КОЙ КОЛКО ДАНЪК ПЛАТИ И КАСКО
и във варна и бургас данъка е един и същ явно. ето калкулатор за данъци,такси и др. софия е с 1/4 надолу ;)
http://www.calculator.bg/1/avtomobil_danak.html
за оценка за каско ето калкулатор шваке
http://www.dat.de/fzgwerte/index.php?ac ... 5641&view=
застрахователя дава сходна оценка
за повече инфо пишете на личен.
http://www.calculator.bg/1/avtomobil_danak.html
за оценка за каско ето калкулатор шваке
http://www.dat.de/fzgwerte/index.php?ac ... 5641&view=
застрахователя дава сходна оценка
за повече инфо пишете на личен.
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Депутатите забраниха стикерите за ”Автокаско”
Парламентът въведе забрана за застрахователните компании да маркират автомобили, застраховани с "Автокаско".
Това стана при приемане на първо четене на промени в Кодекса за застраховането, внесени от Министерския съвет, съобщи БТА.
За предложението гласуваха 75 депутати, против бяха 8, а 10 се въздържаха. Промените целят прекратяване на наложените практики застрахователи да изискват задължително "пасивни маркировки". Според вносителите на промените маркирането по никакъв начин не е доказало ефективността си за намаляване на автокражбите.
Забраната не се отнася за знаците, чието поставяне е изрично уредено с нормативен акт, както и за реклами, които не са обвързани със застраховките. За да се постави рекламен знак обаче автомобилът трябва да е собственост на същото лице или да е взето от него под наем, на лизинг или на друго правно основание, за което има сключен договор.
За поставен стикер глобата е 50 лева за шофьора, а санкцията за застраховател, който извърши или допусне извършването на нарушение - от 30 000 до 60 000 лв., а при повторно нарушение - от 60 000 до 120 000 лв.
Застрахователи вече коментираха, че забраната на външните стикери не ограничава процеса на маркиране. Възможно е на автомобилите да се поставя чип, който няма да се вижда, но ще може да се разпознава от определени устройства.
След гласуването лидерът на СДС Мартин Димитров пък заяви, че проблемът е ще може ли държавата, МВР и персонално министърът на вътрешните работи Цветан Цветанов да опазят колите на хората, ако се махнат въобще стикерите, съобщи БГНЕС.
"Фактът, че досега не се е справил, каква е гаранцията как оттук нататък това ще стане", допълни той.
Димитров каза, че е поискал статистически данни от Комисията за финансов надзор и според тях маркираните автомобили се крадат по-малко, отколкото тези без стикер. "Ако затова се увеличат кражбите на автомобили персонално ще държа отговорно МВР", закани се Мартин Димитров.
Петър Димитров от Коалиция за България пък посочи, че тази законова промяна се прави заради двама души.
"Тя е по предложение на министър Цветанов и е насочена срещу Алексей Петров, дали ще наречем законопроекта поправката "Цветанов" или "Алексей Петров" няма значение", каза Димитров.
Според него законопроектът е безполезен, защото той няма да спре кражбите.
"Тази мярка не е достатъчно ефективна и ще доведе до обратния ефект, тъй като ще падне една задръжка пред крадците", добави червеният депутат.
Димитър Бойчев от ГЕРБ обаче изтъкна, че оборотите на маркиращите фирми са от порядъка на между 40 и 60 млн. лева годишно, а тези пари не отиват в портфейлите на застрахователните компании и същевременно не се използват за изплащане на премии.
"По този начин се създава една честна конкуренция между застрахователните компании", каза по-късно пред журналисти съпартиецът му Валентин Николов и допълни, че при компаниите, които не работят с маркиращи фирми, кражбите са по-големи.
http://dnes.dir.bg/news/deputati-zastra ... 03642?nt=6
Парламентът въведе забрана за застрахователните компании да маркират автомобили, застраховани с "Автокаско".
Това стана при приемане на първо четене на промени в Кодекса за застраховането, внесени от Министерския съвет, съобщи БТА.
За предложението гласуваха 75 депутати, против бяха 8, а 10 се въздържаха. Промените целят прекратяване на наложените практики застрахователи да изискват задължително "пасивни маркировки". Според вносителите на промените маркирането по никакъв начин не е доказало ефективността си за намаляване на автокражбите.
Забраната не се отнася за знаците, чието поставяне е изрично уредено с нормативен акт, както и за реклами, които не са обвързани със застраховките. За да се постави рекламен знак обаче автомобилът трябва да е собственост на същото лице или да е взето от него под наем, на лизинг или на друго правно основание, за което има сключен договор.
За поставен стикер глобата е 50 лева за шофьора, а санкцията за застраховател, който извърши или допусне извършването на нарушение - от 30 000 до 60 000 лв., а при повторно нарушение - от 60 000 до 120 000 лв.
Застрахователи вече коментираха, че забраната на външните стикери не ограничава процеса на маркиране. Възможно е на автомобилите да се поставя чип, който няма да се вижда, но ще може да се разпознава от определени устройства.
След гласуването лидерът на СДС Мартин Димитров пък заяви, че проблемът е ще може ли държавата, МВР и персонално министърът на вътрешните работи Цветан Цветанов да опазят колите на хората, ако се махнат въобще стикерите, съобщи БГНЕС.
"Фактът, че досега не се е справил, каква е гаранцията как оттук нататък това ще стане", допълни той.
Димитров каза, че е поискал статистически данни от Комисията за финансов надзор и според тях маркираните автомобили се крадат по-малко, отколкото тези без стикер. "Ако затова се увеличат кражбите на автомобили персонално ще държа отговорно МВР", закани се Мартин Димитров.
Петър Димитров от Коалиция за България пък посочи, че тази законова промяна се прави заради двама души.
"Тя е по предложение на министър Цветанов и е насочена срещу Алексей Петров, дали ще наречем законопроекта поправката "Цветанов" или "Алексей Петров" няма значение", каза Димитров.
Според него законопроектът е безполезен, защото той няма да спре кражбите.
"Тази мярка не е достатъчно ефективна и ще доведе до обратния ефект, тъй като ще падне една задръжка пред крадците", добави червеният депутат.
Димитър Бойчев от ГЕРБ обаче изтъкна, че оборотите на маркиращите фирми са от порядъка на между 40 и 60 млн. лева годишно, а тези пари не отиват в портфейлите на застрахователните компании и същевременно не се използват за изплащане на премии.
"По този начин се създава една честна конкуренция между застрахователните компании", каза по-късно пред журналисти съпартиецът му Валентин Николов и допълни, че при компаниите, които не работят с маркиращи фирми, кражбите са по-големи.
http://dnes.dir.bg/news/deputati-zastra ... 03642?nt=6
- alex_varna
- Мнения: 295
- Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
Притежателите на коли с KW от т. 1, 2 и 3 във Варна май са най прецакани, защото стойностите са много близки до горната граница за разлика от т.4 и 5, където разликата между определената цена за KW е доста далече от горната граница. Общо взето по масовите коли са 
Моят данък с намалението от 50% е 67 лв. Каско около 530 лв.

Моят данък с намалението от 50% е 67 лв. Каско около 530 лв.
TOYOTA AVENSIS 2012 г., 2.0 D4D 124 КС
TOYOTA YARIS, 2004 г. 1000 куб., vvti
PEUGEOT 407, 2006г., 2000 куб., HDI
Ex:
TOYOTA AVENSIS , 1999 г. 2000 куб. TD
TOYOTA YARIS, 2004 г. 1000 куб., vvti
PEUGEOT 407, 2006г., 2000 куб., HDI
Ex:
TOYOTA AVENSIS , 1999 г. 2000 куб. TD
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
А не трябва ли застрахователя да ги махне? Защо да се хабя аз да ги махам, след като нито съм ги слагал аз нито съм ги искал?digitalpr написа:Интересно дали ако го приемат ще трябва да махнем текущите стикери от стъклата, или ще ги оставят до изтичането на КАСКО-то.
P.S. Данък МПС - 186лв с намалението от 5%.

- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
И аз така се чудя - защо за старата панелка в края на града плащам никакъв данък, а за ново жилище в центъра биха ми одрали 9 кожи...jim_beam написа:явно логиката е който има пари за по-нова кола ще плаща повече данъци,вместо да бъде по-старите коли замърсяват повече,значи данъка им трябва да е по-висок.![]()
![]()
нали уж влязохме в ес,що така се получава
Пък уж новите жилища са изолирани, екранирани и почти не ползващи енергия...


Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
ма е в центараslowtraveler написа:И аз така се чудя - защо за старата панелка в края на града плащам никакъв данък, а за ново жилище в центъра биха ми одрали 9 кожи...jim_beam написа:явно логиката е който има пари за по-нова кола ще плаща повече данъци,вместо да бъде по-старите коли замърсяват повече,значи данъка им трябва да е по-висок.![]()
![]()
нали уж влязохме в ес,що така се получава
Пък уж новите жилища са изолирани, екранирани и почти не ползващи енергия...![]()

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта