Страница 15 от 21

Публикувано на: 11 Сеп 2009 12:52
от Ael
Vesko написа:Само предварително да уточня че от коли не разбирам, карам и като светне червена лампичка звъня в сервиза. Та от скромният ми опиит авенсис 1 1.6(4А-ФЕ) на трета вдига около 120-130. Авенсис 2003 1.8 бензин пак толкова, сегашният ми авенсис 2.2Д4Д пак си ги дига толкова на трета. Не знам това пежо що за чудо е, ама с 90 на 3-та да не може да върви....
Не ,той МОЖЕ ама извинявай за невежеството от моя страна като го ръгнеш на 3-та и той отиде на 4000 оборота (например) не виждам къде отива смисъла да го режеш до 4500 или 5000 като той ще забие носа и ще ръмжи на развалено само. По спомен да кажа че последно когато проверих дизелите все още си бяха най-добри между 2000 и 3500 оборота. Ама като чета темата до година две може да ги направат някви туин турбота и да се развъртат до към 9000 оборота. Тогава можеби (само може би) ще приключим с всякви спорове по темата.

П.П. Както казах по нагоре мойта спокойно си ходи на 3-та до 135км/ч. така че бензиновия Авенсис също няма да има проблеми да ги прехвърли....

Публикувано на: 11 Сеп 2009 16:57
от Vesko
Ael написа:
Vesko написа:Само предварително да уточня че от коли не разбирам, карам и като светне червена лампичка звъня в сервиза. Та от скромният ми опиит авенсис 1 1.6(4А-ФЕ) на трета вдига около 120-130. Авенсис 2003 1.8 бензин пак толкова, сегашният ми авенсис 2.2Д4Д пак си ги дига толкова на трета. Не знам това пежо що за чудо е, ама с 90 на 3-та да не може да върви....
Не ,той МОЖЕ ама извинявай за невежеството от моя страна като го ръгнеш на 3-та и той отиде на 4000 оборота (например) не виждам къде отива смисъла да го режеш до 4500 или 5000 като той ще забие носа и ще ръмжи на развалено само. По спомен да кажа че последно когато проверих дизелите все още си бяха най-добри между 2000 и 3500 оборота. Ама като чета темата до година две може да ги направат някви туин турбота и да се развъртат до към 9000 оборота. Тогава можеби (само може би) ще приключим с всякви спорове по темата.

П.П. Както казах по нагоре мойта спокойно си ходи на 3-та до 135км/ч. така че бензиновия Авенсис също няма да има проблеми да ги прехвърли....
Като се върна в БГ ще го взема от жена ми да си припомня как вървеше (2.2Д4Д). biggrin.gif

Публикувано на: 11 Сеп 2009 17:01
от Ael
Vesko написа: Като се върна в БГ ще го взема от жена ми да си припомня как вървеше (2.2Д4Д). biggrin.gif
Oo 2,2-то върви много ,съгласен съм ,ама дали върви колкто камри 2,4 ?

Публикувано на: 11 Сеп 2009 21:55
от Vesko
Ael написа:
Vesko написа: Като се върна в БГ ще го взема от жена ми да си припомня как вървеше (2.2Д4Д). biggrin.gif
Oo 2,2-то върви много ,съгласен съм ,ама дали върви колкто камри 2,4 ?
Е не върви и като RX400h, ама как да сравняваш толкова различни автомобили?

Публикувано на: 12 Сеп 2009 00:19
от Me4oKyX
Ael написа:
Vesko написа: Като се върна в БГ ще го взема от жена ми да си припомня как вървеше (2.2Д4Д). biggrin.gif
Oo 2,2-то върви много ,съгласен съм ,ама дали върви колкто камри 2,4 ?
Толкова, че и повече, само да го барна laugh.gif Ама на събора ще дойде такъв Авенсис, правен, така че ще видиш пряко сравнение между 2.4 Камри и и Авенсис 2.2 :thumbsup:

Публикувано на: 12 Сеп 2009 01:19
от Ael
Аз ти казвам ,по интерсно ми е да гледам нафта срещу газолинка от колкото две селики 1,6 да ринат асфалта и накрая пак не разбираш кой е спечелил (без никви лоши чувства към колегите със селиките). И специално ще си сложа 100 октана за кураж че искам да играя срещу твойта королка с бокса tongue.gif

Публикувано на: 22 Сеп 2009 04:44
от Bass_Man
Ael написа: Не ,той МОЖЕ ама извинявай за невежеството от моя страна като го ръгнеш на 3-та и той отиде на 4000 оборота (например) не виждам къде отива смисъла да го режеш до 4500 или 5000 като той ще забие носа и ще ръмжи на развалено само. По спомен да кажа че последно когато проверих дизелите все още си бяха най-добри между 2000 и 3500 оборота. Ама като чета темата до година две може да ги направат някви туин турбота и да се развъртат до към 9000 оборота. Тогава можеби (само може би) ще приключим с всякви спорове по темата.

П.П. Както казах по нагоре мойта спокойно си ходи на 3-та до 135км/ч. така че бензиновия Авенсис също няма да има проблеми да ги прехвърли....
Айде ве ко стаа оставих ви за една седмица и до никъде не сте стигнали :whistle: ?

Иначе дизела на 9000 оборота може да стигне само по инерция tongue.gif . И абсолютно никакъв проблем няма да вдигнеш с печката 120-30 на трета поради простата причина , че тя е с по-дълъг диф .
Поватрям едни и същи неща по 20-30 пъти та дано някой вземе та вдене - нафтата гори бавно и калорично и за това основните и качества се проявяват на ниски обороти , което я прави подходяща за високонатоварени нискооборотни машини . За разлика от бензина , който гори взривно ( с голяма скорост ) .
Ако искате да се радвате дълго време на вашите печки карайте полека :thumbsup: .

Публикувано на: 22 Сеп 2009 20:22
от Kiki
Bass_Man написа: Ако искате да се радвате дълго време на вашите печки карайте полека :thumbsup: .
Това е абсолютно вярно :thumbsup:

Публикувано на: 23 Сеп 2009 08:22
от martod
Bass_Man написа:
Айде ве ко стаа оставих ви за една седмица и до никъде не сте стигнали :whistle: ?

Иначе дизела на 9000 оборота може да стигне само по инерция tongue.gif . И абсолютно никакъв проблем няма да вдигнеш с печката 120-30 на трета поради простата причина , че тя е с по-дълъг диф .
Поватрям едни и същи неща по 20-30 пъти та дано някой вземе та вдене - нафтата гори бавно и калорично и за това основните и качества се проявяват на ниски обороти , което я прави подходяща за високонатоварени нискооборотни машини . За разлика от бензина , който гори взривно ( с голяма скорост ) .
Ако искате да се радвате дълго време на вашите печки карайте полека :thumbsup: .
Кво бре, скучно ли ти стана, та изрови пак тази тема ? laugh.gif
Иначе, 9000 об/мин. са си трудно достижими и за повечето бензинки, ако трябва да сме обективни ... tongue.gif
Аз от серийните коли, се сещам само за витека на Хонда... tongue.gif
На повечето други бензинки, ограничителя е на 6500-7000 об.
А за дизелите не си прав...Като се карат бавно, задръстват филтъра за твърди частици... tongue.gif и после майката му е настъпване по магистралата, за да се отпуши...
laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Така че, не заблуждавай хората да карат бавно и после да имат ядове tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Публикувано на: 23 Сеп 2009 09:45
от p_zarkov
Аз само да кажа какво ми казаха.
Един познат кара Авенсис 2000 Д4Д и преди два месеца си взе нов Авенсис 2,2 Д4Д. Труден е за откриване ма като го открих почерпи подобаващо biggrin.gif .Та като си говорехме той каза че старата кола му била внесена от Австрия на 100 000 км и сега я оставя на 370 000 км.Новият Авенсис бил нмого по бърз.От сервиза на Тойота му казали че е с алуминиева глава и е почти сигурно че ще долива масло (на старият Авенсис от смяна до смяна маслото му слизало от макс на мин ,но никога не му доливал) , и хубаво било като му се порадва да го смени след 120-140 000.
Той все още 10 000 не е навил и впечатления няма освен че ВЪРВИ МНОГО !

Публикувано на: 23 Сеп 2009 15:11
от Kiki
p_zarkov написа:Аз само да кажа какво ми казаха.
Един познат кара Авенсис 2000 Д4Д и преди два месеца си взе нов Авенсис 2,2 Д4Д. Труден е за откриване ма като го открих почерпи подобаващо biggrin.gif .Та като си говорехме той каза че старата кола му била внесена от Австрия на 100 000 км и сега я оставя на 370 000 км.Новият Авенсис бил нмого по бърз.От сервиза на Тойота му казали че е с алуминиева глава и е почти сигурно че ще долива масло (на старият Авенсис от смяна до смяна маслото му слизало от макс на мин ,но никога не му доливал) , и хубаво било като му се порадва да го смени след 120-140 000.
Той все още 10 000 не е навил и впечатления няма освен че ВЪРВИ МНОГО !
На единия дизелак му е направил 370 000км и му няма нищо, а новият да го продава на 140 000!? wacko.gif
Защо? По-лош ли е, какво? ohmy.gif

Публикувано на: 23 Сеп 2009 15:56
от Vesko
Kiki написа:
p_zarkov написа:Аз само да кажа какво ми казаха.
Един познат кара Авенсис 2000 Д4Д и преди два месеца си взе нов Авенсис 2,2 Д4Д. Труден е за откриване ма като го открих почерпи подобаващо biggrin.gif .Та като си говорехме той каза че старата кола му била внесена от Австрия на 100 000 км и сега я оставя на 370 000 км.Новият Авенсис бил нмого по бърз.От сервиза на Тойота му казали че е с алуминиева глава и е почти сигурно че ще долива масло (на старият Авенсис от смяна до смяна маслото му слизало от макс на мин ,но никога не му доливал) , и хубаво било като му се порадва да го смени след 120-140 000.
Той все още 10 000 не е навил и впечатления няма освен че ВЪРВИ МНОГО !
На единия дизелак му е направил 370 000км и му няма нищо, а новият да го продава на 140 000!? wacko.gif
Защо? По-лош ли е, какво? ohmy.gif
Имам от новият на 4г и малко над 100х.км. Все още нищо му няма и си върви много добре biggrin.gif

Публикувано на: 23 Сеп 2009 20:48
от Kiki
На мен ми стана чудно и затова попитах.

Публикувано на: 24 Сеп 2009 00:00
от p_zarkov
Не знам аккво ще му стане ! Само казвам какво са му казали от сервиза на Тойота !

Публикувано на: 24 Сеп 2009 07:55
от slowtraveler
Сигурно в сервиза са имали впредвид износването на характерни за съвременния дизел скъпоструващи части - електроуправляеми дюзи, управляема турбина, неуправляем демпфер ...... tongue.gif :whistle:
Пък и съвременния автомобилен дизел е значително по-мощен от предшествениците въпреки намаления работен обем, и съответно по-лесно би могъл да бъде претоварен (май преди няколко месеца колега с новия авенсис бе споделил, че след здраво натискане на магистралата си бе продължил пътя с пътна помощ)....
Дизела не обича претоварвания каквото и да приказвате.
Дълговечните дизели работят дълговечно само при умерено натоварване, за което е изчислен.
Всяка промяна в работния режим (независимо в превишение или намаление) е вредна за него.
А при автомобила няма как да не променяш режима - спецификата го изисква...