Страница 16 от 21
Публикувано на: 24 Сеп 2009 09:16
от martod
slowtraveler написа:
Пък и съвременния автомобилен дизел е значително по-мощен от предшествениците въпреки намаления работен обем, и съответно по-лесно би могъл да бъде претоварен (май преди няколко месеца колега с новия авенсис бе споделил, че след здраво натискане на магистралата си бе продължил пътя с пътна помощ)....
Дизела не обича претоварвания каквото и да приказвате.
.
Е те пък бензиновите, много обичат високи натоварвания ...
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=31876 laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Публикувано на: 24 Сеп 2009 13:48
от slowtraveler
Е не очаквах да дадеш за пример италиански автомобил....
То при тях и на сено да е - пак ще сдаде багажа - или мишките ще го изядат, или коня ще е парализиран.....

Публикувано на: 25 Сеп 2009 04:21
от Bass_Man
martod написа:Кво бре, скучно ли ти стана, та изрови пак тази тема ? laugh.gif
Глупости как ще ми е скучно ? Даже ми е супер весело за две седмици разглобих толкова еластични и икономични дизели колкото даже не съм си и представял

!
martod написа:
Иначе, 9000 об/мин. са си трудно достижими и за повечето бензинки, ако трябва да сме обективни ...

....................
Не става въпрос за 9000 оборота !!! Защото тази Онда има момент до малко преди максимална мощност демек някъде около 8000 оборота . А реално не съществува дизел на тази земя дето да има момент над 3000 оборота . Обикновенно на около 2500-3000 започва да пада главоломно !
И не съм казал да се карат бавно дизелите ! А да се карат с плавни ускорения и в диапазона от 1800-2000 до 3000-3500 оборота , което на последна скорост 5-та/6-та си е около 160-180 км/ч ! При , които обороти нито ще се запушват печките ( ако са извън градско , на градско те така или иначе се запушват ) нито ще имат проблеми с демпфери ( при много ниски обороти има много резонанси и вибраций ) .
p_zarkov написа:.....................От сервиза на Тойота му казали че е с алуминиева глава .....................
Че стария да не е с чугунена ?
slowtraveler написа:Е не очаквах да дадеш за пример италиански автомобил....
То при тях и на сено да е - пак ще сдаде багажа - или мишките ще го изядат, или коня ще е парализиран.....

BTW: на италианските кошници най-малкия проблем им е мотора ( с изключение на някой модели , като 1,9/2,4 JTD

) .
Публикувано на: 25 Сеп 2009 08:28
от diver
slowtraveler написа:Е не очаквах да дадеш за пример италиански автомобил....
То при тях и на сено да е - пак ще сдаде багажа - или мишките ще го изядат, или коня ще е парализиран.....

Добре че беха италянците, да пуснат комънрейла, че да има бързи дизели biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Публикувано на: 25 Сеп 2009 09:24
от martod
diver написа:
Добре че беха италянците, да пуснат комънрейла, че да има бързи дизели biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Така е, ама до някъде...
Добре че беше и любезното съдействие на БОШ и Мерцедес, иначе още нямаше да са го пуснали Италянците този комънрейл... laugh.gif
Публикувано на: 30 Сеп 2009 16:25
от krilia
вече съм в клуба....... laugh.gif laugh.gif laugh.gif най накрая след голямото ходене по мъките....си я взех 2,2 дизел 150 коня......скоро снимки......
Поздрави на всички!!!
Публикувано на: 30 Сеп 2009 16:28
от Petar
Ami 4estito sys drave daia karah
Публикувано на: 30 Сеп 2009 17:15
от LEXUS
martod написа:diver написа:
Добре че беха италянците, да пуснат комънрейла, че да има бързи дизели biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Така е, ама до някъде...
Добре че беше и любезното съдействие на БОШ и Мерцедес, иначе още нямаше да са го пуснали Италянците този комънрейл... laugh.gif
Добре че Фолксваген не са си предложили любезното съдействие с помпа-дюзата,че шумовият фон щеше да се увеличи още повече. biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif
Публикувано на: 30 Сеп 2009 22:23
от martod
krilia написа:вече съм в клуба....... laugh.gif laugh.gif laugh.gif най накрая след голямото ходене по мъките....си я взех 2,2 дизел 150 коня......скоро снимки......
Поздрави на всички!!!
Айде честитутка и безаварийно пилотиране...
И да караш баааааавно, да отделяш по малко вредни емисии ... biggrin.gif
Публикувано на: 01 Окт 2009 11:29
от scorpion
krilia написа:вече съм в клуба....... laugh.gif laugh.gif laugh.gif най накрая след голямото ходене по мъките....си я взех 2,2 дизел 150 коня......скоро снимки......
Поздрави на всички!!!
Честито колега. Безаварийно и приятно управление на автомобила !
Публикувано на: 01 Окт 2009 13:34
от shtephan
Честито и от мен,хубава машинка служебния ми е такъв - 2.2(2006). И по темата - предишния беше 2.0(2004)и също не беше зле много по-тихичък, по-немощен, но пък много по-икономичен.Между другото още за първия ми дадоха съвет да сменям маслото на 7К и нямам проблеми. Интересното е ,че въобще не пипа - следя го по изричната препоръка на сервиза,може би с 2-3 мм,но май зависи кога го проверявам ,а вече е на 130К.Наливам само премиум и разни други изгъзеци,защото е капризен на гориво много осезаемо се усеща и на шум и на ход,абе нафтена ракета,но аз си предпочитам бензина и затова си взех такъв.Въпрос на вкус едни харесват руси други кестеняви и те така.Не се карайте сега ще правят комбиниран мотор.
Публикувано на: 01 Окт 2009 15:13
от krilia
Благодаря на всички!!!Искам да попитам знаещите..днес ми направи впечатлени на светофара.... изключена от скорост...колата вдигна оборотите до 1000 и после пак свали на 800....това нормално ли е?Досега не го е правила....Казаха ми за някакви добавки към горивото,че се слагат..?Ако може да ми дадете съвет какви,ще съм благодарен!
п.с.:Извинете ме за лаишките въпроси.......Новобранец съм laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 01 Окт 2009 15:52
от Petar
Normalno e pri kalpavo gorivo i zadene ugasne kolata koputyra vdiga malko oborotite zadagi stabilizira
Публикувано на: 01 Окт 2009 16:03
от slowtraveler
Ако имаш климатроник, може в момента да е изключил компресора и вентилаторите.
От там да е вдигнал за момент оборотите, докато компютъра се осъзнае, че е паднало натоварването на двигателя...
Ако колата е била току-що запалена може още да не си е влязла в работен режим. Случвало ми се е веднага след палене, въпреки че първоначално оборотите са паднали на 800об/мин на първия светофар до офиса (около 100м след тръгване) да се вдигнат на 2500об/мин..... След което плавно си спадат на 800.
След няколко секунди вече всичко се е стабилизирало...
Re: Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
Публикувано на: 20 Ное 2013 21:30
от dre77
PODGRIAVA6TA PE4KA
от dre77 » 20 Ное 2013 21:22
NIAKOI MOJE LI DA MI KEJE KAK RABOTI PODGRIAVA6TATA PE4KA NA TOYOTA AVENSIS 2002 KOMBI D4D 110 KONIA -ILI KADE DA PRO4ETA ZA PRINCIPA NA RABOTA I VSI4KI HARAKTERISTIKI ZA NEIA I NA4INA ZA POLZVANE....
dre77
Мнения: 1
Регистриран на: 20 Ное 2013 20:46