и маздата и повечето нови автомобили компактен клас са по-стилни.тогава защо по пътищата е пълно с яриси а не с мазди корси фиести 207-ци и други такива от тоя клас???и що аз съм взел ярис при положение че другите са по яки??ейтова немога си го обясняzi_zi_top написа:И тук сравнението не е в полза на Yaris. Вътрешният му дизайн е съпоставим с този на лагерна количка. Маздата определено е по-стилна.
Toyota Yaris vs Hyundai i20
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Българите обичаме да си създаваме тотеми. Така навремето Лада беше колата-мечта, после VW и Audi, а сега Тойота.
Въпрос на народопсихология, Саше!
Не казвам, че Тойотите са лоши автомобили, напротив! Но митът, че другите са по-зле е просто МИТ. Като се замисля от съвременните автомобили са зле само руските. При останалите марки нещата са съпоставими и дори да погледнеш TUV ще видиш, че класирането е както на финала на бягане 100 м. Разликите са малки.
Въпрос на народопсихология, Саше!
Не казвам, че Тойотите са лоши автомобили, напротив! Но митът, че другите са по-зле е просто МИТ. Като се замисля от съвременните автомобили са зле само руските. При останалите марки нещата са съпоставими и дори да погледнеш TUV ще видиш, че класирането е както на финала на бягане 100 м. Разликите са малки.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
http://www.vauxhall.co.uk/owners_servic ... terms.htmlbaba_metca написа:...освен ако в UK не е по-различна си е голям фарс .
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Аз ще ти го обясня бе Саше..sacho7803 написа:и маздата и повечето нови автомобили компактен клас са по-стилни.тогава защо по пътищата е пълно с яриси а не с мазди корси фиести 207-ци и други такива от тоя клас???и що аз съм взел ярис при положение че другите са по яки??ейтова немога си го обясня
Защото си пристрастен към Яриса
Аз например не съм пристрастен към нито една марка, и като гледам по пътищата се карат всякакви коли, а не предимно Ярис ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
nowyaris
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
При ТЮВ си пише-Мазда2 и Ярис2.В Русе тогава нямаше Мазда,във Варна се чакаше до 6 мес. за Мазда2,а на мен не ми се чакаше - готово-Ярис.Имаше вариант за Фиеста,ама един приятел ми сподели,че ако един Форд е на 100 хил км.,реално е на 90-другите или са го бутали,или са го дърпали.Пък и Мазда нещо с Форд-алабала.А на Тойота сервиза ми е до... .Ама и с тотемите го има.zi_zi_top написа:Българите обичаме да си създаваме тотеми. Така навремето Лада беше колата-мечта, после VW и Audi, а сега Тойота.
Въпрос на народопсихология, Саше!
Не казвам, че Тойотите са лоши автомобили, напротив! Но митът, че другите са по-зле е просто МИТ. Като се замисля от съвременните автомобили са зле само руските. При останалите марки нещата са съпоставими и дори да погледнеш TUV ще видиш, че класирането е както на финала на бягане 100 м. Разликите са малки.
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Хъм,
дали следващия път да не си избера кола като видя снимки на интериора, вместо да обикалям шоуруми.
Критериите са много, като всеки си има различна относителна тежест за всеки купувач:
-цена
-клас
-имидж
-сервизиране
-TUV
-екстериор
-интериор
-оборудване
-техн. характеристики
-NCAP
-мн. други
Но има и общовалидни правила:
-каквато и кола да си купиш, винаги ще има и по-хубава
-каквато и кола да си купиш, винаги ще има компромиси
-самата кола е плод на много компромиси
-трябва да си сложиш граница на парите. Аз например реших, че месечната ми вноска не трябва да минава 300 лв.
Намерих брошурата на Мазда на която съм си отбелязвал '+' и '-'.
Като цяло преди 2 годин Мазда2 имаха 1.3 16V 75 HP; 1.3 16V 85 HP; 1.5 16V 103 HP.
Първия двигател го продаваха само с първите три нива на оборудване, а 85 НР само със следващите три.
Т.е. за да вляза в цената трябва да избера 75 НР 'Comfort Line Plus'
'+' - 'дневни светлини', спортни циферблати на контролните уреди, хромирани гривни на контролните уреди, макс. мощност при по-ниски обороти, по-малък диаметър на обратен завой, по-нисък смесен разход
'-' - Бордкомпютър, сензор за виншна темп., дигитален часовник, плъзгащи се и сгъваеми задни седалки с регулиране наклона на облегалката, Easy Flat, делима (60:40) и падаща облегалка на задната седалка, ел. огледала, аудиосистема, по-слабо ускорение 0-100.
дали следващия път да не си избера кола като видя снимки на интериора, вместо да обикалям шоуруми.
Критериите са много, като всеки си има различна относителна тежест за всеки купувач:
-цена
-клас
-имидж
-сервизиране
-TUV
-екстериор
-интериор
-оборудване
-техн. характеристики
-NCAP
-мн. други
Но има и общовалидни правила:
-каквато и кола да си купиш, винаги ще има и по-хубава
-каквато и кола да си купиш, винаги ще има компромиси
-самата кола е плод на много компромиси
-трябва да си сложиш граница на парите. Аз например реших, че месечната ми вноска не трябва да минава 300 лв.
Намерих брошурата на Мазда на която съм си отбелязвал '+' и '-'.
Като цяло преди 2 годин Мазда2 имаха 1.3 16V 75 HP; 1.3 16V 85 HP; 1.5 16V 103 HP.
Първия двигател го продаваха само с първите три нива на оборудване, а 85 НР само със следващите три.
Т.е. за да вляза в цената трябва да избера 75 НР 'Comfort Line Plus'
'+' - 'дневни светлини', спортни циферблати на контролните уреди, хромирани гривни на контролните уреди, макс. мощност при по-ниски обороти, по-малък диаметър на обратен завой, по-нисък смесен разход
'-' - Бордкомпютър, сензор за виншна темп., дигитален часовник, плъзгащи се и сгъваеми задни седалки с регулиране наклона на облегалката, Easy Flat, делима (60:40) и падаща облегалка на задната седалка, ел. огледала, аудиосистема, по-слабо ускорение 0-100.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
-
baba_metca
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
http://www.opel.de/res/download/pdf/Leb ... rantie.pdfScott написа:http://www.vauxhall.co.uk/owners_servic ... terms.htmlbaba_metca написа:...освен ако в UK не е по-различна си е голям фарс .
Аз ти казвам, че е фарс ти не. Обаче поне в UK не изглежда да плащаш част от частите, както в Германия, но цялата тая работа е само за първия собственик и то важи от 100хил. км. до 160хил.км. Иначе си е нормална 3г. гаранция, докато при Тойота и Кия не видях да забъркват броя собственици. А при немския вариант, след третата година се доплащат някакви 11.90 Евро такса за година за тази работа, което не е никак много, но все пак като сложиш и 60% от частите при евентуален проблем.
Всъщност накрая излиза, че е по-добре от нищо, а и ако ти хареса опела и го караш по 15 000км на година ще направиш 10г и отгоре, ама ако не ти хареса и го продадеш на 3-тата, при Киа или Тойота може би ще вземеш повече пари, заради това, че все пак колата е в някаква гаранция. Вероятно ако им излезе печеливша тая работа на Опел след 3г. може да пуснат и някакво доплащане за вторите собственици, за да си продължат гаранцията, така че и ползвателите на старо да усетят нещо от тази гаранция.
Самата идея не е лоша, но използването на термин - доживотна гаранция, си е фарс при тези условия. Иначе това е просто един по-различен начин на гаранционно обслужване, който за някои хора ще е много по-добър от обикновенните
Toyota бяха единствените които не свалиха цените въпреки кризата
направиха промоция 20 дена и толкоз
моята кола само че с фейс лифт струва с 3000 по скъпо отколкото като си я купувах преди 3 години

Тойота тва Тойота онва , тиа тихичко си печелят като разпрани biggrin.gif
направиха промоция 20 дена и толкоз
моята кола само че с фейс лифт струва с 3000 по скъпо отколкото като си я купувах преди 3 години
Тойота тва Тойота онва , тиа тихичко си печелят като разпрани biggrin.gif
Последно промяна от SFINKS на 13 Сеп 2010 18:15, променено общо 1 път.
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта