Страница 3 от 4
Публикувано на: 25 Окт 2010 23:04
от foho
slowtraveler написа:Ами предпочитам бензинката, защото не искам да се съобразявам дали в момента съм налял 'правилното' гориво, дали температурата не е под -20С, дали съм карал прекалено дълго градско, и трябва да чистя DPF...
Затова и преглътнах възможната икономия от дизела (за пореден път) и се радвам на безпроблемна експлоатация на поредната бензинка.
А въртящия момент въобще не ме интересува - за мен е важна мощността...
За вървенето - сигурно си прав в усещането си, че дизела върви повече.
Ама в таблиците се вижда, че по-маломощната бензинка е по-бърза и на старт, и на максимална скорост...
Защо ли?
+1

Публикувано на: 25 Окт 2010 23:04
от Scott
sacho7803 написа:...пенсионерска история
Сашко, верно че 64-а не е като 78-ма, ама колко дизела над 150к.с. си карал, та така компетентно ни заклейми biggrin.gif
Публикувано на: 26 Окт 2010 00:30
от sacho7803
Scott написа:sacho7803 написа:...пенсионерска история
Сашко, верно че 64-а не е като 78-ма, ама колко дизела над 150к.с. си карал, та така компетентно ни заклейми biggrin.gif
biggrin.gif biggrin.gif добре....как да го кажа че да ме разберете????????????????знаеш ли че от 90конйов ваг може да се направи 200конйов както е 1.9??????????????не съм притежавал 90 конйов но съм притежавал 110 и 131к.с. и съм ги чипосвал до ........почти до максимум...тук се налага да оплуя тойота щото още не се е намерил човек дето да рови в софтуера й а единствено с пауър-бокс и тем подобни простотии дигат мощността.и още един плюс за ваг----съединител на 110коня при добър чип и минавайки 160кс неееема проблем.от 131 стоков до 190--нестоков biggrin.gif пак удържа.а на тойота дори и стоковия се опитва да плющи biggrin.gif както е нова

ай не ма карай да лая.на въпроса ти ще отговора-ДА карал съм мнооого над 200кс и дизели и бензини.като писах пенсионерска работа имах впредвид че почти всички дизелджии закачат директна и дотам...............ееее еее къде е удоволствието от шофирането---тръпката ве????таксиджийска история biggrin.gif и те с бензинките с 30-40 са на 5-та...................аййййй успех.ВСЕКИ ДА СИ КАРА КВОТО СИ ИСКА.аз изразих мнение

Публикувано на: 26 Окт 2010 01:41
от Scott
sacho7803 написа:...ДА карал съм мнооого над 200кс и дизели и бензини...
sacho7803 е прав има много хора,които избиват комплекси тук.
Публикувано на: 26 Окт 2010 12:05
от dany.killmister
Аз съм за дизела

Публикувано на: 26 Окт 2010 13:18
от Bass_Man
И сигурно , като направиш ТиДиАйката 200 коня и тя започва да върви зверски без да се чупи и харчи има няма 5/100 градско а ? Айде стига с тия легенди . Има няма по 2 пъти на месец се намира някой да пусне тема колко е велик печкарника . Ако няма тема за масло или гуми ще има за "великия" дизел . Като толкова ви кефи карайте си ги тия кашони ако искате с 300км/ч ама недейте да се опитвате да изкарвате тази овехтяла технология високотехнологична и модерна . Защото няма нищо модерно да се слагат камионджийски двигатели по колите ! Писах вече 100 пъти: най-ефеткивния дизел не е нито с обща рейка нито с турбо нито е на автомобил .
Дизела е икономичен само когато се кара икономично ! Понеже и аз съм карал доста дизели да ти кажа , че ако успееш V10 или V12 дизелите на аЛуди да ги накараш да харчат под 25 градско и 15 извънградско ще си шампион ! Всеки един дизел 1,4-2,0 като му завариш педала дори и на извънградско започва да харчи по 10-14 литра на 100км . Дори чистия дизел 1,5 на Ситроен на заварка на извънградско харчи около 10 на 100 . X5 3.0D 200 коня на извънградско 12-14 при по-агресивно каране не при заварка .
Като започнете с тия легенди и направо мед ви капе от сърцето . Да не говорим , че ако се сложи една газова уредба и целия ви икономичен свят се срива за по-малко от секунда . Всеки един 6-так или 8-смак ще ти дава 15-20 градско газ с едни 200-300 кротки атмосферни коня , а ти ще си велик с разпилена TDi-ка , която ще харчи 10 градско нафта ако не я настъпваш . Карайте си ги тия дизелчета и не се опитвайте да ни промивате мозъците ако обичате .
Публикувано на: 26 Окт 2010 13:34
от Scott
Bass_Man написа:...Да не говорим , че ако се сложи една газова уредба ...
Е тва е апотеоза на спора дизел-бензин, честито на печелившите ГАЗари

Публикувано на: 26 Окт 2010 13:37
от mirott
Съгласен съм с почти всичко казано от Басс...карал съм такова саксо,София-Пловдив на пълна газ-изгори мако под 7 на 100,старотехнологична вектра А 1.7 исузу-около 6.5-не я засякох точно.
Публикувано на: 26 Окт 2010 14:12
от slowtraveler
Scott написа:Bass_Man написа:...Да не говорим , че ако се сложи една газова уредба ...
Е тва е апотеоза на спора дизел-бензин, честито на печелившите ГАЗари

Нали затова по-горе казах, че 'връхта' ще е когато и на автомобилните (а не само на автобусните) дизели вържат по една газчица laugh.gif
А системата би трябвало да е много проста - пускаш газта да тече в всмукателния колектор, а паленето на сместа пак става с нафта, но просто тогава пуска по-малко нафта, защото в цилиндъра е влязъл не въздух, а допълнително гориво - газта...
Публикувано на: 26 Окт 2010 14:15
от Scott
slowtraveler написа:А системата би трябвало да е много проста ...
Слоу, тази 'система' съществува отдавна -
http://www.chilterngascars.co.uk/cars/lpgdiesel.htm
Публикувано на: 26 Окт 2010 14:20
от slowtraveler
Сигурен съм, че системата я има отдавна, иначе нямаше да я слагат на дъртите Икаруси...
Но не съм я виждал 'отвътре' в действие на автобусите (по мое време в Градски Транспорт нафтата бе евтина и не слагаха газ).
Нито пък съм виждал някой колега с дизелова кола да си е слагал такова нещо...
Публикувано на: 26 Окт 2010 14:25
от Scott
slowtraveler написа:Нито пък съм виждал някой колега с дизелова кола да си е слагал такова нещо...
Много са популярни при Ланд Ровър -
http://www.tinleytech.co.uk/ http://www.ozonlpg.com/diesellpg.html http://www.gaspoweruk.co.uk/v3/diesellp ... ifuel.html
Публикувано на: 26 Окт 2010 15:17
от Bass_Man
Аз мисля , че слагането на газ на голям бензин е много по-разумно решение от чипосване на печка . Да не говорим за вървеж , комфорт , емисии и тн . А и не виждам особенна причина да се заклеймява пропана , като логичен избор особенно за стари автомобили .
Публикувано на: 26 Окт 2010 15:37
от sashoskiora
Bass_Man написа:И сигурно , като направиш ТиДиАйката 200 коня и тя започва да върви зверски без да се чупи и харчи има няма 5/100 градско а ? Айде стига с тия легенди . Има няма по 2 пъти на месец се намира някой да пусне тема колко е велик печкарника . Ако няма тема за масло или гуми ще има за "великия" дизел . Като толкова ви кефи карайте си ги тия кашони ако искате с 300км/ч ама недейте да се опитвате да изкарвате тази овехтяла технология високотехнологична и модерна . Защото няма нищо модерно да се слагат камионджийски двигатели по колите ! Писах вече 100 пъти: най-ефеткивния дизел не е нито с обща рейка нито с турбо нито е на автомобил .
Дизела е икономичен само когато се кара икономично ! Понеже и аз съм карал доста дизели да ти кажа , че ако успееш V10 или V12 дизелите на аЛуди да ги накараш да харчат под 25 градско и 15 извънградско ще си шампион ! Всеки един дизел 1,4-2,0 като му завариш педала дори и на извънградско започва да харчи по 10-14 литра на 100км . Дори чистия дизел 1,5 на Ситроен на заварка на извънградско харчи около 10 на 100 . X5 3.0D 200 коня на извънградско 12-14 при по-агресивно каране не при заварка .
Като започнете с тия легенди и направо мед ви капе от сърцето . Да не говорим , че ако се сложи една газова уредба и целия ви икономичен свят се срива за по-малко от секунда . Всеки един 6-так или 8-смак ще ти дава 15-20 градско газ с едни 200-300 кротки атмосферни коня , а ти ще си велик с разпилена TDi-ка , която ще харчи 10 градско нафта ако не я настъпваш . Карайте си ги тия дизелчета и не се опитвайте да ни промивате мозъците ако обичате .
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Сложи си една газчица на Супрата и остави дизелите на нас.
Публикувано на: 26 Окт 2010 15:40
от Bass_Man
Аз съм ви оставил ама вие защо пускате тема след тема да си показвате слабата мисъл ?