Страница 15 от 22
Публикувано на: 13 Фев 2012 20:41
от zi_zi_top
Ето и съвсем "топъл" пример за голям проблем на ново БМВ. Една колежка със сравнително ново БМВ 116 /1-ва серия 1600 куб. см./ на 3 години, на 52 000 км., обслужвано само в оторизиран сервиз получи сюрприз - прескочи и ангренажната верига и ... от сервиза и казаха, че това било нормално и често се случвало на този ДВГ

. Понеже вече е излязла от гаранция следва отцифряне.
Като си спомням колко комплименти съм и направил за готината кола... laugh.gif То не е за смях де!
Публикувано на: 14 Фев 2012 00:24
от Scott
zi_zi_top написа: ... Понеже вече е излязла от гаранция следва отцифряне...
OFF TOPIC Това с отцифрянето може да се избегне, ако колата има пълна сервизна история - наистина е често срещан проблем и БМВ поемат голяма част от разходите по ремонта, в UK потърпевшите плащат само частите. Интересно защо не са й заменили обтегача, който прави този проблем, докато колата е била гаранционна
Публикувано на: 14 Фев 2012 00:37
от KiLLeR
Scott написа:. Интересно защо не са й заменили обтегача, който прави този проблем, докато колата е била гаранционна
Защото България.
Публикувано на: 14 Фев 2012 03:35
от LEXUS
Scott написа:zi_zi_top написа: ... Понеже вече е излязла от гаранция следва отцифряне...
OFF TOPIC Това с отцифрянето може да се избегне, ако колата има пълна сервизна история - наистина е често срещан проблем и БМВ поемат голяма част от разходите по ремонта, в UK потърпевшите плащат само частите.
А защо плащат частите? Може би защото са си купили БМВ?!

Страшна подигравка.
Публикувано на: 14 Фев 2012 18:09
от zi_zi_top
Scott написа:... Интересно защо не са й заменили обтегача, който прави този проблем, докато колата е била гаранционна
Не ми беше удобно да я разпитвам и да "наливам масло в огъня", защото тя беше бясна, че е без кола и трябва да плаща сериозен ремонт при факта, че си е купила ново БМВ.
Публикувано на: 14 Фев 2012 18:53
от jim_beam
нещо подобно,макар и много по-опасно се случи с е-класата ми преди години.в движение при преминаване по един неравен участък предния десен федербайн проби отгоре ламарината,където се захваща и пружината изпадна на земята.голям късмет,че стана в града с ниска скорост.колата беше на около 5-6 год.издърпаха ме до мерцедес и там тихичко ми съобщиха,че частите ще бъдат платени от тях,а за мен остава само да осребря работата.оказало се,че съответния гаф е добре познат за модела и мб удължава гаранцията до 8г ако не се лъжа.аналогично никой не ме беше уведомил за този риск.въпреки това платих дебело ремонта,уж само работата.
та това ми беше последната кола от тази марка,да ги подпомагат мангалите от близкия изток!

затова е казано-немските премиум марки да се карат само от хора,които могат да си го позволят,включително ремонтите! biggrin.gif
Публикувано на: 14 Фев 2012 20:52
от zi_zi_top
jim_beam написа:...затова е казано-немските премиум марки да се карат само от хора,които могат да си го позволят,включително ремонтите! biggrin.gif
Няма лошо ще си платиш за фукарата....

, а докато ти доставят части и я ремонтират ще се возиш с бай Мангал в трамвая.

Публикувано на: 14 Фев 2012 21:17
от jim_beam
така е зизи,обаче си БАРОВЕЦ!

Публикувано на: 15 Фев 2012 22:16
от E60_Power
Тази тема от "Пасат или Авенсис" се е превърнала в "Колко лоши коли са Мерцедес и БМВ и колко прекрасни са тези от нашата марка". Още малко и ще вземете да си повярвате. Без лоши чувства - Тойота прави много хубави коли, няма спор! А относно съотношението качество - цена - номер едно са. Но сравнение с Мерцедес, например, / съвсем умишлено избягвам думата "БМВ" / е твърде нелепо. Разликата е толкова голяма, че чак е смешно да се коментира.
Публикувано на: 15 Фев 2012 22:52
от KiLLeR
Kойто има пари да дава само за поддръжка на колата да си взима квото иска. Който е разумен и не иска колата да му намалява пачката си взима японско.
Публикувано на: 15 Фев 2012 22:58
от LEXUS
E60_Power написа:Тази тема от "Пасат или Авенсис" се е превърнала в "Колко лоши коли са Мерцедес и БМВ и колко прекрасни са тези от нашата марка". Още малко и ще вземете да си повярвате. Без лоши чувства - Тойота прави много хубави коли, няма спор! А относно съотношението качество - цена - номер едно са. Но сравнение с Мерцедес, например, / съвсем умишлено избягвам думата "БМВ" / е твърде нелепо. Разликата е толкова голяма, че чак е смешно да се коментира.
Колега, не се ядосвай. Мисля, че последните коментари са относно здравината на колите. Нормално е да знаеме защо караме тойоти. Както ти се кефиш на голяма кола със спортен характер като бмв.Не виждам драма.

Публикувано на: 15 Фев 2012 23:38
от E60_Power
LEXUS написа:E60_Power написа:Тази тема от "Пасат или Авенсис" се е превърнала в "Колко лоши коли са Мерцедес и БМВ и колко прекрасни са тези от нашата марка". Още малко и ще вземете да си повярвате. Без лоши чувства - Тойота прави много хубави коли, няма спор! А относно съотношението качество - цена - номер едно са. Но сравнение с Мерцедес, например, / съвсем умишлено избягвам думата "БМВ" / е твърде нелепо. Разликата е толкова голяма, че чак е смешно да се коментира.
Колега, не се ядосвай. Мисля, че последните коментари са относно здравината на колите. Нормално е да знаеме защо караме тойоти. Както ти се кефиш на голяма кола със спортен характер като бмв.Не виждам драма.

Да, и аз като чуя Тойота се сещам за онези пикапи с червения надпис, дето кръстосваха Афганистан, а отзад се возеха муджахидини със "Стингър" - и. Ето прекрасен пример за качествени коли - няма сервизи, няма пътища. Няма и разваляне. Но поне според мен Тойота също има сериозно отстъпление от качеството, просто защото това е неизбежно, когато разширяваш производство и навлизаш в страни без никакви традиции в автомобилостроенето. Горе долу същото се случи с Даймлер след обединението с Крайслер. През последните години Тойота имаше сигурно над 15 акции по привикване на автомобили от марката в сервизи за отстраняване на технологични недостатъци. И Мерцедес се издъни със SBC спирачките на Е класата / W211 /, но се коригираха по същия начин, както го прави Тойота - отстраняват проблема. Така, че всяка една марка без изключение има своите издънки / като коментирания от нас 2.0 TDI на VW / и посочването на сламката в чуждото око без да виждаш гредата в своето е някак си много неуместно. А като давам примера за Тойота в Афганистан, се сещам и за тези безброй примери на мерцедеси на незнайно какви години и навъртяли милиони километри, които и до днес кръстосват пътищата по света. Така, че гледането с насмешка на марка като Мерцедес, дето е създала някои от най-легендарните автомобили в историята на автомобилостроенето, може да предизвика единствено .... още по-голяма насмешка като ответна реакция.
Публикувано на: 16 Фев 2012 00:45
от KiLLeR
Да ти кажа ли пък аз как GL на 80 к км даде повече дефекти, и повече неща са сменяни по него от колкото на ДАЧИЯ логан на 88к км? Разликата знаеш ли каква е? В цени, традиции, лукс, стандарт? Смятай, че дачията е служебна, GL-a личен. И ние сме виждали греди ама такива айде няма нужда да ми ги фалиш

Да ти кажа ли как Е класа сменя 2 пъти гаранционно скоростна кутия? еС класа предни амортесьори на 4000км дефектирали. За бмв просто не ми се коментира, че там ме сърбят пръстите да плюя, ама няма да обаждам.....
Публикувано на: 16 Фев 2012 01:00
от zi_zi_top
За да бъда обективен днес и колегата с 15 годишния Ленд Крузер дойде с такси. Скапал му се единия акумулатор Бош /става въпрос за 3,0 л турбодизел, който е с 2 акумулатора/.
Та след обяд го возих да си купува нов акумулатор.
Ето случва се и Тойота да не запали.

Публикувано на: 16 Фев 2012 01:25
от LEXUS
E60_Power написа:....................................................................А като давам примера за Тойота в Афганистан, се сещам и за тези безброй примери на мерцедеси на незнайно какви години и навъртяли милиони километри, които и до днес кръстосват пътищата по света. Така, че гледането с насмешка на марка като Мерцедес, дето е създала някои от най-легендарните автомобили в историята на автомобилостроенето, може да предизвика единствено .... още по-голяма насмешка като ответна реакция.
Така е ,съгласен съм с теб. Прав си за ролята на Мерцедес, БМВ, съгласен съм и с легендарната здравина на много модели на Мерцедес,БМВ според мен поне отстъпват на Мерцедес откъм здравина и надеждност, но пък Бмв прави много добри дизели-новите/не че мерцедес няма/, с доста добри показатели, няма да споменаваме динамика, защото Бмв и Мерцедес са от двете страни на медала. Но да не отиваме толкова в офтопика, казах ти да не се дразниш, защото е нормално във форум на Тойота да има големи фенове на Тойота и някои се изразяват по-"хард" biggrin.gif
