Страница 3 от 78

Публикувано на: 10 Авг 2009 21:51
от Rudy
Готово!
Сваленият еърбег, функционални бутони и клаксон:
Изображение
Изображение
По принцип буксата се вижда и само при сваляне на еърбега, но понеже бях сигурен, че ще стане - не съм пробвал предварително.
Буксата:
Изображение
Сваленият волан - става и само с гаечен ключ и издърпване:
Изображение
Това е най-сложната част - темпомата се закрепва на планката за клаксона, но на нея няма предварително пробити дупки - трябва да използвате бормашина:
Изображение
От другата страна:
Изображение
Планката закрепена към волана:
Изображение
От другата страна:
Изображение
Дупката, която изрязохме за лостчето (не съм сложил маншон все още, но и това ще стане):
Изображение
Изображение
И крайния резултат на таблото:
Изображение
Извинете ме за лошото качество на снимките, но с телефон толкова.

Публикувано на: 10 Авг 2009 23:03
от Kiki
Браво, Руди! Ти изтрепа рибата.
Работи ли всичко перфектно? Изпробва ли го? :hello1: :hello1: :hello1: :hello1: :hello1:

Публикувано на: 11 Авг 2009 00:29
от Rudy
Засега пробата бе само на България - поддържа определената скорост, с повдигане нагоре я увеличава, с натискане на долу намалява, когато се дръпне към водача се изключва. Малко ми е странно усещането да карам без крак на газ-та, ама може и да свикна.

Публикувано на: 11 Авг 2009 00:40
от Рошко
Rudy написа:Засега пробата бе само на България - поддържа определената скорост, с повдигане нагоре я увеличава, с натискане на долу намалява, когато се дръпне към водача се изключва. Малко ми е странно усещането да карам без крак на газ-та, ама може и да свикна.
A някакви проблеми и последствия от разкачането на еърбега, акумулатора...? Радиото искаше ли после код или само загуби станциите? За колко и откъде купи лостчето?

Мерси предварително

Публикувано на: 11 Авг 2009 00:47
от Rudy
1.6 VVT-i написа:
Rudy написа:Засега пробата бе само на България - поддържа определената скорост, с повдигане нагоре я увеличава, с натискане на долу намалява, когато се дръпне към водача се изключва. Малко ми е странно усещането да карам без крак на газ-та, ама може и да свикна.
A някакви проблеми и последствия от разкачането на еърбега, акумулатора...? Радиото искаше ли после код или само загуби станциите? За колко и откъде купи лостчето?

Мерси предварително
Никакви проблеми, освен че забрави всички настройки - еквилайзер и станции. Взех го от един китайски сайт - прадаваха доста подобни джаджи и еърбеци предимно за японски коли. Твърдят, че са ОЕМ производител за Тойота, колко е вярно - не знам. Като намеря линка - ще го пиша тук.
Bass_Man написа:
Rudy написа: ударих на камък.
Щом така мислиш ОК :thumbsup: !
Щеше ми се да не е така, но уви! Човека, който ми помогна е от клубния сервиз на VW (другата ми кола е Пасат), никога не беше пипал Тойота, но се нае и се справихме. Иначе много плюене по "ГоУфовете" и останалите отрочета на VAG... Ако погледнеш развитието не само на тази тема, но и на останалите ще видиш, че съм прав... Не искам никого да обиждам, но никой не пожела да помогне на практика (освен Vladko, но за друг въпрос), а сега имам повече ЛС, отколкото мога да отговоря.

Все пак благодаря на всички, които помагаха със съвети и кураж!

Затова ще отговарям тук, за да може всеки да види отговора и да извлече това, което му е необходимо.

Монтирането на контрол-а не е толкова сложно, но определено си трябва гараж (или сервиз) с малко инструменти.

За мен форума е място, където се разменя информация и се помага, а не се решават лични проблеми и избиват комплекси.
ceko26 написа:Къде намери тази литература за волана?
http://www.toyota-tech.eu/

Публикувано на: 11 Авг 2009 01:17
от Bass_Man
Колега принципно и аз не искам да обидя никого , но много често ми се обиждат понеже си говоря дефакто реални неща . Та относно помоща значи , който можа взе отношение по темата ( което също е не малка помощ !!! ) но тук клубен сервиз няма . Дори няма и доверен външен сервиз . Общо взето всеки се оправя както може . Така , че недей да се цупондриш , че никой не бил дошъл да ти помага просто защото явно никой няма възможност да го направи . Недей да си мислиш , че едва ли не тука има една група за бързо реагиране , която помага на всички с някакъв проблем , но само тебе те е пренебрегнала !
Принципно нормално е голфаджийте да са по-организирани :
1. защото са много повече VAG-овете в БГ
2. защото те реално много по-често се нуждаят от помощ
3. има много повече достъпни части и инструменти
4. типа хора , които си купуват голф 2 , Пасат и тн не са баш , като тези дето карат Авенсис и Корола
5. и още много други причини

Понеже плачеш за помощ ти , като си от София защо не дойде поне на една среща ?
Аз си кесим сам по бензиностанцийте , двама души си направиха клуб , а някой трябва да търчи да решава проблемите на всички щото били фенове и карали Тойота ?!?!!? Ни стаа така таз работа .
Между другото почти бях уговорил един гараж за твоя експеримент но понеже много бързаш да покажеш как на никой не му дреме за тебе наистина вече и на мен не ми дреме за теб както и за много други .
Та така без да се обиждаш нали :thumbsup: !

Публикувано на: 11 Авг 2009 01:30
от Rudy
Bass_Man написа:Колега принципно и аз не искам да обидя никого , но много често ми се обиждат понеже си говоря дефакто реални неща . Та относно помоща значи , който можа взе отношение по темата ( което също е не малка помощ !!! ) но тук клубен сервиз няма . Дори няма и доверен външен сервиз . Общо взето всеки се оправя както може . Така , че недей да се цупондриш , че никой не бил дошъл да ти помага просто защото явно никой няма възможност да го направи . Недей да си мислиш , че едва ли не тука има една група за бързо реагиране , която помага на всички с някакъв проблем , но само тебе те е пренебрегнала !
Принципно нормално е голфаджийте да са по-организирани :
1. защото са много повече VAG-овете в БГ
2. защото те реално много по-често се нуждаят от помощ
3. има много повече достъпни части и инструменти
4. типа хора , които си купуват голф 2 , Пасат и тн не са баш , като тези дето карат Авенсис и Корола
5. и още много други причини

Понеже плачеш за помощ ти , като си от София защо не дойде поне на една среща ?
Аз си кесим сам по бензиностанцийте , двама души си направиха клуб , а някой трябва да търчи да решава проблемите на всички щото били фенове и карали Тойота ?!?!!? Ни стаа така таз работа .
Между другото почти бях уговорил един гараж за твоя експеримент но понеже много бързаш да покажеш как на никой не му дреме за тебе наистина вече и на мен не ми дреме за теб както и за много други .
Та така без да се обиждаш нали :thumbsup: !
Басс - не става въпрос за сравнение с ВАГ или клубен сервиз или нещо подобно, нито се цупя - става въпрос за желанието за помощ на колега. Никой не написа и не предложи сервиз или майстор (не знаех за твоята уговорка - за което ти благодаря). Никой ли не е доволен от този на който си поверява живота? Всички плюят по ТМА, ама май всички там си карат колите ако потрябва?

Колкото до клубните срещи - може би ще дойда на някоя от следващите, сега вече имам с какво да се похваля...
А идеята за група за бързо реагиране не е лоша - пак казвам - ще помагам колкото мога... Не ми харесва че всеки се оправя както може, затова и се обадих, но дано да се променят нещата, все пак Тойота са най-продаваните коли в света и скоро може да станем повече от VW и компания.

Публикувано на: 11 Авг 2009 13:33
от shtephan
Виж пич,да ти имам самочувствието.След като получи всякакви съвети най-накрая взе ,че се изкара мъченик.И за това ,че волана не е същия и ще има колхоз ти казах и за буксата ти казах,оставаше да си извадиш ръцете от определено място и да я свършиш работата, ако беше имал желание или пари (незнам) щеше да потърсиш и всеки механик от сервиза на тойта щеше да ти свърши работа.Да беше писал търся майстор щеше да имаш предложения ,аз останах с впечатлението,че си фен и искаш сам да се справиш.Освен това всички промени винаги са за сметка и на риска на собственника, така,че не очаквай някой да ти свърши работата ако не ти стиска сам.Провери все пак и дали изключва при натискане на спирачката.Честито.

Публикувано на: 11 Авг 2009 13:38
от Kiki
Твърдо се заемам и аз с това чудо!
Започнах да търся лостче и кабел.
Монтажа ще се опитам да направя сам, но ще видим!?
Благодарение на Руди, който утъпка пътя, сега поне ще работя по-спокоен, защото моята кола е същата като неговата.
Още веднъж, браво Руди. :thumbsup:

Публикувано на: 11 Авг 2009 13:49
от Рошко
Kiki написа:Твърдо се заемам и аз с това чудо!
Започнах да търся лостче и кабел.
Монтажа ще се опитам да направя сам, но ще видим!?
Благодарение на Руди, който утъпка пътя, сега поне ще работя по-спокоен, защото моята кола е същата като неговата.
Още веднъж, браво Руди. :thumbsup:
Аз отдавна се замислям за тази операция, но ме спираше дупката на волана... Или по-точно липсата на такава. Но най-накрая намерих парт номера на пластмасовата кора със заводска дупка за не толкова неприличната цена от 70 лева, поръчана директно от Тойота, лостче си поръчах от ebay, само да видим дали всичко ще мине както е планувано и дали ще изпратят стоката, че въпреки мигновеното плащане, все още няма ни вест, ни кост от продавача... След като пристигне лостчето, поръчвам и кората от Тойота, че не искам да дупча и се залавям и аз.

Публикувано на: 11 Авг 2009 16:28
от Kiki
Руди, не ми стана много ясно дали тази букса, която показваш, седи свободна на волана и в нея се включва кабелчето на лостчето.
Така ли е, или кабелчето на лосчето се включва по друг начин?

Публикувано на: 11 Авг 2009 17:36
от Rudy
Kiki написа:Руди, не ми стана много ясно дали тази букса, която показваш, седи свободна на волана и в нея се включва кабелчето на лостчето.
Така ли е, или кабелчето на лосчето се включва по друг начин?
Буксата всъщност е за включването на бутоните от волана (радио/дисплей) към колата и като свалиш еърбег-а е включена т.е. черната букса:
Изображение
се включва тук:
Изображение
Но преди това, двете жички от лостчето се вкарват в буксата - ето така:
Изображение

Публикувано на: 11 Авг 2009 17:49
от Rudy
shtephan написа:Виж пич,да ти имам самочувствието.След като получи всякакви съвети най-накрая взе ,че се изкара мъченик.И за това ,че волана не е същия и ще има колхоз ти казах и за буксата ти казах,оставаше да си извадиш ръцете от определено място и да я свършиш работата, ако беше имал желание или пари (незнам) щеше да потърсиш и всеки механик от сервиза на тойта щеше да ти свърши работа.Да беше писал търся майстор щеше да имаш предложения ,аз останах с впечатлението,че си фен и искаш сам да се справиш.Освен това всички промени винаги са за сметка и на риска на собственника, така,че не очаквай някой да ти свърши работата ако не ти стиска сам.Провери все пак и дали изключва при натискане на спирачката.Честито.
При натискане на спирачката или газта се изключва - забравих да пробвам дали изключва при натискане на съединителя, но и това ще направя.

Още веднъж да повторя (написал съм го и в предния пост) - благодаря на всички, които помогнаха със съвети (и на теб в това число)!

Нито се изкарвам мъченик, нито чакам някакви благодарности. Може би имах по-високи очаквания и бях разочарован, не знам... Но ръцете дори не ги бях мушнал на мястото, направих го с приятел и не защото много ми трябва тази функция, а от любопитство и от желание да покажа на всички (най-вече на "официалниите" техници от ТМА), които настояваха, че не става, че може поне да се опита.
И за да прекратим обсъждането на моята скромна личност - споделих, какво може да се подобри във форума и с каквото мога ще се опитам да помогна.

Публикувано на: 11 Авг 2009 18:47
от Lamdon
А ще може ли да напишеш сайта от който си купи лостчето?

Публикувано на: 11 Авг 2009 19:30
от Rudy
Lamdon написа:А ще може ли да напишеш сайта от който си купи лостчето?
Както написах по-горе:
Взех го от един китайски сайт - продаваха доста подобни джаджи и еърбеци предимно за японски коли. Твърдят, че са ОЕМ производител за Тойота, колко е вярно - не знам. Като намеря линка - ще го пиша тук.


За съжаление го поръчах от друг компютър и сега се опитвам да намеря линк-а, който ме прати там. Но както обещах, като го намеря ще го пусна тук.