-
b_d
Мнение
от b_d » 21 Мар 2006 08:12
maggkrabar написа:
ако не ти трябва са обади

))
Ще го махна като сложа мегаскуърт и турбинирам. Няма проблем да ти го дам тогава заедно с буксата.
maggkrabar написа:
открих, че датчиците за мерене на температурата, водата на двигателя и отработените газови са идентични с този за мерене на температурата на въздуха, т.е. би трябвало да има взаимозаменяемост. значи ще търся Denso датчик за мерене на температурата на водата - той е същият като този за въздуха

Еднакви или почти еднакви са като съпротивление (т.е. като стойности, които връщат), но иначе са много различни. Най-малкото единия е пластмасов, а другия метален. Освен това са реализирани коренно различно предвид факта, че средата, в която работят е различна. С две думи - не може да ги сменяш.
b_d
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение
от agent dust » 21 Мар 2006 10:31
това звучи лошо. ще видя какво ще измисля. все пак би трябвало водния да стане за въздушен
status: за БАН
agent dust
-
Reptile
- Мнения: 113
- Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39
Мнение
от Reptile » 21 Мар 2006 11:43
jamie написа:maggkrabar написа:замислих се над нещо, което Пънки каза - че с тези филтри с по-малко въздушно съпротивление може да се появи проблем с горивната смес при големи натоварвания и да стане беля. логично е. при високи обороти стандарния филтър ще генерира по-голям вакуум в интейка, МАР сензора мери и подава гориво. Но с филтър с по-малко въздушно съпротивление(спортен) вакуумът ще е по-малък отколкото при стандартния филтър, ЕКУ-то ще подава по-малко гориво - по-бедна смес.
Има по-елегантно решение на възможния "проблем" - Вебер регулатора на гориво (за налягане) от ФОРД ЕФИ моторите става на рейката на 4АГЕ. Има оловна пломба - махаш я и ... я, ами той бил регулируем !!!

Има логика, все пак 4AGE, мотора е модифициран Форд Косуърт мотор!
Reptile
-
jamie
- Мнения: 2495
- Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
- Местоположение: U S A
Мнение
от jamie » 21 Мар 2006 12:08
*deleted*
Последно промяна от
jamie на 17 Апр 2006 13:07, променено общо 1 път.
jamie
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение
от agent dust » 21 Мар 2006 13:05
и аз съм го чел някъде това - че има общи неща между косуърд и 4АГЕ
status: за БАН
agent dust
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение
от agent dust » 21 Мар 2006 20:14
не е Denso, IAT сензор от Рено е, но според Аутодата параметрите му са идентични с тези на Denso сензора. ЕКУ-то мери пад на постоянно напрежение, значи трябва да стане. но това ще се разбере като го сложим
-
Прикачени файлове
-

- IAT sensor Renault.JPG (96 KiB) Преглеждано 5275 пъти
status: за БАН
agent dust
-
punkara
- Мнения: 1505
- Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
- Местоположение: KP60/MA61
Мнение
от punkara » 22 Мар 2006 09:38
eto, vzidah li che ne tolkova trudno

nameri li kude sa ti tvoite zici za IAT sensora v samata kola?
slozi sensora, SLED filtrite, ne predi tyah! na vsichki AFM sensorite sa im vgradeni, i sa sled filtrite, taka davat tochna temperatura.

punkara
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение
от agent dust » 22 Мар 2006 09:46
този сензор не го намерих аз, а майстора - стара къща е

в петък я карам при мего и тогава ще видим какво може да се прави и какво не
status: за БАН
agent dust
-
punkara
- Мнения: 1505
- Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
- Местоположение: KP60/MA61
Мнение
от punkara » 22 Мар 2006 09:52
izprinti si diagramata, za da slozite tochno zicite!
kakvoto i da pravite, slozi zensora sled filtrite! vuzduha se zagryava sled flitrite!

punkara
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение
от agent dust » 22 Мар 2006 13:07
слушам и изпълнявам biggrin.gif
status: за БАН
agent dust
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение
от agent dust » 24 Мар 2006 22:37
въпросният температурен датчик бе открит
но не е на филтъра както е в ръководството и на схемата на инжекциона с МАР сензор, а на тротъл бодито, до комбинирания вакуумен дросел, който отива към МАР сензора и вакуум-датчика на лампата за пъформънс. пък аз си мислех че това е нещо свързано с работата при студен двигател - явно има разлика от схемата на двигателя от информацията в менюълите, с които разполагам.
важното е че го има и си е вършил работата доколкото може предвид разбъзиканият ми двигател

status: за БАН
agent dust
-
b_d
Мнение
от b_d » 24 Мар 2006 22:52
maggkrabar написа:въпросният температурен датчик бе открит
но не е на филтъра както е в ръководството и на схемата на инжекциона с МАР сензор, а на тротъл бодито, до комбинирания вакуумен дросел, който отива към МАР сензора и вакуум-датчика на лампата за пъформънс. пък аз си мислех че това е нещо свързано с работата при студен двигател - явно има разлика от схемата на двигателя от информацията в менюълите, с които разполагам.
важното е че го има и си е вършил работата доколкото може предвид разбъзиканият ми двигател

нещо грешиш според мен - сложи снимка да го видим
b_d
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение
от agent dust » 24 Мар 2006 22:59
bad_dog написа:
нещо грешиш според мен - сложи снимка да го видим
айдее, Асене, ти пак ма хвърли в тъча

утре ще снимам. едно такова пластмасово жълто е
status: за БАН
agent dust
-
b_d
Мнение
от b_d » 24 Мар 2006 23:02
maggkrabar написа:bad_dog написа:
нещо грешиш според мен - сложи снимка да го видим
айдее, Асене, ти пак ма хвърли в тъча

утре ще снимам. едно такова пластмасово жълто е
Трябва да го погледна, Краси. Споко, може аз да греша

b_d
-
b_d
Мнение
от b_d » 24 Мар 2006 23:04
Сега погледнах - абсолютно прав си!!!
Ако имаш предвид онова, до петия инжектор.
На моя двигател (редтопа) това беше при филтъра и е с тотално друга форма
b_d
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 11 госта