4AGE Electronic Fuel Injection(EFI)

b_d

Мнение от b_d » 21 Мар 2006 08:12

maggkrabar написа: ако не ти трябва са обади :)))
Ще го махна като сложа мегаскуърт и турбинирам. Няма проблем да ти го дам тогава заедно с буксата.
maggkrabar написа: открих, че датчиците за мерене на температурата, водата на двигателя и отработените газови са идентични с този за мерене на температурата на въздуха, т.е. би трябвало да има взаимозаменяемост. значи ще търся Denso датчик за мерене на температурата на водата - той е същият като този за въздуха :whistle:
Еднакви или почти еднакви са като съпротивление (т.е. като стойности, които връщат), но иначе са много различни. Най-малкото единия е пластмасов, а другия метален. Освен това са реализирани коренно различно предвид факта, че средата, в която работят е различна. С две думи - не може да ги сменяш.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 21 Мар 2006 10:31

това звучи лошо. ще видя какво ще измисля. все пак би трябвало водния да стане за въздушен
status: за БАН

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 21 Мар 2006 11:43

jamie написа:
maggkrabar написа:замислих се над нещо, което Пънки каза - че с тези филтри с по-малко въздушно съпротивление може да се появи проблем с горивната смес при големи натоварвания и да стане беля. логично е. при високи обороти стандарния филтър ще генерира по-голям вакуум в интейка, МАР сензора мери и подава гориво. Но с филтър с по-малко въздушно съпротивление(спортен) вакуумът ще е по-малък отколкото при стандартния филтър, ЕКУ-то ще подава по-малко гориво - по-бедна смес.
Има по-елегантно решение на възможния "проблем" - Вебер регулатора на гориво (за налягане) от ФОРД ЕФИ моторите става на рейката на 4АГЕ. Има оловна пломба - махаш я и ... я, ами той бил регулируем !!! :thumbsup:
Има логика, все пак 4AGE, мотора е модифициран Форд Косуърт мотор!

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 21 Мар 2006 12:08

*deleted*
Последно промяна от jamie на 17 Апр 2006 13:07, променено общо 1 път.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 21 Мар 2006 13:05

и аз съм го чел някъде това - че има общи неща между косуърд и 4АГЕ
status: за БАН

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 21 Мар 2006 20:14

не е Denso, IAT сензор от Рено е, но според Аутодата параметрите му са идентични с тези на Denso сензора. ЕКУ-то мери пад на постоянно напрежение, значи трябва да стане. но това ще се разбере като го сложим
Прикачени файлове
IAT sensor Renault.JPG
IAT sensor Renault.JPG (96 KiB) Преглеждано 5275 пъти
status: за БАН

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 22 Мар 2006 09:38

eto, vzidah li che ne tolkova trudno happy.gif nameri li kude sa ti tvoite zici za IAT sensora v samata kola?
slozi sensora, SLED filtrite, ne predi tyah! na vsichki AFM sensorite sa im vgradeni, i sa sled filtrite, taka davat tochna temperatura. wink.gif

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 22 Мар 2006 09:46

този сензор не го намерих аз, а майстора - стара къща е :) в петък я карам при мего и тогава ще видим какво може да се прави и какво не
status: за БАН

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 22 Мар 2006 09:52

izprinti si diagramata, za da slozite tochno zicite!
kakvoto i da pravite, slozi zensora sled filtrite! vuzduha se zagryava sled flitrite! wink.gif

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 22 Мар 2006 13:07

слушам и изпълнявам biggrin.gif
status: за БАН

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 24 Мар 2006 22:37

въпросният температурен датчик бе открит tooth.gif
но не е на филтъра както е в ръководството и на схемата на инжекциона с МАР сензор, а на тротъл бодито, до комбинирания вакуумен дросел, който отива към МАР сензора и вакуум-датчика на лампата за пъформънс. пък аз си мислех че това е нещо свързано с работата при студен двигател - явно има разлика от схемата на двигателя от информацията в менюълите, с които разполагам.

важното е че го има и си е вършил работата доколкото може предвид разбъзиканият ми двигател :)
status: за БАН

b_d

Мнение от b_d » 24 Мар 2006 22:52

maggkrabar написа:въпросният температурен датчик бе открит tooth.gif
но не е на филтъра както е в ръководството и на схемата на инжекциона с МАР сензор, а на тротъл бодито, до комбинирания вакуумен дросел, който отива към МАР сензора и вакуум-датчика на лампата за пъформънс. пък аз си мислех че това е нещо свързано с работата при студен двигател - явно има разлика от схемата на двигателя от информацията в менюълите, с които разполагам.

важното е че го има и си е вършил работата доколкото може предвид разбъзиканият ми двигател :)
нещо грешиш според мен - сложи снимка да го видим

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 24 Мар 2006 22:59

bad_dog написа: нещо грешиш според мен - сложи снимка да го видим
айдее, Асене, ти пак ма хвърли в тъча wacko.gif утре ще снимам. едно такова пластмасово жълто е
status: за БАН

b_d

Мнение от b_d » 24 Мар 2006 23:02

maggkrabar написа:
bad_dog написа: нещо грешиш според мен - сложи снимка да го видим
айдее, Асене, ти пак ма хвърли в тъча wacko.gif утре ще снимам. едно такова пластмасово жълто е
Трябва да го погледна, Краси. Споко, може аз да греша wink.gif

b_d

Мнение от b_d » 24 Мар 2006 23:04

Сега погледнах - абсолютно прав си!!!

Ако имаш предвид онова, до петия инжектор.

На моя двигател (редтопа) това беше при филтъра и е с тотално друга форма

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 11 госта