Доставка на НОВИ автомобили 2025 - срокове и процедури
Публикувано на: 11 Ное 2025 16:16
На 7 ноември (петък) си взех колата. Документалната част беше около 30 мин., вкл. връчването на застраховките и кратък разговор със застрахователя. Бяхме се подготвили с 10-ина въпроса към дилъра, на които ни беше отговорено задоволително. Липсващите (засега) зимни гуми бяха обозначени в приемо-предавателния протокол от дилъра (не се е налагало ние да спорим или настояваме). Общо ни отне около час и половина вземането, но реално повече от половината време се борихме с приложението и навигацията, а накрая трябваше да изчакаме около 10 мин. да ни дадат комплекта (пожарогасител, аптечка, тригълник и жилетка). Така и не разбрах дали ни се полагаше, или ни подариха един.
Имаше само един проблем - с мобилното приложение. След като около 20 мин. не успяхме да го подкараме, стана ясно, че има нова практика в Тойота (мисля от производителя) първите около 50 км. всяка кола се водела в "тестов режим" и не е възможно да се свърже мобилното приложение през телефона (не показва QR-код до навъртането на въпросните километри). На втория ден, след като ги направих, кодът излезе и всичко с приложението е наред.
Много съм доволен от колата засега, с уговорката че около 60км. само съм минал с нея.
Имаше само един проблем - с мобилното приложение. След като около 20 мин. не успяхме да го подкараме, стана ясно, че има нова практика в Тойота (мисля от производителя) първите около 50 км. всяка кола се водела в "тестов режим" и не е възможно да се свърже мобилното приложение през телефона (не показва QR-код до навъртането на въпросните километри). На втория ден, след като ги направих, кодът излезе и всичко с приложението е наред.
Много съм доволен от колата засега, с уговорката че около 60км. само съм минал с нея.