centil написа: ↑20 Сеп 2024 11:15
Разликата е в това, че някои клиенти опитват да налагат субективното си мнение, без да имат обективно такова.
Никои клиенти не могат да имат обективно мнение, защото всеки клиент има субективно такова. Няма смисъл да коментираш неща, които не са ти силата.
centil написа: ↑20 Сеп 2024 11:15
Както каза и по-рано - Всеки има свое мнение. Има клиенти, които искат да имат по-високо оборудване в този клас автомобили. Защо си мислиш, че колите в този клас, по принцип не трябва да предлагат нищо повече? Както високите класове се развиват, така и ниските ги следват в развитието.
Важно допълнение е, че така беше допреди години с масовите предложения в тези класове. Сега нещата се промениха и масово се залага на високо оборудване.
centil написа: ↑15 Сеп 2024 11:22
centil написа: ↑20 Сеп 2024 11:15
Според мен точно ти се изнервяш и пишеш бързо, без да премисляш какво четеш. Никъде не съм написал че искам камера в базовото оборудване. Аз никога не купувам автомобил с базово оборудване и не ме интересува какво се съдържа в него.
Като не ти трябва камера - купи си автомобил без камера. Ама на жена ми като й трябва камера, защо да и купувам автомобил без камера?
Всъщност не зная колко задълбочено четеш какво пиша и какво отговаряш. Да, изразил съм се неправилно, имам предвид моята позиция, за която съм написал приоритетите ми при избор, базова Корола или базов Ярис не идват модерно изглеждащи, но идват с куп ненужни за мен екстри. Предпочитам колата да изглежда модерно, без куп алабалистики като екстри, защото аз карам,а не се возя по принцип.Имам основно отношение към шофирането, не към android auto< камера за заден ход, справям се перфектно на огледала, и други глезотии,които не ме вълнуват,а ме вълнува тази кола изглежда ли модерно или изглежда не толкова естетично и модерно. Защото тя технически е относително една и съща, различава се по глезотиите.Това е.
centil написа: ↑20 Сеп 2024 11:15
И понеже даже ходихме и гледахме и Фабия, и жена ми като служебен автомобил ползва VW, само като видя врътката за фаровете и каза, че не иска личен автомобил с превключвател, който й напомня на такъв от печка "Раховец". Толкова е модерна Фабията, че използва материали разработени миналия век.

Напълно съм съгласен, изключително грозно, целия концерн ВАГ използва тия шалтери им казвам, всички немски марки доскоро ползваха тия грозни шалтери, добре че сега използват сензорни бутони, мисля,че в Голф 8 и ел. фолксвагените и шкоди вече не са с шалтери
centil написа: ↑20 Сеп 2024 11:15
Та аз съм съгласен да направим сравнение Ярис - Фабия, но на края да не се окаже, че пак ще напишеш
LEXUS написа: ↑Чет Сеп 19, 2024 10:41 pm
да, Тойота предлагат страхотно съотношение оборудване, техника, цена, спор няма, може би са най-добрите
А ти не разбираш ли, че аз не споря, даже съм го и написал както ме цитираш. Просто предлагам и други гледни точки.
centil написа: ↑20 Сеп 2024 11:15
Като толкова искаш евтин нов Ярис без почти никакви екстри, то все още се намират нови бройки от преди фейслифта с 1,0-l-VVT-i 53kW (72 PS) за под 16 000€, а тези с 1,5-l-VVT-i 92kW (125 PS) за под 18 000€.
Той не е фейслифт,а два различни модела,като аз харесвам предишния

Сегашният с километражи и табло от Опел Корса 94-та може да съперничи по дизайнерска безидейност на врътките за включване на фаровете тип печка Раховец на Шкода.