Страница 3 от 21

Публикувано на: 27 Юли 2009 22:01
от Uncle Dido
На жигулките се разтракваше към 300К, ма се сменя обтегача и караш...Ма Тойота едва ли са стигнали нивото на фиатките... biggrin.gif

Басс-Ман, честит нов аватар!!! :thumbsup:

Публикувано на: 27 Юли 2009 22:15
от Bass_Man
Fido Dido написа:
Басс-Ман, честит нов аватар!!! :thumbsup:
Мерси tongue.gif .

Публикувано на: 28 Юли 2009 10:11
от krilia
Vesko написа: Иначе къде е зглобен се познава по първитебукви на номера на шасито.
Здравейте,някой може ли да къде да прочета за тези означения,за да разбера повече инфо за колата.

Благодаря предварително!!!

Публикувано на: 28 Юли 2009 15:58
от kopeldaka
Малко късно се включвам в темата, ама нека и аз да споделя. Моя Авенсис градско под 7 не съм го свалял (говорим за умерен трафик през деня), вечерта може и на 6 да падне, но е относително, под 6 абсурд. Извънградско съм я свалял на 4,6 но през по-голямата част от времето е около 5.5-6 литра, ако се кара на 6-та между 120-140. Разхода най-много зависи от трафика и стила на каране.

Публикувано на: 29 Юли 2009 15:39
от misho09
Колега дизела ти е с ангренажна верига, тъи че разходи за ролки ремъци и щуротии нямаш.Като разход за гориво градско при силен трафик в София НЕ повече от 8 ако я газиш, ако си я караш нормално ще ти е около 7.Извънградско ще ти е около 6-7 (при 130-140) тъи като скоростта си увлича изпреварвания ала бала.На bass_man му се ще да харчи 10 защото не му се ще да признае, че дизелите са доста икономичен и в същото време мощни и гъвкав а не като любимите му бензинчета (харчи и бръмчи много, а върви малко) но както и да е, това са подробности.(bass_man само не започваи пак с маховици съединители и т.н.)

Публикувано на: 30 Юли 2009 00:31
от Bass_Man
Мишка , глей ся tongue.gif не си много ориентиран това е ясно ! Ама не заблуждавай и другите ! Живей си щастливо в бигачковия дизелов свят :thumbsup: ! А и не е лошо да се научиш да смяташ за да разбереш наистина кое е по-евтино :whistle: .

Публикувано на: 30 Юли 2009 12:49
от misho09
Ми виш сега за 5 години съм сменил две дизелови коли (втора употреба и девете купени на по 180 000 на километраж и още поне толко скрити) и съм минал над 300 000 с тях.И двете бяха доста нови модели с любимият ти денферен маховик.Пари освен за гориво масло и други дребни неща не съм давал.Сега карам пак дизел (нов) и още минимум 3 години намя да давам, тъй че както и да смятам ...........

П.С.Както казваш ти аз съм доста заблуден и глупав и неразбирам и нормално моята математика да е по различна от твоята.И все пак колегата пита за разходи и аз споделям моите наблюдения пък тои е достатъчно грамотен сам да си прецени. wink.gif

Публикувано на: 30 Юли 2009 23:46
от Bass_Man
А ако му се счупи нещо тили ще му го платиш с твоя голям опит ? А ? Или твоята математика ?
И се пише ДЕМПФЕР !
И колко точно динамични ти бяха дизелите ? Дали имаше един от тях да е над 150 коня ? Понеже не само си неграмотен ( технически ) ами и не особенно съобразителен .
И понеже има хора дето на голфовете не сменяват нищо цял живот ако искаш всички голфове да караме а ?
Ти да си чувал нещо за официална статистика и да ти прави впечатление , че има повече от две теми във форума за съвет за закупуване на маховик ?
Разбираш ли , че не мога да намеря разумно обяснение дори да говоря с теб !

Публикувано на: 31 Юли 2009 08:44
от diver
misho09 написа:Колега дизела ти е с ангренажна верига, тъи че разходи за ролки ремъци и щуротии нямаш.Като разход за гориво градско при силен трафик в София НЕ повече от 8 ако я газиш, ако си я караш нормално ще ти е около 7.Извънградско ще ти е около 6-7 (при 130-140) тъи като скоростта си увлича изпреварвания ала бала.На bass_man му се ще да харчи 10 защото не му се ще да признае, че дизелите са доста икономичен и в същото време мощни и гъвкав а не като любимите му бензинчета (харчи и бръмчи много, а върви малко) но както и да е, това са подробности.(bass_man само не започваи пак с маховици съединители и т.н.)
поредния заблуден....плувай, плувай....

Публикувано на: 31 Юли 2009 10:09
от p_zarkov
Кара-вара и все се еръщаме на теамта "НА КОЙ КОЛКУ МУ ХАРЧИ'
И понеже и за икономия на пари си говорим/по-малко харчи =икономия от гориво, с верига=икономисваш от ремък и прилежащитему/та да вмъкна че според мен и данъка на една по-мощна кола е по висок МАЙ ?

Публикувано на: 31 Юли 2009 12:33
от Bass_Man
Еми да ама хората искат хем да е малко харченето , хем да върви много . Което няма как да стане . И е време да се разбере , че дизела е за работно добиче , а бензина и за кеф tongue.gif . Не , че не може да си яздиш и биволите ама на кон сигурно ще се чувстваш доста по-добре .
Из София по цял ден гледам някакви с D4D-та и с Ауди-та как се опитват на всеки светофар да се надбягват . И не могат да им родят простите кратуни , че колкото повече газ дават толкова повече се трошат тия кенефи . Карайте си полека , пуснете си климатичето и си цъкайте на икономия що се пънат да са много бързи , като повечето нямат и 150 коня ??? Или понеже е дизел той върви , като за 200 коня бензин а ?
Да ви се невиди и комплексираните и промити мозъци !

Публикувано на: 31 Юли 2009 16:07
от Vesko
Басс, авенсис2 2.2Д4Д определено върви мноооооого по-добре от съшият авенсис 1.8 бензин. Това от личен опит. Също така като върви така въобще не харчи по-малко от бензинката biggrin.gif

Публикувано на: 31 Юли 2009 16:38
от diver
Vesko написа:Басс, авенсис2 2.2Д4Д определено върви мноооооого по-добре от съшият авенсис 1.8 бензин. Това от личен опит. Също така като върви така въобще не харчи по-малко от бензинката biggrin.gif
Колега, няма да коментирам колко не си във връзка с главния мозък, че да сравняваш, 2.2 турбо с 1.8 атмосверка, но съм готов по твойта логика да вържа 2 баса. 1.3 бензин на газ като пари, харчи доста по-малко от 2.2 турбодизел и 1.8 турбо бензин върви доста повече от 2.2 турбодизел. Всякакви други условия оставям на теб!

П.П. При определенни условия съм готов да вържа бас и за 1.8 атмосверка бензин срещу 2.2 турбо дизел. За вървене без никакви условия връзвам 2зз демек 1.8 натуралка бензин срещу който и да е тойота дизел. Може да продължиш с глупостите по свое усмотрение.

Публикувано на: 31 Юли 2009 17:10
от Vesko
diver написа:
Vesko написа:Басс, авенсис2 2.2Д4Д определено върви мноооооого по-добре от съшият авенсис 1.8 бензин. Това от личен опит. Също така като върви така въобще не харчи по-малко от бензинката biggrin.gif
Колега, няма да коментирам колко не си във връзка с главния мозък, че да сравняваш, 2.2 турбо с 1.8 атмосверка, но съм готов по твойта логика да вържа 2 баса. 1.3 бензин на газ като пари, харчи доста по-малко от 2.2 турбодизел и 1.8 турбо бензин върви доста повече от 2.2 турбодизел. Всякакви други условия оставям на теб!

П.П. При определенни условия съм готов да вържа бас и за 1.8 атмосверка бензин срещу 2.2 турбо дизел. За вървене без никакви условия връзвам 2зз демек 1.8 натуралка бензин срещу който и да е тойота дизел. Може да продължиш с глупостите по свое усмотрение.
На бас не се хващам. И споменах за два конкретни двигателя за един и същи автомобил, които съм имамал и мога да сравня.

Публикувано на: 31 Юли 2009 18:53
от Bass_Man
Vesko написа:Басс, авенсис2 2.2Д4Д определено върви мноооооого по-добре от съшият авенсис 1.8 бензин. Това от личен опит. Също така като върви така въобще не харчи по-малко от бензинката biggrin.gif
Е да де Веско ама в света не са само тези два автомобила tongue.gif . А Мишката е разбирач и доста коли е сменил и то все доста еластични ! За това иде реч .
Аз също не съм казал , че всеки един бензин е по-бърз от всеки един дизел . Но въпроса е , че при равни други условия малко по-малкия разход на дизела се компенсира с по-скъпа подръжка ( при всяко положение ) .
При бензините с директно впръскване горе долу поддръжката се изравнява но дизела става доста безмислен .
И въобще не споменаваме случая CNG/LPG при , който дизела е тотално нерентабилен !