Страница 3 от 3
Публикувано на: 09 Дек 2009 09:58
от desotodorov
...а ти поне си карал две години нормално, на колегата явно не му е провървяло...що не споделите от къде са ви съединителите, да знам да не си кОпувам от там

...втори случай със същите симптоми - май на към менте съединител отива работата.
Публикувано на: 09 Дек 2009 21:55
от KingSteve
Моя грешка че не запомних какъв съединител слагам

но не беше Valeo със сигурност. Мн. ми говориха за китайските Valeo-та ... Човека от който го купих ми е познат и му се доверих за това което избира. Ходих до Стара Загора да го сменя .. може да се каже че сме роднини с майстора и само на него можех да разчитам за смяната. Неговото мнение беше: добро менте ..т.е. става. Не че не може новия да е с кофти феродо но пък колата да се държи по същия начин като с оригиналния .. твърде голямо съвпадение. Освен това стария не беше износен докрай. Имам леко сълзене от скоростната кутия .. влажна беше стената на кутията от страната на притискателя..по това което видях единственото логично място откъдето може да сълзи е семеринга на скоростната ако това изобщо може да има нещо общо с проблема..някой по-компетентен от мен може да изкаже мнение. Нивото на масло в кутията беше добро все пак. Със съединителя смених и маслото в скоростната с Mobil1 със съответния вискозитет .. не помня какъв беше но го гледаха от каталог. Може би ще трябва да прежаля някой лев за помпа и бутало но наскоро се изръсих 80 кинта за свещи. Ако и от помпата не е ... Тия дни във Варна е по-студено .. около 8 градуса и дефекта почти не се проявява. Може ли наистина да има проблем с помпата и на студено течността да е по-гъста и заради това да се е*ава по-малко? Благодаря на всички за споделения опит и мнение.
Публикувано на: 09 Дек 2009 22:41
от Vokil
Абе що не слушате като ви се говори, като ви е ебан феродовия диск му се разбиват бързо пружините в комбинация с калпаво феродо притрисането(подскачането) е налице .Щом е сменен комплект и феродото е лайна това значи че и притискателя нестава което означава или стария(оригинален) притискател с ново хубаво феродо или цял нов хубав комплект.Ма пък какво ли ви давам наклон на ... Купувайте си помпи всякакви и търговците деца хранят че и монтьорите

Публикувано на: 10 Дек 2009 18:33
от KingSteve
Мерси за съвета колега. Явно ще карам така известно време, че не мога да отделя 300лв. всяка година за комплект съединител а този уж новия е само на 12000км още. По нататък ще взема оригинален.

Публикувано на: 10 Дек 2009 19:03
от mafiota
моят уж оригинален на Valeo, излезе на 220лв.

Публикувано на: 10 Дек 2009 22:52
от Vokil
Не искам да те обидя ама валеото е л..на Съжалявам че трябваше да ти го кажа

Публикувано на: 10 Дек 2009 23:05
от mafiota
Vokil написа:Не искам да те обидя ама валеото е л..на Съжалявам че трябваше да ти го кажа

защо да не става, какъв е проблема ?коя е истинската марка?
възможно ли е съединителя да има връзка с проблема ми:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=12298
Публикувано на: 11 Дек 2009 08:35
от desotodorov
Vokil написа:Абе що не слушате като ви се говори, като ви е ебан феродовия диск му се разбиват бързо пружините в комбинация с калпаво феродо притрисането(подскачането) е налице .Щом е сменен комплект и феродото е лайна това значи че и притискателя нестава което означава или стария(оригинален) притискател с ново хубаво феродо или цял нов хубав комплект.Ма пък какво ли ви давам наклон на ... Купувайте си помпи всякакви и търговците деца хранят че и монтьорите

Прав си Вокиле, и аз по логика до тоя извод стигнах, макар че в началото сметнах "дифолтно" че съединителя на колегата е нов и хубаФ...т.е. - не е нормално да се прее*е за 12000 км. И другия извод до който стигам - ако ще и 500лв да е комплект съединител - е добре да се взема "оригинален" или поне от изпитана марка, за да не се повтаря операцията по смяната след това...но пък имам една забелеШка към теб - не знаеш нещо "интерфорумния" правопис кОпувам се пише, кОпувааааам laugh.gif
А Valeo - преди бяха реномирана марка, ама напоследък, чувам, нещо произвеждали в Китай и т.н. - откъдето - сами си правете изводите...то май същото важи и за Bosch - взех си нови чистачки - 30лв - рекох си - да не са от евтините...е...като вдигна над 100км/час - скърцат като за световното...иначе - чистят...на старата ми кола бях с Champion и се разскърцаха на 3-тата година....ама, от година на година - качеството на на китайските и турски л*на на нашия пазар се става по-лошо и така...абе... де*а

Публикувано на: 11 Дек 2009 22:41
от KingSteve
не е нормално да се прее*е за 12000 км
Не се е пр-BLEEP-ал за 12000км

Той си е така откакто е сложен

Прее*ан по рождение. Може да ми се отвори път по коледа. Ще навестя човека който ми го продаде. Обеща да направи доагнозтика на проблема
P.S. напълно споделям мнението ти не си струва 2ри ремонт заради менте съединител но преди година и нещо парите не стигаха съвсем и нямах добра оферта за оригинален. Резултатът е налице. Вече - само genuine parts!
Публикувано на: 11 Дек 2009 23:37
от Uncle Dido
Преди година си сложих Валео - рециклиран, от ТМ Ауто. Условието беше да им занеса стария комплект.
Засега съм изминал около 16К км. - все още без проблем.
Но ще видим.

Публикувано на: 12 Дек 2009 23:09
от Vokil
На няколко селики и мр2 съм слагал сравнително евтино феродо NKK смея да твърдя че върши работа с оригиналните притискатели Spaski от форума също е с такова никой не ми се е оплакал че тресе досега а едната кола се кара вече 2 години и над 25000км. Кутията е жълта и пише майтин джапан незнам дали е вярно но вършат работа тия ферода като евтина алтернатива
