Рав 4 , след 2000г - дизел Д4Д или бензин 2.0 ввти/с агу / ?

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 22 Яну 2011 12:33

jim_beam написа:добре какъв е изводът за по-непросветените:
Изводът е : карай си дизела biggrin.gif и да не ти пука ..
Няма кола на газ на 1 милион километри (а дизели бол), да не говорим, че при дизела си ползваш целият багажник, защото няма бомба вътре .. biggrin.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 22 Яну 2011 12:43

Марти не така ! По скоро няма комон-рейл на 1 000 000 км , а бензини на газ колко искаш бакшиши из София и на повече от 1 000 000 км . Дори Тико-то с лекота с обикновенна газова на метан правеше по над 800 000км без да се бара !!! Дори и твоите прители от ВАГ на газчица си карат доволно . Така , че тука уекинко не моа се сагласа . :whistle:
Хубавото на обикновенната газова е , че е почти вечна и много непретенциозна и за това е предпочитана от бакшишите , които и без това не карат много екстремно за двигателя . До като на ГИ дюзите с БГ газта не мисля , че ще карат много повече от 100 000км но пък ремонта им е евтин , а и самите те са евтини . От друга страна ГИ е по-икономичен и позволява пълно ползване на възможностите на двигателя . Всяко нещо си +/- .
Ето едни тунери на BMW какво са направили :
http://www.automedia.bg/news/tuning/article_11832.html
така ,че няма проблеми с газта има проблеми с газаджийте :whistle: .

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 22 Яну 2011 14:03

martod написа:
jim_beam написа:добре какъв е изводът за по-непросветените:
Изводът е : карай си дизела biggrin.gif и да не ти пука ..
Няма кола на газ на 1 милион километри (а дизели бол), да не говорим, че при дизела си ползваш целият багажник, защото няма бомба вътре .. biggrin.gif
извода е не го слушайте марто

щом дизела е най велик, защо бакшишите са на метан и порпан бутан
защо някои от автобусите станаха газови а не карат на нафта
защо в големите страни по света карат масово колела (инция, китай и тнтнтн...)
защо кухненските печки са на пропан а не на нафта

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 22 Яну 2011 14:29

Bass_Man написа: http://www.automedia.bg/news/tuning/article_11832.html
така ,че няма проблеми с газта има проблеми с газаджийте :whistle: .
Той направо безплатен стъпва тоз пакет бре laugh.gif има няма 34000 евра .. Това що тонове нафта са .. :whistle:

Митоко, за теб бакшишите ли са критерий за върха на мозъчната мисъл ? .. biggrin.gif
Ти що не караш тико на метан, а субару ? .. tongue.gif
То с тия 3 цилиндъра и това силно гориво, направо ще хвърка .. laugh.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 22 Яну 2011 16:07

явно просто спамиш без да влагаш "мозъчната мисъл"

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 23 Яну 2011 13:32

Бакшишите са върха на циганията - ако искаш да разбереш как нещо се прави с минимални средства, питай тях- как се оправя съединител и накладки (кой майстор лепи феродо е въпросът за тях laugh.gif)

Към Bass - вярно, не съм бил запознат с това че на високи обороти корекцията на аванса е наобратно, ама за това че от наличието на аванс коректора зависи дали газифицирането ще постави клапаните на изпитание, съм прав ... Оттам насетне, дали ще изгорят е въпрос на здравина на клапаните (разбирай, мотор разработка преди 2000 или след), и пробег на колата на газ.

Особеното при VVTi е че ремонта на главата след прогарянето е по-труден заради липсата на набито легло (леглото е изработено директно в главата). В БГ сигурно и това се оправя при кварталния майстор, така че остава въпроса дали човека това го устройва.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

stm
Мнения: 37
Регистриран на: 15 Яну 2007 23:25
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от stm » 23 Яну 2011 14:21

Само да помоля да ме ориентирате колко приблизително би ми дала Рав 4 - 2.0 Д4Д или пък 2.0ВВТИ с газов инжекцион?Интересуваме нещо приблизително за градско каране в улсовия да кажем на Варна и типично извънградско каране .

Последното за коеме ме подплашиха да не вземам дизела д4д - е че неговият съединител бил около 2500 лв ,дшзите му били по 1000 лв ....., говорят ми че с бензиновите версии такива "скъпи грижи " нямало и уж дизела давал около 10 градско на бензин и около 7.5 извънградско...с газов инжекцион всичко ставало + 2 литра

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 24 Яну 2011 05:24

gicho написа:
Към Bass - вярно, не съм бил запознат с това че на високи обороти корекцията на аванса е наобратно, ама за това че от наличието на аванс коректора зависи дали газифицирането ще постави клапаните на изпитание, съм прав ... ..............
Пак говориш на изуст ! Намери ми един бакшиш с изгорели клапани и ще ти повярвам моментално ! Като повечето от тях нямат flashlube, ТАП или ГИ !!!!!!!

stm - Ако ще караш повечко градско на къси маршрути много по-добре ще ти е бензина защотот Варна е малък град и нафтата почти никога няма да е загряла . Също така трябва да си видиш и годишния пробег ако е по-малко от 40 000км пак няма голяма файда от нафтата . Ако си сложиш читав ГИ разхода ще ти е максимум 1л повече от на бензин но цената на газта е почти 2-пъти по-ниска . А и по бензина наистина няма кой знае какво скъпо да сменяваш .
Цените , които са ти дали за частите са за части от дилъра ако вземеш от други места са горе долу на половината .

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 24 Яну 2011 08:37

Бих предположил, че бакшиш дето да купи кола, дори и с минимален процент съмнение за издръжливостта на газ, няма...
Колко VVTi-ки има таксита, аз не съм виждал много по нашия край. Основно деу-та (шевролети) и тем подобни, и то с най-простите мотори, дето не знам дали са и с по 4 клапана.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 24 Яну 2011 14:09

stm написа:Само да помоля да ме ориентирате колко приблизително би ми дала Рав 4 - 2.0 Д4Д или пък 2.0ВВТИ ...

http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2


http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2


бензиновата варира средно 8-10,ако е автомат до 11,дизела 7-8.това са средни разходи на реални хора!
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
saho
Мнения: 379
Регистриран на: 19 Сеп 2010 07:45
Местоположение: гр. Петрич

Мнение от saho » 24 Яну 2011 18:13

Май още няма развален мотор VVTI работил на газ или поне аз не съм прочел такава тема. Напротив, колеги сваляли глави по други причини не открили никакъв проблем след 20 - 50 хиляди. А темата е наистина поучителна и полезна worthy.gif

Ivanxou
Мнения: 13
Регистриран на: 21 Окт 2010 21:38

Мнение от Ivanxou » 24 Яну 2011 20:38

stm написа:Само да помоля да ме ориентирате колко приблизително би ми дала Рав 4 - 2.0 Д4Д или пък 2.0ВВТИ с газов инжекцион?Интересуваме нещо приблизително за градско каране в улсовия да кажем на Варна и типично извънградско каране .

Последното за коеме ме подплашиха да не вземам дизела д4д - е че неговият съединител бил около 2500 лв ,дшзите му били по 1000 лв ....., говорят ми че с бензиновите версии такива "скъпи грижи " нямало и уж дизела давал около 10 градско на бензин и около 7.5 извънградско...с газов инжекцион всичко ставало + 2 литра
Моето Rav-че 2.2 D4D модел 2007 в града ми дава от 8-10 (София) в зависимост как и на какво разстояние се кара.Извънградско със едно съобразено и спокойно каране - 4,5 - 5,5 (средно 5)на 100 rolleyes.gif .
Auris E18 1.6 1ZR-FAE 2013 LPG

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 24 Яну 2011 21:38

Туй пропан-бутана е шибана работа.За метана обаче все още не съм си създал отрицателно мнение.Бензинова КОРСА кат я направих на газ беше на над 260 000 км.На пропан-бутан изкара само още около 70 000 и и заминаха клапаните.Верно че тез 70 000 ми беше без пари да я търкалям.Така и я очесах на един колега.Има нещо с тоз пропан-бутан.Не е само от майсторите.Аз съм каруцар и нищо не разбирам от мотори и горива/почти/ама от статистика разбирам.С метана май е по добре.Зависи колко търкаляш.

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 24 Яну 2011 21:44

Не е случайно, че заводските изпълнения са на CNG, а не на LPG.
Пропан-бутан е само за "правеняци".
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 25 Яну 2011 00:32

Ivanxou написа:...
Моето Rav-че 2.2 D4D модел 2007 в града ми дава от 8-10 (София) в зависимост как и на какво разстояние се кара.Извънградско със едно съобразено и спокойно каране - 4,5 - 5,5 (средно 5)на 100 rolleyes.gif .

:weedman:

да не го караш на 3 цилиндъра извънградско колега?на магистрала сигурно слиза на 3-3,5? wacko.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта