но ако се позагледаш в автомобилите, които се карат в момента на "Запад", със сигурност ще ти направи впечатление сериозното преимущество на тези от компактния клас.
Няма нищо по-нормално от това, в Париж да видиш посивял мъж /около 50 годишен, стотина килца/, да си слезе от 206-цата./прилично очукана отвсякъде, разбира се biggrin.gif /
В северна Италия дори може да се каже, че Ярис е със сравнително голямо купе сравнен с морето от Фиат500, Смарт, Мини....
"...Премиум компактните автомобили са новият хит в свят, където
хората предпочитат да си купуват по-малки коли. И причината не
е задължително в цената, колкото в други и много по-прагматични
причини. Трафикът в големите градове на света е толкова интензивен,
че придвижването с голяма лимузина е трудно и напрягащо
изживяване. Също така възможностите на мобилността днес са
толкова различни, че купуването на лека кола не се подчинява
на максимата „Искам освен да е красива и икономична, да може
и да ми служи при пренасянето на мебели или да пътувам с нея
през лятната ваканция до Адриатическо море”. Съвременните
леки автомобили са в истинския смиъла на думата „леки” - те
осигуряват комфорт и сигурност при превоза на около двама души,
по добри пътища и в обстоятелства, когато автомобилът задоволява
очакванията на личната мобилност. За хладилниците вече има
доставка до входната врата, а за лятната ваканция - туристически
пакет със самолетен билет, включен в цената.
Съвсем логично е в този смисъл хората, които искат да си купят хубав и луксозен автомобил,
да потърсят и работещо решение в компактния клас.
Освен това новите икономически реалности поставят демонстрацията на благосъстояние в списъка с неща,
които е добре да не се правят..."
Въпрос на мироглед
