Страница 3 от 6
Публикувано на: 13 Май 2011 20:00
от miLen4o
slowtraveler написа:Като не ни кефи - отиваме на друга марка... И така кръга се върти, докато се върнем отново на първата....
Затова и ме учудват сектантски изказвания за която и да е марка...
Винаги има по-добра марка/модел по конкретен параметър...
И какво от това?
Сядаш в даден модел/марка, и или ти харесва или не...
Ако ти хареса и имаш възможност - мяташ се на него и го въртиш докато не ти омръзне (дали да му правиш ремонти, или чисто морално - няма значение)...
И така - към следващата марка/модел...

Слоу ,това е така , но са малко тези потребители които са се въртели по колелото и като са стигнали до Тойота са продължили с въртележката.

Публикувано на: 13 Май 2011 20:10
от slowtraveler
Хм, като се изключа аз, на момента се сещам за поне 3 познати, които продължиха нататък по кръга (Корола->МБ, ЛендКрузър->Акура MDX, Ярис-> Мазда2). Причините за избора са различни и не ми се коментира кое е било правилно решение и кое - не.
Това, което са показали в клипчето си е вярно (имайки предвид, че тази корола е почти еднаква с първия Авенсис)....
Тея уплътнения редовно се откачаха в горния ъгъл....
Добре бе, че лесно се слагат...
Задния капак много ме дразнеше, защото тея захвати правеха неизползваема голяма част от багажника, или захапваха куфари и мачкаха нещата в багажника....
За ламарината - нямам спомен. Но не само дебелината на ламарината е важна, но и качеството и типа на стоманата (ако не са пластмасови де...)
Публикувано на: 13 Май 2011 20:37
от K-A-N-U
Bass_Man написа: Всъщност идеята да се продава е залегнала в пазарната икономика
Iskash da kaje6 4e vav pazarnata ikonomika ideiata da se prodava (koli4estvo) ne e prioritet za proizvoditelite?
Публикувано на: 13 Май 2011 21:49
от BIS
V35GTR написа:BIS написа:Току що проверих на една Корола,уплътнението на вратите,и няма нищо общо с показанато в клипа,т.е. стои си доста добре прилепнало.Колата е 2007 год.
Jenata na moi priatel kara Corola S sus koja, toest tova e best of the best. Kolata e 2006 godina i uplatnenieto na zadnata vrata VISI pri polojenie che nikoi ne go e durpal!
Sega moga li da pravia izvod che vsichki Toyoti sa taka??? Taka che bez tia "az znam edna Toyota..."
Faktite koito poakzva tova video sa nalice! Nistho poveche nishto po malko!
Колега,не знам дали правиш разлика между "проверих една Корола", и "знам една Тойота".

Нали знаеш лафа "око да види ръка да пипне"! По добра проба от това няма

И аз мога да направя клип в който да омаскаря всяка една кола biggrin.gif Мога да залея форума със статии за дефекти по двигателите на ВАГ ! Този пич от клипа дали може да сравни и качеството на техниката по колите , или сравнява само това , което се манипулира най-лесно за пред камерата!
Публикувано на: 13 Май 2011 22:17
от ALTEZZA
V35GTR написа:Jenata na moi priatel kara Corola S sus koja, toest tova e best of the best. Kolata e 2006 godina i uplatnenieto na zadnata vrata VISI pri polojenie che nikoi ne go e durpal!
Sega moga li da pravia izvod che vsichki Toyoti sa taka??? Taka che bez tia "az znam edna Toyota..."
Faktite koito poakzva tova video sa nalice! Nistho poveche nishto po malko!
ne znam kvo imash v predvid pod "best of the best", shtot nakrkaia si e pak Corolla i vsichki Corolli sa s edni i sashti oplatnenia. Pam ima Corolla XRS, t.e. po tvoita logika triabva da e "best of the best of the best", poznai kak sme se zapoznali. tochno zaradi tezi uplatnenia na zadnite vrati(zakacheni na kupeto, ne na samata vrata) tia pochna da idva v serviza. btw, ima si TSB po vaprosa...
Публикувано на: 13 Май 2011 22:24
от ace
Тенденциозно е клипчето - опитват се да внушат, че королата е евтин боклук само заради няколко неверни и преувеличени неща. Ако не я карах тази кола можеше и аз да се хвана. Дори може да се каже, че се хванах, защото специално проверих едно по едно всичко показано макар да си знам много добре колата.
1. Ламарините - пълна лъжа. Въобще не се огъва по този начин. Дори и да се огъваше не виждам какъв недостатък би било това?!?
2. Задната седалка - дели се 60/40 и е чук. Здраво и стабилно. Показаното на клипчето е няква пародия.
3. Гумените уплътнения - вадят се, но не така лесно както е показано. Просто не са залепени...това не знам как би повлияло на шумоизолацията.
4. Капака на багажника - стабилен си е. Начинът, по който е захванат си е точно така, но твърденията, че това определя сигурността, са смешни.
Като цяло е доста странно да се сравняват 2 автомобила по този начин. Според мен има много по важни неща.
Публикувано на: 13 Май 2011 22:33
от nikolov22
това с капака е много интелигентно направено при удар капака е згъва доста добре
а тези панти го изхвърлят нагоре а не към пътниците на задните седалки
а да не говорим за онези уплътнения на джетата как ще изгние ламарината после отдолу немските като цяло са направени тъпо и излишно сложно тойотите имат много по големи буферни зони и пътника е много по като жив след удар при нас в сервиза редовно има тоталки и мога съвсем отговорно да кажа че носят на майтап
Публикувано на: 13 Май 2011 22:51
от Yuli
Някои неща от клипчето ме изненадват... Уплътнението на вратата се вади наистина, но не от самосебеси а със специфично дърпане за да се освободи гумата от захвата на ламарината, задната седалка при мен е стабилна, и абсолютно категорично това сучене го няма. Калници не съм огъвал засега, нито умишлено нито неволно, но може и да са такива...
По въпроса за задния капак, то там съм провел много тестове - имам багажник за колела, който стъпва само на него и по-специално върху плоска равна част от ламарината му и се закрепва с ремъци отново само за него (нямам обаче моя снимка как точно стои). Карал съм 2 велосипеда, които с теглото на самия багажник са към 40 килограма и при скорости до 120 нито капака подаде, нито ламарината ми се огъна. По бързо не съм карал, че дори и при тази скорост разхода се вдига с 1л/100 над обичайното. Даже лакът не се е матирал в зоните на допир...
Тойота е трън в очите на завистниците, а ние можем само да сме щастливи, че я притежаваме

(Другата ми кола е от концерна VAG - Шкода Фабиа. Страхотен автомобил, който когато купих надмина всичките ми очаквания но Тойотата си обичам повече.)

Публикувано на: 13 Май 2011 23:03
от Rudy
ace написа:Тенденциозно е клипчето ...
Че вие какво очаквате - човекa е дилър на VW (има си бродерия с името и логото на VW). Не знам дали това, което показва е вярно или не, но ако опитвайки се да дискредитират Королата, само тези смешки са открили...
Ако Тойота направят подобно клипче сигурно няма да стане дума само за калници и пантите на задния капак...
ПС. Другата ми кола е Пасат...
Публикувано на: 13 Май 2011 23:30
от V35GTR
BIS написа:V35GTR написа:BIS написа:Току що проверих на една Корола,уплътнението на вратите,и няма нищо общо с показанато в клипа,т.е. стои си доста добре прилепнало.Колата е 2007 год.
Jenata na moi priatel kara Corola S sus koja, toest tova e best of the best. Kolata e 2006 godina i uplatnenieto na zadnata vrata VISI pri polojenie che nikoi ne go e durpal!
Sega moga li da pravia izvod che vsichki Toyoti sa taka??? Taka che bez tia "az znam edna Toyota..."
Faktite koito poakzva tova video sa nalice! Nistho poveche nishto po malko!
Колега,не знам дали правиш разлика между "проверих една Корола", и "знам една Тойота".

Нали знаеш лафа "око да види ръка да пипне"! По добра проба от това няма

И аз мога да направя клип в който да омаскаря всяка една кола biggrin.gif Мога да залея форума със статии за дефекти по двигателите на ВАГ ! Този пич от клипа дали може да сравни и качеството на техниката по колите , или сравнява само това , което се манипулира най-лесно за пред камерата!
Tochno tam e vuprosa, che ako tezi neshta sa tolkova paqntovi zashto ostanalata chast ot kolata da e po dobra! Ne me razbirai pogreshno, ne kazvam che corolata e bokluk no ednovremmeno e absurdno da tvurdisht che e nai nai...
Публикувано на: 13 Май 2011 23:49
от BIS
V35GTR, точно това пиша,че на колата,която проверих нещата НЕ СА такива, каквито са показани на клипа.И никога не съм твърдял , че колата е най-най, но твърдя че е доста добра за цената си!
Публикувано на: 14 Май 2011 00:30
от kalin
Ламарината на моята Корола Комби 93 година (от аватара) също е тънка, огъвал съм си калника при смяна на чистачка!!!(и след година пак при смяната натиснах без да искам на друго място и почти се изправи:)), но мога да кажа - тънка, тънка ама няма ръжда...вежди, прагове, местата около долните части на вратите...няма. Разбира се от камъчета и одрасквания се получават пробойни, но те са предизвикани!
Публикувано на: 14 Май 2011 00:43
от Uncle Dido
Дали пък при краш-тестовете, които включват защита и за пешеходци, ако ме тресне Джета-та, ще е същото, ако ме тресне Корола-та?
При коя кола имам по-голям шанс - при твърдия, неогъващ се калник, или при тънкия?
Публикувано на: 14 Май 2011 00:51
от KiLLeR
Fido Dido написа:Дали пък при краш-тестовете, които включват защита и за пешеходци, ако ме тресне Джета-та, ще е същото, ако ме тресне Корола-та?
При коя кола имам по-голям шанс - при твърдия, неогъващ се калник, или при тънкия?
Ще си "много по като жив" след удар от Королата

laugh.gif
Публикувано на: 14 Май 2011 01:06
от miLen4o
Fido Dido написа:Дали пък при краш-тестовете, които включват защита и за пешеходци, ако ме тресне Джета-та, ще е същото, ако ме тресне Корола-та?
При коя кола имам по-голям шанс - при твърдия, неогъващ се калник, или при тънкия?
http://www.toyota.bg/safety_section/imp ... afety.aspx
Също така имаше и една статия точно по този проблем.Ламарините се правят по меки заради нанасяне на по-малки до минимални последици за пешеходеца!