Публикувано на: 05 Окт 2010 22:29
Ти откога не си в България-тука винаги е било така-регистрираш я за едно,пък я ползваш за друго.Верно туй Щатите променят нормалния Българин.
Като чета такива като теб и се радвам, че не съм в България, за съжаление.nowyaris написа:Ти откога не си в България-тука винаги е било така-регистрираш я за едно,пък я ползваш за друго.Верно туй Щатите променят нормалния Българин.
До колкото си спомням няма законен варинт в БГ да караш МПС и то да не е регистрирано . Бигачките си имат бигачков талон и застраховка . Общо взето без регистрация само на село и в гората докато не те хванат .MX5 написа:
Откога в БГ пък трябва регистрация за да се пускаш на писта?
Под състезания имах предвид - спираш си колата от движение по пътищата.
Караш я с ремарке до пистата и там ръчкаш колкото ти душа иска.
Като се умориш, товариш я обратно на ремаркето и си я караш обратно вкъщи.
Имах предвид регистрация за движение по пътищата. Като си купиш формула или картинг, съмнява ме да трябва да им изкараш регистрация и номер, с които да можеш да ги караш по БГ пътищата ...Bass_Man написа:До колкото си спомням няма законен варинт в БГ да караш МПС и то да не е регистрирано . Бигачките си имат бигачков талон и застраховка . Общо взето без регистрация само на село и в гората докато не те хванат .
Формулата и картинга със сигурност се регистрират но не като МПС-та , а като някакви специализирани автомобили , които със сигурност нямаш право да караш по улицата каквото и да плащаш . А и в БГ няма регистрирани формули така , че ако се опиташ да регистрираш ще направиш казус . Между другото тук и каруците имат регистрация !MX5 написа:
Имах предвид регистрация за движение по пътищата. Като си купиш формула или картинг, съмнява ме да трябва да им изкараш регистрация и номер, с които да можеш да ги караш по БГ пътищата ...
Колега,не се впрягай,излишно е.Аз просто ти казах как е в България.Ако живеейки някъде другаде сте забравили родните схеми,това не ви прави други,просто Ви прави "забраванковци".Така или иначе Вие винаги ще си останете Българи,независимо дали този факт Ви радва или не.Питай онзи от фотото.Japanese_fever написа:Като чета такива като теб и се радвам, че не съм в България, за съжаление.nowyaris написа:Ти откога не си в България-тука винаги е било така-регистрираш я за едно,пък я ползваш за друго.Верно туй Щатите променят нормалния Българин.
p.s.
Това ми е може би последния път, когато си правя труда да ти пиша нещо. Не че нещо, ама да не се надаш да ти отговарям на бъдещите психиатрични диарии.
То и с боя и с другото се свиква много лесно, ама сигурно и много боли .. laugh.gifJapCar написа: 2.С десния волан се свиква много по-лесно от колкото предполагат неопитвалите.
Е те тая логика, също не мога да я разбера ..напротив,само цената има е по-"удобна" и противниците завиждат тъкмо за това,за това са и споровете по всички автомобилни форуми.
Лошото при нас е, че не всички са добри водачи ..И накрая - един добър водач и от задната седалка да кара ще е по-добър от някой келеш,тинейджър,чийто майсторство се изчерпва с припряност и въртене на гуми...
Сигурен ли си в това си твърдение? Опитай да застраховаш кола с ляв волан в UK. Първо доста от застрахователите НЕ застраховат такива автомобили (виж т.2 http://www.esure.com/car_insurance/policy_faqs/#faq_2) и Второ, ако намериш застраховател, премията е поне с 10% по-висока за ТPFT и над 20% за Fully Comprehensive (http://www.usedcarexpert.co.uk/page.aspx?numPage=78 - виж в дъното на страницата)JapCar написа:Застархователите отдавна биха се сетили да смъкват повече кинти от "обратните",но щом не се прави,вероятно няма правно основание....
Е,защо реши,че защитавам тази кауза?А защо изобщо се нарича кауза?Scott написа: Лошото е че тарикатлъците костват пари или здраве на други хора. Затова и съм против тях. Искрено се надявам след като защитаваш тази кауза да си изряден, т.е. колата ти с десен волан не е регистрирана в България (за да спестиш 100лв), а я караш в Бристол.
А относно статистиките, ами трудно е да се работи с относителни дялове .... особено за Българския Статистически институт biggrin.gif
Ето една публикация все пак:
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... -soar.html
И защо да няма как? Мислиш ли че ако в Германия колите регистрирани с обратен волан започват да стават много, няма да забранят регистрацията.Bass_Man написа:
Относно това дали да се забраняват колите с десен волан то реално няма как да се случи това нещо докато сме в ЕС .
За повечето нормални хора колата не е форма на себедоказване, така че няма как чак толкова да ти завиждат за хитрия ход с покупка на обратен волан.
И също така не мога да разбера хората , които са изсипали по една торба пари за същата кочина и се чудят какво да измислят само и само да прецакат човека , който има същата или по-хубава за по-малко пари. Защото ако 90% от населението не е толкова бунашко ще бойкотира високите цени тук и нещата ще се оправят . А хората купуват ли купуват и цените си се качват ли качват и те така .
А и "нормалните" нямат нищо против да взимат евтини части за
"скъпите" кашони . Но когато някой друг вади реална полза от "евтина" придобивка веднага трябва да му се отнеме правото.
ГЛУПОСТИИИ те гимназиските са по отворени и знаят по добре от колегите, като видят някоя С-класа, дали е с фейслифт или не. преди 1-2г. пием сутрин кафе с един приятел оперен певец на екото и две ученички на по 17-18 години седат и гледат някакъв зарежда с старата Х5 и нещо си говорят не се сещам но си спомням едната каза: абе Х 5 - цата си е Х-петица и моя приятел вика мама ти да..... меркантилен боклук и тая заслужава... а аз чакай бе колега кво лошо има и тн.... му обяснявамmuf написа:.....
С две думи - не си струва.
Е, ако целта е наистина да те видят с нещо "по-така", може би за гимназистките номера да мине.
По-големите си казват - поредния "тарикат" с малко кинти и много мерак