Страница 3 от 3

Публикувано на: 08 Апр 2011 09:07
от vlado_sm
Не съм обръщал внимание за оборотите-днес на обяд ще погледна как стоят нещата точно в това положение.От как си сложих стария компютър този проблем с предърпването не се е появявал но разхода си е повече от сериозен-10 литра ги глътна за 50 км.От сервиза където ходих последно казаха че имало някакви грешки по компютъра и в понеделник ще проверяват подред всички сензори-да видим какво ще стане.иначе маслото ще се сменя на 100 % но изчаквам да видя какво друго ще изникне.След обяд ще пиша отново-благодаря за отговора.

Публикувано на: 08 Апр 2011 12:46
от vlado_sm
Проверих за оборотите-на директна стоят на около 500 и не мърдат,при близо 1000 като стои на неутрална в същото положение.

Публикувано на: 08 Апр 2011 12:53
от tashhash
Това е добре,че оборотите са стабилни.
А нали си сменял горивен и въздушен филтър smile.gif

Публикувано на: 08 Апр 2011 14:45
от vlado_sm
За филтрите не помня дали ги смениха.От германия ми я докараха със сменен компютър и ламба сонда ако така се казва и заради това сега мислят да се поровят повече по различните сензори.

Публикувано на: 08 Апр 2011 15:46
от tashhash
много е възможно да ти прави проблеми заради горивния филтър-заглъхванията и повишения разход wink.gif

Публикувано на: 09 Апр 2011 11:55
от jim_beam
това указание като че ли важи само за 2001-2003 модела:
http://www.rav4faq.kerkerinck.de/xa2/ts ... 002-06.pdf

Публикувано на: 21 Апр 2011 09:41
от vlado_sm
Вчера минах за пореден път през сервиза-този път правиха тестове на всички датчици-нямало проблем с тях-компютъра не отчитал грешка когато са свързани, а като се откачат веднага отчитал-което трябва да значи че са ок според тях.Този път махнаха катализатора, защото според тях може да е запушен и от там правело проблемите.Казаха ми за сега да покарам така и да видим.....каквото и да значи това.Вече не знам толкова ли е сериозен проблема или просто тук не могат да го открият.Приемам всякакви съвети :)

Публикувано на: 21 Апр 2011 20:37
от mafiota
За високият разход,
виждам, че доста неща сте направили. Но проверете дали е добра компресията (клапаните), свещите в какво състояние са, кабели (да няма прекъснат или пробил кабел), капачка на делкото, центровка - ако е вадено делкото, ламбда сондата дали е подменена с точно такава каквато трябва да е?

А тези РАВ-ки имат ли изобщо горивен филтър, защото при карината този филтър представлява едно такова като "чорапче" около помпата?

Публикувано на: 23 Апр 2011 10:43
от vlado_sm
Ами мисля, че повечето от нещата които изброи са проверявани, тъй като майстора ми обясняваше че свещите са били бели,сондата е била ок и тн.Ще го питам пак за другите неща.Сега вече вървим към смяна на маслото в скоростите-исках да се проверят първо другите неща затова го забавих малко.Та въпроса ми е дали масло на Castrol е подходящо за моята скоростна кутия-имам познат който ги купува за фирмата си с много големи отстъпки и ми предложи да ми вземе.Дайте мнението си според вас какво масло е по - добре да взема.Може да ми пишете и на лични за да не правим реклами.благодаря

Публикувано на: 23 Апр 2011 10:54
от PESHO OT MARS
Няма голямо значение марката на маслото стига да е "истинско" и да отговаря на стандарта предписан от производителя като характеристика. Моята е с ATF Dextron II и когато се оказа че ми липсва масло (което така и не разбрах къде е изчезнало) долях първо KroonOil SP2012 а после Fuchs 3000 или нещо подобно беше.