Страница 20 от 26
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 10 Юли 2012 19:39
от Japanese_fever
За мен тази кола ще стане култова, също като АЕ86.
Ако се върнем назад във времето и видим, че блу ропа вади само 124 коня, АЕ86 и тогава си е била мъртвец, но с някои подобрения хората направо полудяват по нея.
Все още се кара масово по ивенти и има много коли в движение, особено в Япония.
Това не е кола за всеки. Даже ми е малко чудно как ще пробие на Ам. пазар, но тук религията на Хачи-року все още е запазена и ще има много хора, които ще я отценят по достойнство, а не колко прави от 0-100 в права линия.
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 10 Юли 2012 22:04
от loser
Джап, моля обясни ми как ги пресметна тези не по-малко от 10 коня?
Любопитен съм!
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 10 Юли 2012 23:06
от Japanese_fever
loser написа:Джап, моля обясни ми как ги пресметна тези не по-малко от 10 коня?
Любопитен съм!
Не съм ги пресметнал аз. Още не съм си сложил колектора. В багажника ми е.
Хора, които са правили суапа са ходили на дайно и така... (на Сивик форума, от където научих за този суап)
Работата е там, че също така се усеща и по-добро набиране. Тези, които са ходили на дайно казват, че качва 7-8 kW.
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 11 Юли 2012 09:00
от Japanese_fever
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 11 Юли 2012 16:49
от rudolf
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 11 Юли 2012 22:32
от rudolf
Japanese_fever написа:
След като взех интейка изрично започнах да търся оригинални тръби и кутия за да си ми е в оригинален вид, а не да слагам желязна тръба и К&N филтър от ибей, който на виските може да дава някакъв резултат, но на ниските лично за мен не работи по-добре от оригиналния. По дебела тръба на ниските означава по-малък тротъл риспонс и бавно набиране като цяло.
При този мод се подобрява тротъл риспонса съшо така, освен конете.
как така ще махаш винтили ??? ти знаеш как работи 4тактов двигател?:)
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 12 Юли 2012 18:57
от Japanese_fever
Рацерите почнаха да я изкарват по ивенти и да пишат biggrin.gif
http://thebrz.blogspot.com/2012/07/auto ... hotos.html
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 13 Юли 2012 09:08
от Japanese_fever
What a joke...

laugh.gif
Използван FR-S на 3К мили за $35К...?!?
http://sfbay.craigslist.org/sby/cto/3134511718.html
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 13 Юли 2012 19:59
от ALTEZZA
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 13 Юли 2012 21:26
от Japanese_fever
Hmmm...
Т'ва много старо. Аз съм го гледал преди няколко месеца.
Работата е там, че Мустанга е с някакъв Sport Package, който вкл. хай-пръц гуми - Пирели Р Zero, май...
Ако са на еднакви гуми BRZ-то ще му направи около 2 сек. по-бързо.
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 13 Юли 2012 23:32
от MX5
Japanese_fever написа:
Hmmm...
Т'ва много старо. Аз съм го гледал преди няколко месеца.
Работата е там, че Мустанга е с някакъв Sport Package, който вкл. хай-пръц гуми - Пирели Р Zero, май...
Ако са на еднакви гуми BRZ-то ще му направи около 2 сек. по-бързо.
Не знам какви са му гумите в сравнение с BRZ-то, но това е слабия Мустанг (V6).
2012 с V8 (100 коня отгоре) в момента нов е към 26 бона чисто нов от дилъра.
Ще му направи BRZ с един и същ модел гуми 2 секунди на Streets of Willow ... ама друг път
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 14 Юли 2012 01:24
от Japanese_fever
Никой не говори тук за V8 Mustang.
Кой нормален човек ще сравнява V8 с 4-цилиндров NA двигател?
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 14 Юли 2012 02:12
от MX5
И защо да го сравняваме с 6-цилиндровия, като 8-цилиндровия е горе долу на същите пари като BRZ?
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 14 Юли 2012 04:03
от Japanese_fever
Не мисля, че може да се сравнявт въобще, освен по цена.
Не само конете и торк-а не може, а V8 е над 1000 lb. над теглото на BRZ etc.,
за окачване да не говорим. За хендлинг - още повече...
Re: Toyota FT-86!
Публикувано на: 14 Юли 2012 07:32
от ALTEZZA
MX5 написа:2012 с V8 (100 коня отгоре) в момента нов е към 26 бона чисто нов от дилъра.
ne znam v kvi merni edinici e tova 26 bona za V8 2012 Mustang, no V8 2013 Mustang pochva ot $31K
plus tova za men vaprosa e koia kola e "The Driver's Car"...