Страница 14 от 33

Публикувано на: 16 Апр 2012 09:12
от Not_active_user_1
Евала колега LEXUS! :thumbsup:
На страница 12 си ги обяснил нещата толкова добре, че всеки би трябвало да може да ги разбере. Би трябвало, но едва ли някой хора ще имат възможността и желанието да го направят. Ще продължават да вадят от 10 кладенеца вода, за да „докажат“, колко безсмислена технология е хибридната.
Това все едно човек, който никога не се е къпал, да обяснява на плувец, че водата не е мокра. biggrin.gif

Публикувано на: 16 Апр 2012 09:20
от Vesko

Публикувано на: 16 Апр 2012 09:42
от slowtraveler
Веско, това просто не може да е вярно tongue.gif
Защото:
1. Както знаем немското автомобилостроене не струва, а си дал линк, в който немец е защитил патент на хибрид
2. По него време Тойота не е била основана

@prius 3:
Според моите разбирания 99% от хората тук спорят, че хибридната система не е универсално решение, а е икономична и икономически изгодна само в определени условия.
Примера с плувеца според мен изглежда така: плувеца казва, че спокойно може да се гмурне на 600м, а хора които не са доближавали вода освен в банята, се опитват да го убедят, че това просто няма как да стане :whistle:
И вторите вместо да плуват, си купуват обикновена лодка, и с нея изпреварват и най-добрия плувец...

Публикувано на: 16 Апр 2012 10:00
от Not_active_user_1
@slowtraveler
Спорещите, според написаното от тях се мъчат да докажат, че хибридите нищо не струват, не са добра инвестиция, не са икономични или с 2 думи казано са живо набутване. biggrin.gif
Примера за водата и плувеца не е за това кой какво може да направи в нея, а за свойствата и. Не може човек, който е виждал на картинка да обяснява каква е на човек, който плува в нея.
По нашенски казано:
„на краставичар, краставици да продаваш“. wink.gif

Публикувано на: 16 Апр 2012 10:16
от Scott
zi_zi_top написа:http://www.egmcartech.com/2012/04/09/mo ... y-another/
https://www.polk.com/knowledge/polk_vie ... to_rebound

Това е друг щрих от спора "за и против" хибридите. wink.gif
Хайде още един кандидат за диагноза от очния лекар с Приуса ... Док, тея неща ги обсъдихме вече, собствениците на Приус не страдат от подобни предразсъдъци... те дори имат пионерско поръчение да намерят поне още двама неосведомени на седмица и да ги убедят да си купят хибрид :thumbsup:

Публикувано на: 16 Апр 2012 10:27
от Not_active_user_1
Scott написа:
zi_zi_top написа:http://www.egmcartech.com/2012/04/09/mo ... y-another/
https://www.polk.com/knowledge/polk_vie ... to_rebound

Това е друг щрих от спора "за и против" хибридите. wink.gif
Хайде още един кандидат за диагноза от очния лекар с Приуса ... Док, тея неща ги обсъдихме вече, собствениците на Приус не страдат от подобни предразсъдъци... те дори имат пионерско поръчение да намерят поне още двама неосведомени на седмица и да ги убедят да си купят хибрид :thumbsup:
Те колегите му ще го прегледат безплатно и ще му коригират диоптъра, ама ти му мисли с тези сериозни очни проблеми. laugh.gif
За другите собственици на Приус не знам какво „пионерско поръчение“ имат, но ако намериш аз лично, някъде да съм убеждавал някой да си купи хибрид ще призная, че съм сбъркал с очните ти проблеми. Докато не го направиш си оставаш клиент на здравната каса. tongue.gif
Дори напротив, мен ме убеждавахте „осведомените“, че съм се прекарал и еди каква си кола трябвало да си взема, за да ми е по-изгодно и да не ме гледали другите с насмешка в този женски автомобил. Бисерите са много. Незнанието и глупостта до какво ли не водят... biggrin.gif

Публикувано на: 16 Апр 2012 10:39
от WingZero
prius 3 написа:@slowtraveler
Не може човек, който е виждал на картинка да обяснява каква е на човек, който плува в нея.
Това може да го кажеш на Лексус-а който само чете ли,чете...
Поне да вземе да даде едни 70лв и да се повози малко.

Защото аз съм се возил и ако имах едни 50К за приус можеше и да си го купя - но нямам и затова съм избрал проста бензинка ;)

И като за Лексус ето един клип в който при 140 ауриса дава разохд 6,5/100
http://www.youtube.com/watch?v=UGWTr2wK8q8
а той може да си повтаря като папагал как при 140-160 та 190 разхода е 6/100

Публикувано на: 16 Апр 2012 10:54
от slowtraveler
По същата магистрала (северна Гърция) на темпомат с препълнен автомобил - 4 човека и уплътнен до последно багажник и малко багаж - в купето), с АС и скорост по километраж маалко над 140км/ч (130км/ч по GPS) разхода ми бе около 7л/100 само по магистралата (даде ми 7.4л/100 с катеренето на баирите към Игуменица и завоите към Метеора)...
Ако има някой мераклия с Приус или Аурис във Варна, може да направим един тест до Шумен по магистралата - да заредим на изхода на магистралата, да отскочим до края на магистралата до Шумен с поддържане по темпомат на 140км/ч по GPS и обратно....
Предполагам, че ако има разлика, тя ще е под 0.5л/100км..
А и тъкмо ще можем да видим дали при тази скорост ще поддържа баланс в батерията или просто ще я изключи за по-добри времена...

Публикувано на: 16 Апр 2012 11:07
от Hursa
Честно казано мислех, че ще е повече, поне над 7. Ама и нерви има този(или тази), да ускорява без да влезе в пауер зоната. Аз съм пасивен шофьор по скоро, а и сега я щадя за разработването, но само два пъти съм издържал така да ускоря и то само заради любопитството.
Slowtraveler – примерът ви с дизел ли е? При равномерна скорост теглото играе доста малка роля за разхода. При изкачване, да, съществена роля има товара.

Публикувано на: 16 Апр 2012 11:12
от WingZero
Hursa написа: Slowtraveler – примерът ви с дизел ли е? При равномерна скорост теглото играе доста малка роля за разхода.
Мазда6 - 2 бензин 155кс

Публикувано на: 16 Апр 2012 11:25
от Hursa
Значи маздата е много икономична :)

Публикувано на: 16 Апр 2012 11:43
от slowtraveler
Hursa написа:...
Slowtraveler – примерът ви с дизел ли е? При равномерна скорост теглото играе доста малка роля за разхода. При изкачване, да, съществена роля има товара.
Не - моята е обикновена бензинка от по-старите - 147к.с (новите са по-икономични)....
Теглото оказва някакво влияние върху съпротивлението при търкаляне, но си напълно прав, че равномерно движение оказва сравнително малка роля.
При такива по-високи скорости основния разход е въздушното съпротивление - постоянна равномерна нужда от доста енергия...
И се върнахме в изходна точка - хибрида има несъмнено преимущество в икономията когато работи в умерен старт/стопен режим - когато може да усвои енергията при спиране, и след това да я използва при ускорение... Тогава същия тоя хибрид може да ме 'бие' с разхода - над три пъти по-малък разход. Но изкараш ли го от условията, при които има преимущество - нещата започват да изглеждат другояче...
Ако имам възможност бих си взел GS ..
Защото негативите освен цената са само известен компромис в спирачките на някои модели (по-малки диаметри на спирачните дискове), което не спомага за по-агресивно шофиране..
Но преимуществата особено в града са неоспорими.

Публикувано на: 16 Апр 2012 11:51
от nowyaris
Ей сега на сфетофара на Пантеона в Русе пред мен бе една девойка с хибриден Аурис бял на цвят и видимо нов.На червен сфетофар около половин минута от ауспуха не спря да излиза някакъв дим.Те хибридите не гаснат ли на място самички?

Публикувано на: 16 Апр 2012 12:42
от Not_active_user_1
Ako колата не е загряла до работна температура е нормално да работи ДВГ. От време на време се включва ДВГ също така да захрани батерията, ако тя е паднала до определена граница. Карам си аз няколко км само на батерия и в един момент се наложи да спра, а батерията трябва да се зареди. От самото спиране не е успяла да се зареди и се зарежда от ДВГ. Същото е, ако нивото и е паднало доста и са включени много консуматори, които дърпат ток. wink.gif

Публикувано на: 16 Апр 2012 12:50
от Scott
prius 3 написа:Ako колата не е загряла до работна температура е нормално да работи ДВГ... Карам си аз няколко км само на батерия ...
Искаш да кажеш, че от момента на тръгването ДВГ се запалва за да загрее? Дори и да се движиш само на батерии?