Не са няколко подгрявания , а едно дълго, което продължава и след паленето. Ако някой не го затруднява, нека върже един светодиод/лампичка като мене и да каже същото ли е при него, да не би при мен нещо да не е наред. Ако не ме мързеше, щях да изкарам св. диода някъде на прилично място по таблото за постоянно...jim_beam написа:това с няколко подгрявания не е добре,защото скъсява живота на свещите много.
един приятел ги пробва без да разкача шината,дава с един кабел накъсо директно от + на акумулатора към всяка една свещ за миг.казва,че където има изгоряла свещ не излизала искра или поне не така,както при здрава.
Проверката с искрата става , но трябва да се откачи шината която ги свързва и се проверяват една по една, иначе една само да е здрава, ще има искра, като са свързани всичките паралелно.С омметъра можеш да разбереш дали има изгоряла без да разкачваш шината, а след това да провериш коя е изгоряла.