Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
- biro
- Мнения: 2663
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Погледнах в toyota.de, toyota.dk, toyota.fr, toyota.it, toyota.bg - няма корола седан.
Обаче има в toyota.be.
Има нещо с тоя седан.
Обаче има в toyota.be.
Има нещо с тоя седан.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Седанът се прави в друга фабрика, в Турция. Ако конкретната фабрика го е закъсала с чиповете и няма откъде да вземе, сигурно са спряли всичко и чакат или работят по вече направени поръчки а нови не приемат.
Toyota Corolla TS MY21, 1.8 HSD
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Във Варна казаха,че за момента не приемат поръчки.В София казаха,че няма проблем и за хибрида и бензина седан.На кого да вярваш?Просто искам да знам какво става,а не след 4 месеца да кажат сори ама няма коли.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Затова те питах колега, за да се информираме и да знаем предварително дали няма да ни мотаят, защото ако е така да се насочвам към пазара за кенефи, тъй като без кола не се седи. Другата седмица като влезнем в ноември ще се обадя на дилъра и каквото разбера ще го постна!
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
До колегата GringoBg
Честита придобивка, може ли да кажеш цвета на "Сакаи" 1К0 ли е?
Честита придобивка, може ли да кажеш цвета на "Сакаи" 1К0 ли е?
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не е с този цвят колега, а със 6X1.
Toyota Corolla TS MY21, 1.8 HSD
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Сигурно е комбито.1К0 е metal stream.И аз това иибрах.Сравнително поносимо от малкото цветове.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Първоначално трябваше да е сив металик, но така се нагласиха нещата че се промени. Сега се радвам, че не взех металика, защото има много черни детайли по королата и не си пасва как трябва. За сив металик си е най-добре хром. Има го като опция за Королата от дилъра, но е егати цифрата.
Toyota Corolla TS MY21, 1.8 HSD
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Колеги, в MyT може ли да се видят детайлите на предишни пътувания или показва само последното?
Toyota Corolla TS MY21, 1.8 HSD
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Може. Като цъкнеш от менюто на Hybrid Coaching, отгоре ти излиза меню All trips и от там си ги гледаш
Corolla E12;
Corolla E210
Corolla E210
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Аз се възползвах от ситуацията с липсващи модели и нива и продадох моята.
Вече няма да дразня тук аудиторията с недоволството ми от недомислиците на тази кола.
И понеже вече съм без кола и в града се придвижвам предимно с велосипед (преди време говорихме по въпроса и аз казах, че не говоря нещата наизуст, а от личен пример), уикенда ходих до Русе с колата на жена ми (едиствената ни вече кола) Ибиза 1.0 турбо бензин. Това пътуване потвърди окончателно правотата на решението ми да разкарам Тойотата.
Въпреки смешното трицилиндрово моторче, колата в реална употреба се усеща не по-малко пъргава от Королата, при изпреварване с всичката газ реве по-малко и най-смешното е, че с круиз на 120 по Хемус и после по останалия двулентов път със 110-120 и изпреварвания през 1-2 километра, разхода беше 5.3! Королата дори по знаците само да я карах, под 6 нямаше да падне...
Окончателното ми мнение за хибридите е, че са глух клон на еволюцията, който е бил актуален само в Щатите в сравнение с техните бензинови коли с огромен разход. Тук една смешна Ибиза с цена 1/3 от Королата прави почти същия разход и върви почти толкова.
Ако изобщо взема друга кола, ще е или върната лизингова електрическа Кона, или Тесла 3.
Вече няма да дразня тук аудиторията с недоволството ми от недомислиците на тази кола.
И понеже вече съм без кола и в града се придвижвам предимно с велосипед (преди време говорихме по въпроса и аз казах, че не говоря нещата наизуст, а от личен пример), уикенда ходих до Русе с колата на жена ми (едиствената ни вече кола) Ибиза 1.0 турбо бензин. Това пътуване потвърди окончателно правотата на решението ми да разкарам Тойотата.
Въпреки смешното трицилиндрово моторче, колата в реална употреба се усеща не по-малко пъргава от Королата, при изпреварване с всичката газ реве по-малко и най-смешното е, че с круиз на 120 по Хемус и после по останалия двулентов път със 110-120 и изпреварвания през 1-2 километра, разхода беше 5.3! Королата дори по знаците само да я карах, под 6 нямаше да падне...
Окончателното ми мнение за хибридите е, че са глух клон на еволюцията, който е бил актуален само в Щатите в сравнение с техните бензинови коли с огромен разход. Тук една смешна Ибиза с цена 1/3 от Королата прави почти същия разход и върви почти толкова.
Ако изобщо взема друга кола, ще е или върната лизингова електрическа Кона, или Тесла 3.
- slowtraveler
- Мнения: 5054
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 182 пъти
- Получена благодарност: 162 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Относно пъргавостта - да, турбобензинчето особено на по-малък/лек автомобил е нормално да е по-пъргаво ( поне с 1.8HSD)...
Относно разхода - сииилно ме съмнява да си прав... Нека колегите споделят, но съм убеден, че при подобно шофиране Королата спокойно би слязла под 6л/100км...
Подобно шофиране София-Петрохан-Варна с Кашкая (ами пазих бурето с вино в багажника ) ми даде разход около 6.9 извън града, и с магистралата се вдигна на 7.5л/100км... за 600+км... Королата е МНОООГО по-аеродинамична - с по-ниска челна площ и т.н...
И да - за извън града хибридът не е в стихията си (що не сравни градския разход ), но дори и там нещата съвсем не са зле... Колега (с тежък крак) с 360+к.с. хибрид се учуди, че при скорошно ходене до Измир (предимно магистрали) хибридът му дал разход под 8л/100км... Не са много автомобилите дълги 5.2м и тежки над 2400кг, на бензин с такъв разход...
Относно разхода - сииилно ме съмнява да си прав... Нека колегите споделят, но съм убеден, че при подобно шофиране Королата спокойно би слязла под 6л/100км...
Подобно шофиране София-Петрохан-Варна с Кашкая (ами пазих бурето с вино в багажника ) ми даде разход около 6.9 извън града, и с магистралата се вдигна на 7.5л/100км... за 600+км... Королата е МНОООГО по-аеродинамична - с по-ниска челна площ и т.н...
И да - за извън града хибридът не е в стихията си (що не сравни градския разход ), но дори и там нещата съвсем не са зле... Колега (с тежък крак) с 360+к.с. хибрид се учуди, че при скорошно ходене до Измир (предимно магистрали) хибридът му дал разход под 8л/100км... Не са много автомобилите дълги 5.2м и тежки над 2400кг, на бензин с такъв разход...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Да, грешка, че забравих и това да напиша. И там е минимална разликата. Подчертавам - поне при моята употреба на автомобил в София.
Королата гореше около 5.5 в града, Ибизата гледах long term consumption - 6.2. Няма дори 1 литър разлика. Мисля, това й е второто излизане от града от както е купена, така, че показанията на борд компютъра си е само от градско.
- slowtraveler
- Мнения: 5054
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 182 пъти
- Получена благодарност: 162 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не ме разбирай неправилно - приятел имаше Ибиса - и мен мъникът ме бе впечатлил с динамиката си (за конете )...
Просто не съм съгласен с твърдението, че хибридът е 'глух клон в еволюцията' - напротив... Засега единствената разумна алтернатива за извън града на забраняваните вече автомобили с ДВГ остават хибридите..
Не че не съм виждал електрички извън града, но непрактичното зареждане ги убива..
Просто не съм съгласен с твърдението, че хибридът е 'глух клон в еволюцията' - напротив... Засега единствената разумна алтернатива за извън града на забраняваните вече автомобили с ДВГ остават хибридите..
Не че не съм виждал електрички извън града, но непрактичното зареждане ги убива..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
И нещо друго интересно.
Тези дни карах няколко различни електрички - Hyundai Ioniq 28kw, Citroen eC4 (с това дори врътнах 1500 км и ходих до Гърция), Nissan Leaf 40 и Kona 62kw. После както писах, карах и Ибизката сам (можех да си позволя да раздавам газ и да изпреварвам по-често) извънградско.
Достигам до извода, че в реалния живот каталожните данни за ускорения 0-100 са малко пунта мара и нямат много връзка с това колко бърз се усеща в реалния живот един автомобил. Или колко лесно може да изпревариш на двулентов път. Или колко бавно ще доускориш за да изпревариш на магистралата тир, когато си паднал вече до неговата скорост, а в лявата лента хвърчат нервни бързаци и няма как дълго да седиш там.
Може би защото в реалния живот почти никой не прави точно това - да ускори от 0 до над 100 с всичката газ. По-релевантни за живота и нормалното каране са предполагам доускоренията. Ама тях много рядко ги дават по каталожни данни.
Тези дни карах няколко различни електрички - Hyundai Ioniq 28kw, Citroen eC4 (с това дори врътнах 1500 км и ходих до Гърция), Nissan Leaf 40 и Kona 62kw. После както писах, карах и Ибизката сам (можех да си позволя да раздавам газ и да изпреварвам по-често) извънградско.
Достигам до извода, че в реалния живот каталожните данни за ускорения 0-100 са малко пунта мара и нямат много връзка с това колко бърз се усеща в реалния живот един автомобил. Или колко лесно може да изпревариш на двулентов път. Или колко бавно ще доускориш за да изпревариш на магистралата тир, когато си паднал вече до неговата скорост, а в лявата лента хвърчат нервни бързаци и няма как дълго да седиш там.
Може би защото в реалния живот почти никой не прави точно това - да ускори от 0 до над 100 с всичката газ. По-релевантни за живота и нормалното каране са предполагам доускоренията. Ама тях много рядко ги дават по каталожни данни.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта