21 Окт 2011 19:52
от zi_zi_top
Нали разбираш, че през форума не може да се чуе и усети чукането. Трябва да я види механик и той би трябвало да се ориентира най-добре.
Публикувано на: 21 Окт 2011 20:06
от rumenmitev
Три пъти на различни сервизи и : нищо и няма само биалетки! Утре ще ходя при проверен механик пък ще видим какво е! Присто събирам мнения не искам да бъда досаден.
Публикувано на: 21 Окт 2011 20:50
от desotodorov
rumenmitev написа:Три пъти на различни сервизи и : нищо и няма само биалетки! Утре ще ходя при проверен механик пък ще видим какво е! Присто събирам мнения не искам да бъда досаден.
Хм, ако приемем че майсторите, при които си ходил са горе-долу грамотни и са проверили външните кормилни накрайници...но не достатъчно, че да проверят и вътрешните...абе, ако смениш тампоните, и продължи - аз залагам на вътрешен кормилен накрайник.
Публикувано на: 21 Окт 2011 21:11
от zi_zi_top
desotodorov написа: Хм, ако приемем че майсторите, при които си ходил са горе-долу грамотни ....
Да се надяваме, че са поне полуграмотни. Но има и един друг много важен момент -
добросъвестност!
Публикувано на: 21 Окт 2011 21:44
от rumenmitev
Е аз не ходя при първия срешнат, все пак си обичам колата. Ходил съм при сервизи рекламирани в този форум, нарочно не казвам имена за да не почнат едни........!
Публикувано на: 21 Окт 2011 23:32
от KiLLeR
desotodorov написа:залагам на вътрешен кормилен накрайник.
+1

Проблема решен
Публикувано на: 22 Окт 2011 14:00
от rumenmitev
Здравейте,
Както ви казах днес ходих при доказал се пред мен майстор и решихме проблема. Оказаха се тампоните на стаб. щанга. Не ги сменихме, нещо ги усили и сега го няма почукването. Между другото, тъй като вече поръчах тампони от колегата toyota forever някой ако желае ще му продам тампоните- тел:0887471185.
Публикувано на: 22 Окт 2011 23:03
от desotodorov
Еее...недей Румене, това "усилване" ще кара ден до пладне, майстора ти е "имплементирал" вложка от як армиран маркуч около щангата, но материала на тампона около нея си е същия, стар и втвърден - най-много година и пак ще се обади. Щом си обичаш колата - сложи си тампоните в шкафа и ги смени, като му дойде времето.
Радвам се че стигна до решението - темата ще послужи на още доста колеги със симптома.

Публикувано на: 23 Окт 2011 09:41
от rumenmitev
Така и ще направя. Наистина ли това са невралгичните точки по окачването? Благодаря на Десо и всички, които се отзоваха на проблема
