Страница 121 от 320

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 28 Май 2021 14:32
от dracunculus
Приложението вероятно има предвид под EV всеки един момент, в който лампичката за ЕV ти свети на таблото. Т.е. периода, в който отпускайки газта ДВГ се изключва и системата рекууперира енергия, забавяйки МПСто и периода на чистото придвижване на колата само на ел. двигател. Това е моето предположение, без да се задълбавам

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 28 Май 2021 14:38
от Hursa
Аз (ауриса, стария) нямам такава (има такава индикация, но се включва само, като натисна бутона за ev режим). Когато светва - винаги ли ДВГ е изключен.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 28 Май 2021 14:45
от dracunculus
При мен в Лексуса- да, дефинитивно (в спортен режим скалата за енергията ми става на оборотомер и показва в ЕВ винаги 0 оборота). В Камри и РАВ ще да е същото (реално са със същия двигател и система). В Королата силно предполагам пак е така...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 28 Май 2021 14:50
от Hursa
► Виж съдържание

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 28 Май 2021 15:52
от metoyo

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 28 Май 2021 18:59
от BOz
Hursa написа: 28 Май 2021 14:05 Не, задвижване е когато тази енергия, в случая електрическата, преобразува се в механическа и тя задвижва автомобила. Преодолява съпротивителните сили, противопоставящи се на движението му.
Точно. Ел. енергията отива за преодоляване на съпротивителните сили. По начин по който ще отиде още енергия за преодоляване на триенето в гумите, във въздушното съпротивление и т.н. Демек хабиш енергия, за да преодоляваш определена енергия, противопоставяща се на движението на автомобила. Точно както и ти го каза. Съгласен съм с теб. tooth.gif
Спрямо равновесието на въпросните енергии зависи изменението на вектора на ускорение.
Иначе пропускаш условия вкарани от динамика, кинематика и всякакви такива, характеризиращи едно движение.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 28 Май 2021 19:03
от Mcl
Когато си в ev режим в приложението показва с син цвят ,когато си на бензинов двигател показва в сиво.
Screenshot_2021-05-28-19-02-42-967_app.mytoyota.toyota.com.mytoyota.jpg
Screenshot_2021-05-28-19-02-42-967_app.mytoyota.toyota.com.mytoyota.jpg (400.01 KiB) Преглеждано 1483 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 28 Май 2021 19:37
от Hursa
При ниска скорост, на къса отсечка - сигурно е така. Но е любопитно да се види при по-висока скорост. При предишните картинки бяхте показали средна скорост в този режим около и над 60 км/час, при значителен сумарен пробег в този режим.
► Виж съдържание

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 28 Май 2021 19:41
от Mcl
Screenshot_2021-05-28-19-40-04-195_app.mytoyota.toyota.com.mytoyota.jpg
Screenshot_2021-05-28-19-40-04-195_app.mytoyota.toyota.com.mytoyota.jpg (546.78 KiB) Преглеждано 1476 пъти
Ето и участък на автомагистрала Струма, това е при скорост 120 км/ч на темпомат.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 28 Май 2021 19:52
от Hursa
Това вече е съмнително smile.gif показаното около Драгичево, особено ако скоростта и там е била висока.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 28 Май 2021 20:08
от Mcl
Не там е спускане и за това е така.
Screenshot_2021-05-28-20-09-54-593_app.mytoyota.toyota.com.mytoyota.jpg
Screenshot_2021-05-28-20-09-54-593_app.mytoyota.toyota.com.mytoyota.jpg (533.25 KiB) Преглеждано 1465 пъти
Ето и в обратна посока.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 28 Май 2021 20:47
от Hursa
► Виж съдържание

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 29 Май 2021 08:05
от Krachunov
Hursa написа: 28 Май 2021 20:47
► Виж съдържание
Чета само глупости... До колко разбирам от постовете ти, имаш нула опит с приложението... Но въпреки това, въпреки всички снимки и обяснения към тях, продължаваш да пишеш било "съмнително" и "може и да не съм прав"....
ДА само за това си прав, че не си прав.... tooth.gif
Приложението ти маркира със син цвят всички участъци, в които фвигателя не е работил... не засягам темата ЕВ ли е, не е ли, по инерция

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 29 Май 2021 08:26
от dracunculus
Това, което ми е интересно- казваш 120 на темпомат. Гледам спускането към Перник е почти изцяло в EV. При тази Корола наистина ли със 120 като спускаш минава в ЕВ??? При мен, а и доколкото си спомням от тест-драйвовете на Камри ДВГ и РАВ се изключва като спускаш без газ със скорост ПОД 100-95кмч. То реално затова карайки със 130кмч Лексусут ми харчи неочаквано "много", просто защото никога не минава в ЕВ, дори когато отпускам леко газта в диапазона 130-100кмч. Как е при Королите?

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 29 Май 2021 08:52
от Mcl
Да можеш да спуснеш с 120 и да не си на ДВГ, но зависи в какво състояние е батерията. Трябва да е горе долу по средата на заряд, поне на мен ми прави това впечатление. Следващия път ще направя някоя снимка, то и аз все още не мога да разбера принципа на работа. И си правя тестове за да разбера кое как работи или не работи.