biro написа: ↑13 Фев 2025 22:52
Рошавата гарга не могат да продават кенефите си и правят отстъпки. Крачунов, жив и здрав ела кажи след 3 години как е колата доволен ли си.
Не знам как ще е. Мога да ти кажа как е след 4 години НОВА корола хибрид. Доливах антифриз. На 85к, приятел който взе една година след мен корола седан хибрид, долива антифриз на 50 хиляди км.
10 годишния ярис хибрид на жената при палене на двигателя, придърпва все едно - аха ще тръгне.
Това придърпване се появи на 3тата година на новата корола, преди това, като палеше беше гладко.
Королите явно имат драма с водна помпа, по личен опит и по четене по чужди форуми. Чета за 2ка двигателя на хирбида как вкарвал бензин в маслото. Камри на 1вата година на познат му сменяха безключовия достъп на едната врата (верно по гаранция).
3 годишен рав е целия в ръжда под капака на двигателя.
Тааа тия алабализми с недомлъвки просто не са вървежни. Да припомня антифриз не съм доливал на 15 годишна кола на бог знае колко 300 хиляди километра. Но пък съм го правил на нова корола.
i.vasilev написа: ↑14 Фев 2025 08:28
на "хубавата" марка
Няма хубаваТА марка. Днес е една утре е друга. Има това че за 50 -60 хилки взимаш кола с толкова или толкова екстри. Прословутата здравина на тойота ще се види дали не е останала на стари лаври. Дори и да не е, продължавам да твърдя че са малко хорат акоито карат 15 години една и съща кола, да има, но са малко. Та дали шкодата ще изкара 10 вместо 15 години е все едно в 99% от случаите.
i.vasilev написа: ↑14 Фев 2025 08:28
цената с "отстъпка" на "хубавата" марка, която на практика е същата като цената без отстъпка на " лошата" марка.
Реално ти продават притоплена манджа от 2019 по цени за 2025, както всички, каквото и да значи "добра" и "лоша" марка, с малката разлика че повечето ти правят отстъпка и цената ако има (най - вероятно, да) надценка то тя не е толкова осезаема. Докато тойотата не за 5 години, за 2 години 2022 година надуха с 10 бона цената на королата и то под флага на сузуки. Та лошата марка не е въпрос за качествата на колата толкова, колкото за тъпа политика.
i.vasilev написа: ↑14 Фев 2025 08:28
Гледаш си през стъклото какво правят в сервиза. За час и половина сменяха само масла и филтри и никой не дойде при приемчиците с някакъв приблем
Ииии ? Гледаш какво гледаш. Как те лъжат!? Защото мишките в ТМ лъжат как ти почистват хибридната система. В началото бяха толкова нагли че лъгаха един от заблудените ми познати, как му сваляли седалката. Той си сменя филтъра хибридния и ги пита какво почистихте филтъра преди да го изхвърлите ли?
Аз ги хванах че ме лъжат, последващите години лъгаха че е задължително, че ти падала гаранцията. По форуми и групи и други описват същото. ПА ТИ СИ Я ГЛЕДАЙ
Като ще си говорим за представителства. За разлика от киселяците в ТМ, в ЕТ са значително по отзивчиви, може и аз да съм имал късмет и да попадам само на такива - вероятно.
Малка случка, познат с кодияк, 4 годишен все още в гаранция, обслужва го и приемчика му вижда фаровете, че леко се мъгляват по ъглите и му предлага, ТОЙ - приемчика, да ги сменят по гаранция.
Аз сменях по гаранция едни лайснички под прозореца на королата. То снимки, гледа ги, вади парцал да ги бърше. Само за гащите на майка ми не ме пита и проба от фекалии от тази сутрин. За лайснички за 50 лева. Та айде без генерализации да представителства.
planetarydrive написа: ↑14 Фев 2025 10:10
Та такива работи за залепянето на седалката от дизелите
Возих се на 20 годишно бмв което гори масло и антифриз и пуши и не върви - заключението: всички БМВта са боклуци
Относно вървежа да има си цифри и се вижда как хибрид 140 коня е по бърз с няма и 1 секунда от бензин/дизел 115 коня.
planetarydrive написа: ↑14 Фев 2025 10:47
PS. Дизелът беше Рено 1.9 120кс. Много по-младо Рено от дъртия Авенсис 1.6 газ. Този, а и всички мои познати и приятели, не искат повече да чуят за дизелов автомобил.
Логиката е просто топ
Аз повече хибрид не искам да чуя, бучалник разхода ако ме брига толкова ще отида на електричка. В крайна сметка набиваш 5-10 бона горница за по - малко неща и накрая ти харчи коклото по тежък дизел с челно съпротивление на стена. А па за града - електрика.
Hursa написа: ↑14 Фев 2025 10:43
били "върха(факт)",
Те в Япония имат повече продажби отколкото в Европа, а в Европата е почти сходни продабжби и на шкодата. Ама се лае как едното било първо... в света.. ма почти същото като шкода в Европа.
