nicktodorov написа: ↑01 Ное 2021 09:44
Королата дори по знаците само да я карах, под 6 нямаше да падне..
Явно 2ката не е правилния двигател ако гониш разход.
GringoBG написа: ↑01 Ное 2021 12:55
че карам нон-стоп с пуснат климатик.
че климатика аз никога не го спирам. Освен това КОЛКО да вдига разхода. Лятото имах случай 1 час да седя на паркинг. На вън беше 35 градуса а колата се беше нагряла на 40 (или поне датчика, който ми показва външната температура). Климатика работеше на 22. Специално си играх да засичам с хронометър. Когато запали, двигателя работи между 1 и 2 минути, на изгасен караше между 7-8 минути и 10. Като всяка следваща итерация увеличаваше интервала (тоест времето прекарано със загасен двигател.
nicktodorov написа: ↑01 Ное 2021 17:52
То по вашата логика, ако сега някой ви предложи чисто нова някаква "здрава" кола от 90-те на миналия век ще си купите ли? С тогавашните технологии, екстри, системи за безопасност и т.н.???
30 годишна кола не. Ама 10 годишна що не? да не говорим че 10 годишните пак са по - нови от 50% от автопарка.
Отделен въпрос е, че вече тойотите имат 10 годишна гаранция. А и като гледам как върви с новите коли, като нищо на теб ти е омръзнала колата ама за следваща може да чакаш бая. Да не дойде време, да вземеш кола и в същия ден да поръчаш нова... за след 5-10 години

В допълнение, 10 годишна, която ТИ си си карал и обслужвал е едно. 10 годишна която я е карала някоя баба в Германия/Италия/Франция или тук. един бог знае какво е преживяла. Така, че защо не. Ако почне да ти прави проблеми, сменяш... Ама омръзна ми, при мен не е довод.
nicktodorov написа: ↑01 Ное 2021 10:53
Реално
ако бях с кола с по-голяма батерия от Ситроена (под 200км реални извънградски),
ако имах в гаража зарядна станция, за да стартирам зареден, а не преди старта да ходя да дозареждам, и
ако имах опита да си следя станциите с приложение и да си планирам по-добре маршрутите, нещатата щяха да са още по-лесни.
Ако вместо това беше хванал самолет, вероятно нервите, времето и всичко свързано с това да дириш решения на различни дилеми... След толкова АКО-та
Да не говорим че тея километри със старата кола Пежо 307 2.0 hdi щях да заредя 1 път. На този етап от развитие Електрическите са СУПЕР... в града.. НО огромно непреодолимо НО, ако искат да заместят конвенционалния автомобил, Европа няма капацитет за това. В момента в България я има я не по 1-2 зарядни станции на бензиностанциите. Ако е масов автомобил електриката, това значи по 10-15 на станция, ще харчи колкото завод. Няма инфраструктурата за това. И в този ред на мисли хибрида е именно преходното звено, ако изобщо някога стигнем до 100% електрификация.
nicktodorov написа: ↑01 Ное 2021 09:44
Окончателното ми мнение за хибридите е, че са глух клон на еволюцията, който е бил актуален само в Щатите в сравнение с техните бензинови коли с огромен разход. Тук една смешна Ибиза с цена 1/3 от Королата прави почти същия разход и върви почти толкова.
Личното разочарования, не е довод за нищо. Единствено може да се търси причина за избор на неправилен автомобил и/или двигател . Споменаваш разход 6, толкова докарвам САМО И единствено на магистрала ако се бримча, над 140. Само 9 км разлика в средната скорост, за отсечката София-Сливен и Сливен-София дава разлика от 1.1 литра а тотал за 29к км разхода е 5,195... кажи го 5,2 (имам известни подозрения че ми се вдигна разхода с 100-200 грама понеже не смених въздушния филтър на 1во обслужване, ама по - скоро са мои терзания).
Съвсем отделно ХИБРИД актуален в сащ?!?!?!? Те там бензина им е по - евтин от водата.. Защо да е катуален, освен в някакви хипи-веган среда?
Ибизата след 5тата година е "Ибиса ти" ако това ти е модела е напълно ОК. Както и ако погледнем колко е обезценена ибисата и королата на 5тата година също ще е интересно.
Лично при мен, колата е търнокоп...трябва да върши работата за която е направена а именно да вози.. да и с каруца мога да се возя, но нали говорим за някакъв здрав разум и прилични пари.