Страница 3 от 3

Публикувано на: 23 Ное 2009 16:17
от F20C
тук и на мен ми стана интересно biggrin.gif въпреки че съм почти решен мойта королка близките година две да си седи с нейният си двигател и той да бъде бърникан.....

колега би ли ми обяснил къде ще го правиш това бластиране и подсилване и изисква ли то колата да е разглобена на съставни части и ако да до каква степен wacko.gif ??

Публикувано на: 23 Ное 2009 22:34
от doggyboy
Ами да,честно казано не съм се возил с 20в глава,просто се осланям на конете най-вече,но не съм си мислел да мина само с глава,покрай тях ще има и бутала.Но както казах го оставям като краен вариант мотора.
Колега тук в Варна има пясъкоструйка в единия от подлезите в кв.Чайка
За разглабянето ще е тотално,купето ще го закарам с една рамка с колелца до бластьора,за да може да го изчисти добре
А за подсилването ще открадна някоя друга идея от група N2

Публикувано на: 23 Ное 2009 22:51
от rudolf
doggyboy написа:.....Но както казах го оставям като краен вариант мотора.

А за подсилването ще открадна някоя друга идея от група N2
та най важното е да решиш за какво и за къде ще я правиш колата.
по каталиг и аз сравнявах 20в с 2.0 двигателите,,,,уи с това леко купе-значи ще върви като турбо 200 коня. даже зададох въпрос на съфорумник който е карал и 20в,и 16в и ипреза----кое върви повече 20в или импреза 2.0турбо,,,,,ми оказа се че въпроса е нелеп.,,,та гледайте кривите,въртящия момент и не забравяйте че е малолитражка.

бтв аз също не съм карал 20в happy.gif

Публикувано на: 25 Ное 2009 21:01
от doggyboy
Такааааа.Малко свежи снимки от тази вечер.Най-накрая си освободих гаража и се почовърках по колата.
Един измит двигател: Изображение
Учудващо здрави задни бомбета,правени са но не са тва което обикновенно съм виждал по снимки на други ае-та
Изображение Изображение
Поразрових се и изкокна една бубинка с комутатор(липстващите)за 15 паунда от Англия.Поне нея да отхвърля от частите които ми трябват

Публикувано на: 01 Дек 2009 22:09
от doggyboy
Запали пущинатаааааааааааааааааа biggrin.gif Днес ми дойхде бубината с комутатора от Англия,евала на пича точен излезе.Естествено не запали веднага,помпата за бензина даже нишан за работа не даде,свалих резервоара и кво да видя?---->Смрад,3 годишен бензин,разложил всичко,помпата блокирала,добре че от прелюда ми остана оригиналната,че и излезе същата.Едно почистване на инжекторите че бяха залепнали,ама като ги поочуках на зарядното на 12V и се събудиха,абе все едно не е спирала да работи.Окадих зверски гаража,ама няма как,стояло всичко толкова години.Вече съм спокоен,събота и неделя събарям мотора за ремонт rolleyes.gif

Публикувано на: 02 Дек 2009 08:13
от Xeku
Не отписвай блокиралата си помпа. И аз имах този проблем - след продължително стоене дисковете в долната й част залепват един за друг и не помръдват. Помпата, въпреки, че е капсулована, може да се разглоби внимателно, а дисковете да се разделят и почистят. След това се подреждат обратно (помни кой след кой е и в каква посока са обърнати). Много е вероятно, след тази манипулация, помпата отново да заработи като нова. Успех!