Страница 3 от 4
Публикувано на: 19 Мар 2010 10:41
от alexandargv
Не знам дали някога ще бъда по-доволен от друга кола. Карам Ярис T-sport 2001 год. Купих я на 17 000 км от Тойота преди 2 години, сега е 65 000 км. и не съм сменял нищо по нея. Баща ми смени 3 тойотки и той също друго кола не би карал. Авенсисът от 2001 год., който караше го продаде на 200 000 км. и не беше сменил нищо по окачването. Смени съединител на 190 000 км. Другите са все още нови и засега нямат проблем, но като гледам каква е тенденцията май няма да са толкова здрави колкото стария.
Мисля, че много голям фактор една тойота да е здрава и безпроблемна е тя да бъде японска сглобка.
Публикувано на: 20 Мар 2010 00:02
от Vesko
alexandargv написа:Не знам дали някога ще бъда по-доволен от друга кола. Карам Ярис T-sport 2001 год. Купих я на 17 000 км от Тойота преди 2 години, сега е 65 000 км. и не съм сменял нищо по нея. Баща ми смени 3 тойотки и той също друго кола не би карал. Авенсисът от 2001 год., който караше го продаде на 200 000 км. и не беше сменил нищо по окачването. Смени съединител на 190 000 км. Другите са все още нови и засега нямат проблем, но като гледам каква е тенденцията май няма да са толкова здрави колкото стария.
Мисля, че много голям фактор една тойота да е здрава и безпроблемна е тя да бъде японска сглобка.
Авенсис-а от 2001 е жив пример за здравината на японската зглобка

Публикувано на: 20 Мар 2010 00:32
от LEXUS
Kiki написа:Me4oKyX написа:ДОВОЛЕН СЪМ!!!
За 108хил.км, Корола 1.4 Д4д - никакви сериозни проблеми, освен лагер на първичния вал на скоростите - гаранционно, но тия некадърни майстори го засраха пак толкоз.... Иначе колата е надута да върви доста повече от нормалното, не гори масло, няма троп, няма хлоп! НО!!!, слагам често добавки за горивото и маслото не го карам по 15000км.... Прекрасен автомобил, гори нормално, но накладките карат с мен по 30-35хил.км laugh.gif Дисковете - 80000км. Съединителя го стопих на 95000км - но това е моята кола, аз не карам спокойно, а как ми е кеф

Братчеда кара същата, взети едновременно - неговата няма такива смени, но пък той кара споко laugh.gif Ааааа, да и предни амортисьори смених преди 4-5000км, но по-бързо каране просто попрескачам дупките

Някой може да каже, че съм сменил много неща, но с други марки, за моето каране сменях двигателя laugh.gif Така че, да, ДОВОЛЕН СЪМ и пак ще си взема тъпа Тойота и ще си е правя квото ми кефне
P.S. bad dog е МНОГО прав - наистина при Тойота всяко болтче е премислено и се работи по тях МНОГО лесно

От многото коли, които съм правил разни дреболийки, определено съм се обедил в това....

Мечо, ти си само за френска бангия! biggrin.gif
Ще си я правиш през ден.
Ако е с немска през ден, ако е с френска всеки ден. biggrin.gif
Публикувано на: 21 Мар 2010 07:23
от Лъчезар
имам авенсис от съвсем скоро, нова е 2010г. ...
всичко засега е наред като изключим някой досадни проблеми в интериора.
става въпрос за тропане в предната шофьорска врата, поскръцване от време на време на арматурното табло, а за скърцащия постоянно звук от разделителната щора на багажното отделение не искам и да коментирам(колата е комби)...
все дребни проблемчета, които за съжаление не съм много убеден дали изобщо са поправими.
изобщо като цяло ми се струва, че купето на тази кола не е изобщо добре обезшумено, иначе върви доста прилично...
решението на това може би е висока скорост и силна музика ;) шегувам се
Публикувано на: 21 Мар 2010 17:37
от LEXUS
Лъчезар написа:
изобщо като цяло ми се струва, че купето на тази кола не е изобщо добре обезшумено, иначе върви доста прилично...
решението на това може би е висока скорост и силна музика ;) шегувам се
Всичко, което поскърцва, може да се нагоди.Това да ти е проблемът.
А по въпроса с шума -Авенсис има едно от най-безшумните купета в класа изобщо, по децибели съм гледал е с едни от най-ниските децибели. Не знам какво не ти харесва, изобщо Тойотите са много тихи по принцип.
Публикувано на: 22 Мар 2010 01:34
от andrian999999
Kiki написа:slowtraveler написа:. Мазда6 2008г - до 36х.км - засега само масла и филтри.
Като стигнеш 180 000 само на масло и филтри,

се обади!
е да де ама оборотомера не ти е минавал 2500 никога и повечето ти каране е извънградско с 90 и на места 2-3 на магистралата за морето си си позволил 120 но веднага след това си намалил biggrin.gif така може и да си минал 180 000 х но си забравил за 3-4 малки ремонтчета biggrin.gif
п.п. не забравяй че карам фиат на 100 000 и само стоповете може да му виждащ

Публикувано на: 22 Мар 2010 12:38
от Kiki
andrian999999 написа:Kiki написа:slowtraveler написа:. Мазда6 2008г - до 36х.км - засега само масла и филтри.
Като стигнеш 180 000 само на масло и филтри,

се обади!
е да де ама оборотомера не ти е минавал 2500 никога и повечето ти каране е извънградско с 90 и на места 2-3 на магистралата за морето си си позволил 120 но веднага след това си намалил biggrin.gif така може и да си минал 180 000 х но си забравил за 3-4 малки ремонтчета biggrin.gif
п.п. не забравяй че карам фиат на 100 000 и само стоповете може да му виждащ

Адрианчо, тези приказки са само за "1001 нощ"
Като пътувам за морето и до 160 ги докарвам. А в Германия и до 190.
Публикувано на: 22 Мар 2010 13:17
от slowtraveler
Лъчезар написа:...става въпрос за тропане в предната шофьорска врата, поскръцване от време на време на арматурното табло, а за скърцащия постоянно звук от разделителната щора на багажното отделение не искам и да коментирам(колата е комби)...
все дребни проблемчета, които за съжаление не съм много убеден дали изобщо са поправими.
изобщо като цяло ми се струва, че купето на тази кола не е изобщо добре обезшумено....
Лъчо, поста ти май е за темата 'Мит ли е качеството на Тойота', щото едва ли си доволен от тези дразнещи факти
Но според мен е нормално комбито да е по-шумно от седана.
Седана който пробвах на този модел Авенсис бе много добре обезшумен (дизел 150к.с).
При седана задните арки/калници са в багажника, който допълнително обира шума. Докато при комбито този шум не среща сериозна преграда.
Публикувано на: 22 Мар 2010 21:03
от DJordans
Взех си Тойота Корола след дълго проучване каква марка да бъде първо в тестовете на Ауто билд, след това на клубните форуми и спрях след като видях множество плюсове, а и много кадърно направният ни сайт. Решението бе да бъде от годините когато конкуренцията бе в качеството и икономичността преди прехода към нов агрегат /или нововъведения/. Така попаднах на японска сглобка 1997 г, взех я на 131 х.км. от търговци /дали са били действителните не зная/. За изминатите 25 х.км. само задължителната смяна на масло и филтри. Но при каране през последните 4 мес. по абсолютно скапани пътища и то изискващи винетка разбих амортисьор и шайбата на коляновия вал даде фира. Други ремонти не съм правил. Изцало съм доволен от автомобила. Мръзне на открито и пали от раз. Карам само на бензин и не мисля за алтернатива. Но да призная тежест на избора даде и старата ни Тойота Терцел 4х4 абсолютно "куче" за лек автомобил каран извън пътя.
Публикувано на: 22 Мар 2010 22:41
от Лъчезар
slowtraveler написа:Лъчезар написа:...става въпрос за тропане в предната шофьорска врата, поскръцване от време на време на арматурното табло, а за скърцащия постоянно звук от разделителната щора на багажното отделение не искам и да коментирам(колата е комби)...
все дребни проблемчета, които за съжаление не съм много убеден дали изобщо са поправими.
изобщо като цяло ми се струва, че купето на тази кола не е изобщо добре обезшумено....
Лъчо, поста ти май е за темата 'Мит ли е качеството на Тойота', щото едва ли си доволен от тези дразнещи факти
Но според мен е нормално комбито да е по-шумно от седана.
Седана който пробвах на този модел Авенсис бе много добре обезшумен (дизел 150к.с).
При седана задните арки/калници са в багажника, който допълнително обира шума. Докато при комбито този шум не среща сериозна преграда.
абсолютно съм съгласен с теб че комбито е по-шумно от седана, но аз все пак не говоря за шумове свързани с триенето на гумите по време на движението... тук става въпрос за нещо съвсем друго, а именно за шумове които спокойно могат да се наблюдават и при седана, все пак не е никак нормално да си вземеш кола за почти 50 бона и да е с тропащи врати, щори там подобни неща дето дори и не ми е работа да ги знам.
и като капак на всичко като ходих до тм ауто за този проблем... ами те просто ми "оправиха" педала на газта, не че му имаше нещо ами така трябвало, а за тропането ми казаха че си въобразявам!!!
е да ама не са познали, ще ги гоня до дупка, ще си загубя времето, не че го имам, но тази кола ще бъде наред, просто наистина много ми харесва
Публикувано на: 23 Мар 2010 17:57
от Kiki
Лъчезар написа:
абсолютно съм съгласен с теб че комбито е по-шумно от седана
Какво му е по-шумното на комбито? Заради задната врата ли?
Ми, тя изобщо не се чува. изобщо не тропа.

Публикувано на: 24 Мар 2010 01:55
от andrian999999
Kiki написа:
Адрианчо, тези приказки са само за "1001 нощ"
Като пътувам за морето и до 160 ги докарвам. А в Германия и до 190.
ЯСНО откак го уредих Рудолф със седалка за симулатора бая време прекарваш на гости в тях biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
п.п. седалката на симулатора е класа над тази в ае-то му нали
Публикувано на: 24 Мар 2010 06:36
от Лъчезар
Kiki написа:Лъчезар написа:
абсолютно съм съгласен с теб че комбито е по-шумно от седана
Какво му е по-шумното на комбито? Заради задната врата ли?
Ми, тя изобщо не се чува. изобщо не тропа.

не става въпрос за задната врата, шума идва от багажното пространство, голям кух обем намиращ се директно в купето, изолиран е само с едно текстилно покривало и преградна щора.
при мен именно тази преградна щора ми създава проблем, самата тя скърца дори при потегляне и спиране, а иначе комбито си е перфектно купе
Публикувано на: 24 Мар 2010 08:16
от slowtraveler
Kiki написа:...Какво му е по-шумното на комбито? Заради задната врата ли?
Ми, тя изобщо не се чува. изобщо не тропа.

Под допълнителен шум на комбито имам предвид аеродинамичните шумове в задната част, шума от задните гуми, шума от камъчета по задните калници.
При седана тези шумове допълнително са изолирани от задните седалки.
Докато при комбито тези шумове се предават директно в общия обем на купето, и затова се усещат по-силно.
Иначе при Лъчезар явно има друг проблем и ще трябва да се настроят ключалките/пантите...
Публикувано на: 24 Мар 2010 08:26
от nov
Много хубава тема.Браво!!! Ами аз също съм много доволен от карините си, това е невероятен автомобил по мое мнение разбира се.Първата е бензинова 1.6 която карам с обикновена АГУ, и въпреки приказките на всички "майсторяги" съм и навъртял вече близо 55 хил.км-това за 2 години.Адски здрава кола, за това време нищо не съм пипал по нея, освен консумативи-може би се дължи на факта че я взех от частно лице от Германия на реални 280 хил.км.След първата година с японеца, баща ми имаше нужда от работен кон на който може да се разчита ежесекундно-мислих,мислих дали голф,дали пасат 94-96,дали астра.А той човека излезе с готово решение-карина дизел, е колата е малко старичка - 94 година е няма много екстри.Пак я взехме от германия на уж реалните 385 хил.км за две години баща ми и навъртя близо 40 хил.км и тая кола не каза троп или хлоп.Пак я взехме от частно лице в германия и то от старец-добре я беше поддържал за тези години с ТюВ и т.н.Само веднъж пострада от лоша нафта и отказа да запали но фълтъра беше желиран целия на минус 23 градуса.И трите коли са японска сглобка, карините ги карам с мотул 10в40 6100+, а маздата с Мотул 20в60 Льо Ман, никоя от тях дори не помирисва маслото.Имам и мазда 323 която все още карам без да прибързвам да изказвам мнение, но за 5 хил.км съм предоволен.Само за протокола преди японците имах Ауди Б4 2.0 90 коня моно.И напук на всички мнения във форума трябва да кажа че тая кола беше желязна.Двигателя беше ненормално здрав, ходовата част също, качеството на салона доста по-добро от това на японците който имаме до момента.А това че нямаше и капка ръжда никъде предполагам не учудва никого.
Малко дълъг стана поста но в заключение ще кажа- вече не бих си взел немска кола, или ако мога да си го позволя само нова.По бих заложил на японска, но не бих си взел тойота, може би мазда 6 или хонда акорд.Или едно Камри в краен случай
