Страница 20 от 21

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 01 Дек 2013 20:30
от JapCar
jim_beam написа:това с няколко подгрявания не е добре,защото скъсява живота на свещите много.
един приятел ги пробва без да разкача шината,дава с един кабел накъсо директно от + на акумулатора към всяка една свещ за миг.казва,че където има изгоряла свещ не излизала искра или поне не така,както при здрава.
Не са няколко подгрявания , а едно дълго, което продължава и след паленето. Ако някой не го затруднява, нека върже един светодиод/лампичка като мене и да каже същото ли е при него, да не би при мен нещо да не е наред. Ако не ме мързеше, щях да изкарам св. диода някъде на прилично място по таблото за постоянно...
Проверката с искрата става , но трябва да се откачи шината която ги свързва и се проверяват една по една, иначе една само да е здрава, ще има искра, като са свързани всичките паралелно.С омметъра можеш да разбереш дали има изгоряла без да разкачваш шината, а след това да провериш коя е изгоряла.

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 01 Дек 2013 23:11
от ororomonro
аз като купих колата (2.2) спирачките почти не хващаха като бе мокро . Бяха някакви менте накладки ТРВ! Като ги смених с истински колата си спира добре.

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 01 Дек 2013 23:42
от jim_beam
scorpion написа:...

Опитай с два три опита с подгряване 2- 3 секунди. Акумолатора как е??

това имах впредвид,не доподгряването след запалването.всъщност това е напълно нормално и още преди доста години се въведе при дизелите.явно има някакъв смисъл от него.

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 02 Дек 2013 00:36
от JapCar
jim_beam написа: това имах впредвид,не доподгряването след запалването.всъщност това е напълно нормално и още преди доста години се въведе при дизелите.явно има някакъв смисъл от него.
Пак не мога да разбера какво имате предвид с тези 2-3 опита с по 2-3 сек...
Съвсем ясно казах, пак ще обясня: Даваш контакт, свещите започват да подгряват и не спират, независимо, че лампичката угасва след 2 сек. Палиш, продължават да греят, тръгваш продължават да греят..и чак след 3 мин (не секунди) спира греенето. Това го виждам по светенето на допълнителния сетодиода, свързан временно към захранването на свещите. За това предложих някой друг да направи този опит за потвърждение.
Свещите се водят за захранване 11V, чудех се защо, премерих напрежението на контакт, наистина беше около 11V. По схемата виждам, че веригата от акумулатора до свещите минава през реле и теоретично трябва да е равно на акумулаторното, но може би заради огромния ток, от порядъка на 50A, се получава пад в проводниците и за това е по-ниско. (за сравнение фаровете черпят около 10А).
Сега се сещам за нещо- възможно е при даване на контакт, да се подава пълното напрежение на свещите, а след запалване да се подава по-малко за 3 мин, за да се стабилизира горенето докато е съвсем студена горивната камера. За това тогава не съм се сетил да проверя, защото по светодиода не личи на светло дали се захранва с 12V или с по-малко, все си свети. За да изследвам това предположение, трябва жиците да вкарам в купето и да закача волтметър...не знам кога ще имам време за такъв експеримент.
Надявам се да е ясно какво искам да кажа- че и да щракаш контакта 2-3 пъти, няма да грее повече. Разбира се това ще е вярно само ако не се окаже, че грее напълно първите няколко сек, а после с намалено напрежение, за което казах, че трябва да проверя.

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 02 Дек 2013 09:30
от scorpion
JapCar написа:Надявам се да е ясно какво искам да кажа- че и да щракаш контакта 2-3 пъти, няма да грее повече. Разбира се това ще е вярно само ако не се окаже, че грее напълно първите няколко сек, а после с намалено напрежение, за което казах, че трябва да проверя.
Ще бъде интересно ...

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 05 Дек 2013 16:08
от d.dimitrov
Здравейте,от 04.11.2013г.се сдобих с Авенсис Елеганс 2.2 150к.с. (дизел) и искам да попитам следното:
Нормално ли е тази кола да гори 12-13л./100км.градско (говорим за гр.Русе)?Имах проблем с ЕГР-клапана и с дроселната клапа , в сервиза ги отстраниха но разхода е същия.
Можели някой компетентен по този въпрос да ме осветли.
Моля да се вземе предвид, че повече от 50-80км/ч.не карам.
Колата е закупена от магазина на Тойота върната на 80 000км.
Благодаря за вниманието.

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 05 Дек 2013 16:44
от iovkito
Няма логика да гори толкова много , карал съм в Русе и 12-13/100 за този град е голям разход. Все пак я напълни догоре и покарай извънградско , ако ти изгори към 6 , всичко е наред. Тези 80 000 км дали са наистина реални , много се съмнявам в официалните представители , дано е наистина на толкова.

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 05 Дек 2013 17:08
от kickata
JapCar написа:Съвсем ясно казах, пак ще обясня: Даваш контакт, свещите започват да подгряват и не спират, независимо, че лампичката угасва след 2 сек. Палиш, продължават да греят, тръгваш продължават да греят..и чак след 3 мин (не секунди) спира греенето.
Карах Ленд Круизър навремето 2,5 дизел и той си имаше реленце - лампата за подгряване гаснеше след няколко секунди, но свещите продължаваха да греят докато не цъкне реленцето и тогава палиш...
Тия модерните дизели не са ли така?

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 05 Дек 2013 17:22
от biro
d.dimitrov написа:Здравейте,от 04.11.2013г.се сдобих с Авенсис Елеганс 2.2 150к.с. (дизел) и искам да попитам следното:
Нормално ли е тази кола да гори 12-13л./100км.градско (говорим за гр.Русе)?Имах проблем с ЕГР-клапана и с дроселната клапа , в сервиза ги отстраниха но разхода е същия.
Можели някой компетентен по този въпрос да ме осветли.
Моля да се вземе предвид, че повече от 50-80км/ч.не карам.
Колата е закупена от магазина на Тойота върната на 80 000км.
Благодаря за вниманието.
Много е, но зависи къде караш. Из малките централни улички постоянно се спира и потегля - светофари, пешеходци, некадърни шофьори опитващи паркиране на тесни (и не толкова) места.
Моя е 2.0 126кс комби и достига 9/100. Разбирасе ако карам по бул. България, Липик или Тутракан разхода малко.

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 05 Дек 2013 17:45
от memorex
[quote="d.dimitrov"]Здравейте,от 04.11.2013г.се сдобих с Авенсис Елеганс 2.2 150к.с. (дизел) и искам да попитам следното:
Нормално ли е тази кола да гори 12-13л./100км.градско (говорим за гр.Русе)?Имах проблем с ЕГР-клапана и с дроселната клапа , в сервиза ги отстраниха но разхода е същия.
Можели някой компетентен по този въпрос да ме осветли.
Моля да се вземе предвид, че повече от 50-80км/ч.не карам.
Колата е закупена от магазина на Тойота върната на 80 000км.
Благодаря за вниманието.[/quote]
Разхода не е фрапиращ според мен но с подходящи проверки и поправки може да се свали 2-3 л. надолу.

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 05 Дек 2013 20:16
от JapCar
d.dimitrov написа: Нормално ли е тази кола да гори 12-13л./100км.градско (говорим за гр.Русе)?Имах проблем с ЕГР-клапана и с дроселната клапа , в сервиза ги отстраниха но разхода е същия.
Струва ми се, че въпреки, че двигателя е голям/мощен разхода е прекален, колкото и да успокоявате питащия. Силно зависи и от стила и вида на градското каране. Ако кара непрекъснато келешарски газ/спирачка, може и да стане такъв разход. Също ако засичането не е няколко пъти пълно/пълно и смятане, а непрекъснато допълване за по 20-30лв, грешка може да дойде и от това. Ако пък гледа само бордния компютър, той може да не е верен по някаква причина. Надявам се, че не бърка с моментния разход, който при тръгване стига и 30/100.
При мен на 2.0/126к.с., вече навърши 1 година и смесения разход винаги е бил м/у 5.1 и 6.1. Чисто градско няма как да засеча, т.е. да изгоря цял резервоар само градско, а ако засичаш на 50 км, няма как да е точно. Минимума 5.1 съм имал на магистрала на 6-а, 112км/ч с круиз контрол в две посоки около 500км. Е, в крайните точки имаше и малко градско...
Напоследък използвам колата в изключително кофти за дизел режим.От скоро работата ми е много наблизо- 6км. От тях 1/4 е силно задръстване в двете посоки (спри/тръгни). През цялото време оборотите на пр. ход (на място) са 1000, ако включа вентилатора 1200. Когато пристигна, стрелката на термометъра не е стигнала нормалмната температура. Е ако има как да измеря така разхода ще е ужасен, не знам колко, но и 12 да стигне, това не е реално градско...
Според мен е важно какви кинти излизат от джоба за дълъг период време. Например на 1 януари си записваш километража, цяла година събираш квитанциите от бензиностанциите и след 1 година смяташ какъв ти е разхода като л/100 и като кинти.
Стана много локум тези приказки, но все пак в такива теми се очаква да се включат едни форумци, които се кълнат с разход 4 извън и 6.0 градско. biggrin.gif

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 05 Дек 2013 21:04
от jim_beam
JapCar написа:...
Според мен е важно какви кинти излизат от джоба за дълъг период време. Например на 1 януари си записваш километража, цяла година събираш квитанциите от бензиностанциите и след 1 година смяташ какъв ти е разхода като л/100 и като кинти.
Стана много локум тези приказки, но все пак в такива теми се очаква да се включат едни форумци, които се кълнат с разход 4 извън и 6.0 градско. biggrin.gif

ами има много такива данни,чукни на линка за разход в подписа ми и ще видиш не за 1,ами за почти 7г реалния среден разход.колегата трябва само да избере неговия модел(spritmonitor.de) и ще се убеди,че нещо не му е наред колата,няма как да е наред с такъв разход.освен ако не зарежда по 50% нафта и вода.

пс>ето да не се мъчи>

http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 09 Дек 2013 17:24
от Freedom
Има и български вариант на този сайт - http://www.carspending.com

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 21 Дек 2013 08:48
от Vidic
d.dimitrov написа:Здравейте,от 04.11.2013г.се сдобих с Авенсис Елеганс 2.2 150к.с. (дизел) и искам да попитам следното:
Нормално ли е тази кола да гори 12-13л./100км.градско (говорим за гр.Русе)?Имах проблем с ЕГР-клапана и с дроселната клапа , в сервиза ги отстраниха но разхода е същия.
Можели някой компетентен по този въпрос да ме осветли.
Моля да се вземе предвид, че повече от 50-80км/ч.не карам.
Колата е закупена от магазина на Тойота върната на 80 000км.
Благодаря за вниманието.
Здравейте, колега! Честито за новата придобивка! Пожелавам Ви безаварийно и безпроблемно каране!
Не се притеснявайте относно разхода, нормален е. Аз имам Корола D-4D, 126 к.с., на същите километри и разходът ми градско зимата е между 10 и 11. Следва да отбележа, че колата се кара в София, но с нормален стил на шофиране и това е разходът по бордкомпютър след 160 км. изцяло градско. С риск да засегна някой, чувал съм от доста колеги с дизели за разход 7 градско, но според мен това е непостижимо или поне непостижимо за този двигател при градско шофиране в град със сериозен трафик.

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 10 Мар 2014 21:18
от demetra
Здравейте!
Предстои ми да купувам кола подходяща за двойна детска количка и единия вариант е Авенсис комби, гледах много обяви и коли и последното на което съм се спрял е 2.0 D4D., 110 коня, 2002 година но стария вариант. Може ли да ми дадете някакви съвети за колата, като поддръжка, разход и кое да проверя задължително ако я взема.