Страница 3 от 4
Публикувано на: 22 Яну 2011 12:33
от martod
jim_beam написа:добре какъв е изводът за по-непросветените:
Изводът е : карай си дизела biggrin.gif и да не ти пука ..
Няма кола на газ на 1 милион километри (а дизели бол), да не говорим, че при дизела си ползваш целият багажник, защото няма бомба вътре .. biggrin.gif
Публикувано на: 22 Яну 2011 12:43
от Bass_Man
Марти не така ! По скоро няма комон-рейл на 1 000 000 км , а бензини на газ колко искаш бакшиши из София и на повече от 1 000 000 км . Дори Тико-то с лекота с обикновенна газова на метан правеше по над 800 000км без да се бара !!! Дори и твоите прители от ВАГ на газчица си карат доволно . Така , че тука уекинко не моа се сагласа .
Хубавото на обикновенната газова е , че е почти вечна и много непретенциозна и за това е предпочитана от бакшишите , които и без това не карат много екстремно за двигателя . До като на ГИ дюзите с БГ газта не мисля , че ще карат много повече от 100 000км но пък ремонта им е евтин , а и самите те са евтини . От друга страна ГИ е по-икономичен и позволява пълно ползване на възможностите на двигателя . Всяко нещо си +/- .
Ето едни тунери на BMW какво са направили :
http://www.automedia.bg/news/tuning/article_11832.html
така ,че няма проблеми с газта има проблеми с газаджийте

.
Публикувано на: 22 Яну 2011 14:03
от mitoko
martod написа:jim_beam написа:добре какъв е изводът за по-непросветените:
Изводът е : карай си дизела biggrin.gif и да не ти пука ..
Няма кола на газ на 1 милион километри (а дизели бол), да не говорим, че при дизела си ползваш целият багажник, защото няма бомба вътре .. biggrin.gif
извода е не го слушайте марто
щом дизела е най велик, защо бакшишите са на метан и порпан бутан
защо някои от автобусите станаха газови а не карат на нафта
защо в големите страни по света карат масово колела (инция, китай и тнтнтн...)
защо кухненските печки са на пропан а не на нафта
Публикувано на: 22 Яну 2011 14:29
от martod
Той направо безплатен стъпва тоз пакет бре laugh.gif има няма 34000 евра .. Това що тонове нафта са ..
Митоко, за теб бакшишите ли са критерий за върха на мозъчната мисъл ? .. biggrin.gif
Ти що не караш тико на метан, а субару ? ..
То с тия 3 цилиндъра и това силно гориво, направо ще хвърка .. laugh.gif
Публикувано на: 22 Яну 2011 16:07
от mitoko
явно просто спамиш без да влагаш "мозъчната мисъл"
Публикувано на: 23 Яну 2011 13:32
от gicho
Бакшишите са върха на циганията - ако искаш да разбереш как нещо се прави с минимални средства, питай тях- как се оправя съединител и накладки (кой майстор лепи феродо е въпросът за тях laugh.gif)
Към Bass - вярно, не съм бил запознат с това че на високи обороти корекцията на аванса е наобратно, ама за това че от наличието на аванс коректора зависи дали газифицирането ще постави клапаните на изпитание, съм прав ... Оттам насетне, дали ще изгорят е въпрос на здравина на клапаните (разбирай, мотор разработка преди 2000 или след), и пробег на колата на газ.
Особеното при VVTi е че ремонта на главата след прогарянето е по-труден заради липсата на набито легло (леглото е изработено директно в главата). В БГ сигурно и това се оправя при кварталния майстор, така че остава въпроса дали човека това го устройва.
Публикувано на: 23 Яну 2011 14:21
от stm
Само да помоля да ме ориентирате колко приблизително би ми дала Рав 4 - 2.0 Д4Д или пък 2.0ВВТИ с газов инжекцион?Интересуваме нещо приблизително за градско каране в улсовия да кажем на Варна и типично извънградско каране .
Последното за коеме ме подплашиха да не вземам дизела д4д - е че неговият съединител бил около 2500 лв ,дшзите му били по 1000 лв ....., говорят ми че с бензиновите версии такива "скъпи грижи " нямало и уж дизела давал около 10 градско на бензин и около 7.5 извънградско...с газов инжекцион всичко ставало + 2 литра
Публикувано на: 24 Яну 2011 05:24
от Bass_Man
gicho написа:
Към Bass - вярно, не съм бил запознат с това че на високи обороти корекцията на аванса е наобратно, ама за това че от наличието на аванс коректора зависи дали газифицирането ще постави клапаните на изпитание, съм прав ... ..............
Пак говориш на изуст ! Намери ми един бакшиш с изгорели клапани и ще ти повярвам моментално ! Като повечето от тях нямат flashlube, ТАП или ГИ !!!!!!!
stm - Ако ще караш повечко градско на къси маршрути много по-добре ще ти е бензина защотот Варна е малък град и нафтата почти никога няма да е загряла . Също така трябва да си видиш и годишния пробег ако е по-малко от 40 000км пак няма голяма файда от нафтата . Ако си сложиш читав ГИ разхода ще ти е максимум 1л повече от на бензин но цената на газта е почти 2-пъти по-ниска . А и по бензина наистина няма кой знае какво скъпо да сменяваш .
Цените , които са ти дали за частите са за части от дилъра ако вземеш от други места са горе долу на половината .
Публикувано на: 24 Яну 2011 08:37
от gicho
Бих предположил, че бакшиш дето да купи кола, дори и с минимален процент съмнение за издръжливостта на газ, няма...
Колко VVTi-ки има таксита, аз не съм виждал много по нашия край. Основно деу-та (шевролети) и тем подобни, и то с най-простите мотори, дето не знам дали са и с по 4 клапана.
Публикувано на: 24 Яну 2011 14:09
от jim_beam
stm написа:Само да помоля да ме ориентирате колко приблизително би ми дала Рав 4 - 2.0 Д4Д или пък 2.0ВВТИ ...
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
бензиновата варира средно 8-10,ако е автомат до 11,дизела 7-8.това са средни разходи на реални хора!
Публикувано на: 24 Яну 2011 18:13
от saho
Май още няма развален мотор VVTI работил на газ или поне аз не съм прочел такава тема. Напротив, колеги сваляли глави по други причини не открили никакъв проблем след 20 - 50 хиляди. А темата е наистина поучителна и полезна

Публикувано на: 24 Яну 2011 20:38
от Ivanxou
stm написа:Само да помоля да ме ориентирате колко приблизително би ми дала Рав 4 - 2.0 Д4Д или пък 2.0ВВТИ с газов инжекцион?Интересуваме нещо приблизително за градско каране в улсовия да кажем на Варна и типично извънградско каране .
Последното за коеме ме подплашиха да не вземам дизела д4д - е че неговият съединител бил около 2500 лв ,дшзите му били по 1000 лв ....., говорят ми че с бензиновите версии такива "скъпи грижи " нямало и уж дизела давал около 10 градско на бензин и около 7.5 извънградско...с газов инжекцион всичко ставало + 2 литра
Моето Rav-че 2.2 D4D модел 2007 в града ми дава от 8-10 (София) в зависимост как и на какво разстояние се кара.Извънградско със едно съобразено и спокойно каране - 4,5 - 5,5 (средно 5)на 100

.
Публикувано на: 24 Яну 2011 21:38
от nowyaris
Туй пропан-бутана е шибана работа.За метана обаче все още не съм си създал отрицателно мнение.Бензинова КОРСА кат я направих на газ беше на над 260 000 км.На пропан-бутан изкара само още около 70 000 и и заминаха клапаните.Верно че тез 70 000 ми беше без пари да я търкалям.Така и я очесах на един колега.Има нещо с тоз пропан-бутан.Не е само от майсторите.Аз съм каруцар и нищо не разбирам от мотори и горива/почти/ама от статистика разбирам.С метана май е по добре.Зависи колко търкаляш.
Публикувано на: 24 Яну 2011 21:44
от zi_zi_top
Не е случайно, че заводските изпълнения са на CNG, а не на LPG.
Пропан-бутан е само за "правеняци".
Публикувано на: 25 Яну 2011 00:32
от jim_beam
Ivanxou написа:...
Моето Rav-че 2.2 D4D модел 2007 в града ми дава от 8-10 (София) в зависимост как и на какво разстояние се кара.Извънградско със едно съобразено и спокойно каране - 4,5 - 5,5 (средно 5)на 100

.
да не го караш на 3 цилиндъра извънградско колега?на магистрала сигурно слиза на 3-3,5?
