Страница 3 от 7
Публикувано на: 05 Фев 2010 14:39
от scorpion
LEXUS написа:scorpion,цялата рейка ли ти смениха? Или карето на волана? Щото ТМ-Ауто сменят на едро.Аз не знам за дефект в рейките.
Ами колега Лексус, не си спомням. Знам, че казаха рейка. Задържаха я за 2-3 дена.
За уплътненията чаках около 1 1/2 месец да ги поръчат и изпратят от Англия, а ги смениха за около 1/2 час.
Апропо с тези уплътнения беше доста смешна ситуацията в ТМ. Пращам аз едно то момчетат ни дето поддържаше сл.коли да реши проблема с уплътненията. Връща се след малко бесен и ми казва, че ТМ го отсвирили. Бесен, качвам се с него и право в ТМ. Обяснявам ситуацията, обяснявам и това, че проблемът с шума се появява някъде около 140-150/км.ч и онзи приемчик невинно ме пита : "Ама вие с толкова ли километра карате ?" Да се смея ли да плача ли. Накрая отправиха запитване към Тойота Англия и се оказа, че съм един от малцината докладвали за този проблем. Решението както казах беше смяна. Най-интересното е, че уплътненията бяха същите само дето в областта към огледалата (малко по-високо) бяха лепнати някакви уши biggrin.gif . Всъщност и сега на този Авенсис уплътненията са така направени с две напречни ивици гума.
Публикувано на: 05 Фев 2010 16:46
от Vesko
2005 август като си взех авенсис-а 2.2Д4Д ми смениха уплатнението още на следваща седмица и определено знаеха за проблема...
Но явно забравят biggrin.gif Коя година ти е авенсис-а?
Публикувано на: 05 Фев 2010 17:00
от scorpion
Vesko написа:2005 август като си взех авенсис-а 2.2Д4Д ми смениха уплатнението още на следваща седмица и определено знаеха за проблема...
Но явно забравят biggrin.gif Коя година ти е авенсис-а?
Сегашния е фейслифта, взех го м.г
А иначе проблемния беше 2005 (купен 2006 януари).
Публикувано на: 05 Фев 2010 17:06
от Vesko
scorpion написа:Vesko написа:2005 август като си взех авенсис-а 2.2Д4Д ми смениха уплатнението още на следваща седмица и определено знаеха за проблема...
Но явно забравят biggrin.gif Коя година ти е авенсис-а?
Сегашния е фейслифта, взех го м.г
А иначе проблемния беше 2005 (купен 2006 януари).
Е то от август до януари си е достатъчно време за забравят ;) А може би защото моя е с 2.2 мотор, но купето е от преди фейслифт-а и за старото купе са знаели за проблема
А проблема с рейката не е ли само за бензиновите авенсиси? Защото поради малко недоразумение ми званнаха да ме попитат кога ще ми е удобно да си закарам авенсис-а в сервиза за преглед на нещо около волана и като жена ми го закара в сервиза са казали че е само за бензиновите мотори.
Публикувано на: 06 Фев 2010 11:45
от scorpion
Vesko написа:scorpion написа:Vesko написа:2005 август като си взех авенсис-а 2.2Д4Д ми смениха уплатнението още на следваща седмица и определено знаеха за проблема...
Но явно забравят biggrin.gif Коя година ти е авенсис-а?
Сегашния е фейслифта, взех го м.г
А иначе проблемния беше 2005 (купен 2006 януари).
Е то от август до януари си е достатъчно време за забравят ;) А може би защото моя е с 2.2 мотор, но купето е от преди фейслифт-а и за старото купе са знаели за проблема
А проблема с рейката не е ли само за бензиновите авенсиси? Защото поради малко недоразумение ми званнаха да ме попитат кога ще ми е удобно да си закарам авенсис-а в сервиза за преглед на нещо около волана и като жена ми го закара в сервиза са казали че е само за бензиновите мотори.
Точно така. Колата беше Авенсис 1.8 бензинов
Днес сутринта се гъзурчих biggrin.gif да видя какъв е падала на газта на сегашния ми авенсис. Педал, като педал biggrin.gif не мога да определя с колко болта е хванат и т.н. Ако се налага, предполагам, че ще ме повикат в сервиза

. Иначе как да разбера дали е произведена преди Ноември 2008. По коланите ли ? Защото май това е най-сгурния начин ?
E
Публикувано на: 06 Фев 2010 19:24
от muf
Авенсис след 2008 не е ли новия модел?
Re: E
Публикувано на: 06 Фев 2010 20:23
от Vesko
muf написа:Авенсис след 2008 не е ли новия модел?
Има известна разлика от купен и произведен

Публикувано на: 06 Фев 2010 21:34
от primus
Малко различен поглед над проблема, и аз го следя напоследък.
Става въпрос за подозрение за още по-неприятен проблем:
Електромагнитна интерференция или EMI, има регистрирани
няколко сигурни случая. И интересното е, че автора на
темата
смята, че тойота са първите, които се натъкват на подобен проблем
и останалите производители кършат пръсти кога да си съберат
колите за оправяне на проблема естествено породен от претъпканите
с електроника коли.
Аз лично знам от опит, че производителите не подценяват вероятностите
за случване на EMI и са наясно с последствията. Освен това лично съм
виждал EMI камера за тестове в един добре познат европейски
производител.
Но вече чета няколко подобни новини покрай recall-а на тойота, та реших да споделя.
Та статията е
тази
Попаднах на нея от
finance.yahoo.com
Re: E
Публикувано на: 06 Фев 2010 21:43
от muf
Vesko написа:
Има известна разлика от купен и произведен

Естественно, но в сервизния им бюлетин едва ли имат впредвид кога си го купил
Та Авенсис след ноември 2008 не е ли новия модел?
Re: E
Публикувано на: 06 Фев 2010 23:55
от Vesko
muf написа:Vesko написа:
Има известна разлика от купен и произведен

Естественно, но в сервизния им бюлетин едва ли имат впредвид кога си го купил
Та Авенсис след ноември 2008 не е ли новия модел?
Точно така, ниама знацхение датата на покуппка. Та авенсис след 11.2008, тогажа си го купил или тогажа е произведен?
Публикувано на: 07 Фев 2010 07:40
от joro_206
Проблема с педала не е ли само за автоматици.
Доколкото чух в Европа няма случай на потънал педал.Повечето коли са от Америка- там са все автоматици
Публикувано на: 07 Фев 2010 08:20
от MX5
Re: E
Публикувано на: 07 Фев 2010 08:42
от Vesko
muf написа:Vesko написа:
Има известна разлика от купен и произведен

Естественно, но в сервизния им бюлетин едва ли имат впредвид кога си го купил
Та Авенсис след ноември 2008 не е ли новия модел?
Така е.
Публикувано на: 07 Фев 2010 08:54
от Creep
Супер полезно, но моята е европейска и парт номерът на педала ми не е изброен в тази инструкция...
Edit: от същия сайт (TTAC), ето и нАгледно с картинки какво ще направят в сервиза:
http://www.thetruthaboutcars.com/ttac-d ... n-at-best/
Аз не съм никак очарован...

Публикувано на: 07 Фев 2010 10:35
от savov63
Във весник капитал пише че това не засяга дизеловите автомобили но за всички модели ли става въпрос, това не се уточнява.