Страница 18 от 21

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 25 Ное 2013 06:25
от iovkito
Разширителните съдове на тези коли имат ли датчик за нивото на антифриза ? В книжката поне не съм чел за такава "екстра" .

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 25 Ное 2013 13:00
от scorpion
Прочитайки мненията директно си казвам - никога повече Тойота и как можах да се прецакам с 2.2 Д4Д. Навъртях 55 хиляди откакто я взех от магазина. Смених рейка по мое настояване заради досадно почукване, водна помпа заради леко просълзавне, леща на аусп.гърне и уплътнение на възд.фълтър (може би заради по големи уши,с които долавям дразнещи шумове), напръскаха ми педала на съединителя,че се появи неприятно проскърцване, последно заради нормално прокъсано гумено уплътнение в основата на аморт.пружини сам напръсках със силиконов спрей.... сега виждам ми е изгоряла лампичката на огледалото на шоферския сенник (може би си е била така като нова, знам ли не се оглеждам) .... сега да очаквам да почне да харчи масло,да се запуши ЕГР, да запекат сегменти, да се скапе гарнитура и изкриви глава, да се прецакат скоростите, да изгори БКП.....знам ли какво още да си мисля wacko.gif Имам още 6 месеца удължена гаранция и да започвам да тормозя ТМ за всичко,което ме притеснява. знам ли rolleyes.gif

Не знам не знам ....голямо набутване. ..... и сега тази лампичка на огледалото. трябва да ходя в сервиза.... ако беше 2.0 Д4Д сега щях да си :whistle: ....как се набутах..... unsure.gif

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 25 Ное 2013 13:49
от JapCar
[quote="scorpion"
Не знам не знам ....голямо набутване. ..... и сега тази лампичка на огледалото. трябва да ходя в сервиза.... ако беше 2.0 Д4Д сега щях да си :whistle: ....как се набутах..... unsure.gif[/quote]
А аз трябва ли да съм щастлив, че съм с 2.0, а не 2.2? biggrin.gif
Не можеш ли сам да смениш лампичката, за да не си губиш времето в сервиз? ЕГР-а също сам можеш да почистиш(ако не е правено), на AD двг. става мн. лесно.
Кажи нещо за удължената гаранция в БГ, както в UK ли е? (бях писал по-горе,само от любопитство)

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 25 Ное 2013 18:58
от scorpion
Горното драснах с шеговит тон....
Да чукам на дърво двигателя мърка. Проблемите с рейката и помпата ми бяха гаранционно отстранени. Доп.гаранция ми струваше 700 лева за период от 2 години. Всъщност това е вид застраховка. покрива доста неща но и вероятно има и такива които не се покриват. досега не съм се възползвал от нея...
колкото до крушката.... biggrin.gif е мога разбира се но се шегувам.
Иначе си имам майстор за колата но ще пипа след като изтече и доп.гаранция. Самият той (всъщност по големият ми брат) ми е поддържал всички коли но за тази държи да е в официалния сервиз за да се покриват дефектите (ако има такива,а то имаше два по сериозни - рейка и помпа) от официалния сервиз.

Но така или иначе засега съм доволен и според мен всичко зависи от експлоатацията и поддръжката.

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 25 Ное 2013 19:54
от jim_beam
scorpion радвай се,че си след фейслифт,поне за мотора.
а иначе щом ще ти свършва гаранцията да ти дам един жокер,само че не знам дали ще ти го покрие тая застраховка.
я огледай капака,който покрива ангренажната верига,99% съм сигурен,че е омаслен.по-точно светни с фенерче при динамото и зад него.за да уплътнят наново се вади целия двигател.не че е нещо кой знае какво,но е слабо място на мотора. wink.gif
като за последно може да направиш теста за изг.газове в антифриза,за всеки случай.че тия поляци кой ги знае как са пипали при твоята кола. tongue.gif
а тия с 2.0 д4д да не се радват много,че и тях са ги дялкали там. w00t.gif

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 25 Ное 2013 21:10
от JapCar
jim_beam написа: а тия с 2.0 д4д да не се радват много,че и тях са ги дялкали там. w00t.gif
Да не си карал Полонез на времето, че не пропускаш да похвалиш братския полски народ biggrin.gif

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 26 Ное 2013 12:53
от scorpion
Така или иначе съм решил живот и здраве да я закарам да и хвърлят един преглед преди да изтече доп.гаранция, като ще настоявам да направят всички необходими проверки и диагностики, както то и да ми струва. ...

Не знам дали Джими е карал Полонез но аз съм карал Полски Фиат 125р wink.gif Изключително бях (а преди това и моите родители) доволен от автомобила и никога не съм имал оплаквания. Според мен беше по-добър от Лада ... лично менние !

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 26 Ное 2013 14:16
от JapCar
scorpion написа:......... но аз съм карал Полски Фиат 125р wink.gif Изключително бях (а преди това и моите родители) доволен от автомобила и никога не съм имал оплаквания. Според мен беше по-добър от Лада ... лично менние !
Малко офтопик:
Мой приятел караше 125p, малко съм го карал, повече съм се возил и да, беше читава кола, отзад на ресори, возията се доближаваше до Волга...Единственият им "детски" кусур беше ръчната спирачка, работи само докато е нова колата...

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 26 Ное 2013 18:59
от scorpion
JapCar написа:
scorpion написа:......... но аз съм карал Полски Фиат 125р wink.gif Изключително бях (а преди това и моите родители) доволен от автомобила и никога не съм имал оплаквания. Според мен беше по-добър от Лада ... лично менние !
Малко офтопик:
Мой приятел караше 125p, малко съм го карал, повече съм се возил и да, беше читава кола, отзад на ресори, возията се доближаваше до Волга...Единственият им "детски" кусур беше ръчната спирачка, работи само докато е нова колата...
Ами не. Тайната е да се дърпа винаги ръчната при престой и паркиране.
Апропо полския фиат 125 беше с дискови спирачки и отпред и отзад....

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 26 Ное 2013 21:14
от JapCar
scorpion написа: Ами не. Тайната е да се дърпа винаги ръчната при престой и паркиране.
Апропо полския фиат 125 беше с дискови спирачки и отпред и отзад....
Именно заради дисковите спирачки- кофти конструкция беше, защото действаше на накладките на дисковете, а сега колите имат отделен барабан с челюстни накладки за целта.
Аз използвам р. спирачка само ако съм паркирал на много стръмен наклон, не знам от къде този навик...Тук ги учат да използват за щяло и нещяло р. спирачка, даже на светофар+1ва скорост и съединител докато чакаш.

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 26 Ное 2013 22:29
от zi_zi_top
JapCar написа:...Тук ги учат да използват за щяло и нещяло р. спирачка, даже на светофар+1ва скорост и съединител докато чакаш.
Това е против глупави действия на глупаци! laugh.gif И не на последно място да има работа в сервизите. cool.gif

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 26 Ное 2013 22:46
от jim_beam
не мисля,че е така,да се използва ръчна на светофар е много добър навик.и не само за начинаещи! cool.gif

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 26 Ное 2013 22:47
от JapCar
zi_zi_top написа: Това е против глупави действия на глупаци! laugh.gif И не на последно място да има работа в сервизите. cool.gif
Не е за сервизите, теорията е да могат веднага да тръгнат като светне зелено. Не е забранено да чакат и на крачна спирачка, но пък вечер стоповете дразнели задния, за това р. спирачка... biggrin.gif

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 27 Ное 2013 10:06
от biro
JapCar написа: Аз използвам р. спирачка само ако съм паркирал на много стръмен наклон, не знам от къде този навик...
Някой не си е чел упътването на авенсиса. Там пише да се ползва ръчната при паркиране, а не включване на първа предавка, за да няма натоварване на съединителя при наклон.

Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!

Публикувано на: 27 Ное 2013 13:10
от JapCar
biro написа: Някой не си е чел упътването на авенсиса. Там пише да се ползва ръчната при паркиране, а не включване на първа предавка, за да няма натоварване на съединителя при наклон.
Когато купя кола винаги първо чета книжката, но на това не съм обърнал внимание. В случая, да, има се предвид, че маховика е двумасов и при паркиране на наклон пружините му ще стоят дълго свити в едната посока. За това при голям наклон казах, че слагам и ръчна спирачка, но колко време стоя на голям наклон...А на равно какъв е смисъла...
За пружините на съединителите се отнася същото, но е твърде теоретично, ако материала на пружините е читав. Винаги съм имал този стил, а съединител никога не съм сменял...На времето Волгата продадох на 30г с оригиналния съединител( е, нямаше много километри), ама това е друга тема за качеството на колите тогава и сега biggrin.gif