

Нека погледнем логично.nicktodorov написа: ↑27 Май 2021 16:50 Съжалявам, но това което той написа, има логика само когато сравняваме с какво може или не стандартен автомобил. Но това не отменя факта, че ползвайки common sense, без предубеждения, без сравнения, най-добре и просто го синтезира Hursa - “ За да се "движи на ток" трябва ел двигателя да го движи, той да е движителя.”. Всичко останало са странични второстепенни особености на хибрида.
Това въобще не изглежда добре.
това го пише и в инструкциите към колата. Че да се гони движение само на ток, не винагинозначава най - ефективноdracunculus написа: ↑27 Май 2021 20:20 Hursa, с мнението ти за евентуално покачване на разхода при опит за оптимизиране на ЕВ...съм съгласен на 100%. Поне при мен, опитвайки се да изчерпам напълно пулс енд глайд...се стига до сериозно изчерпване на батерията и последващото ѝ пълнене от ДВГ, който в моя случай си хапва бензинец. Карайки без много да се съобразявам с фанатичното икономично шофиране съм понягока по-икономичен. Интересно как би било при 1,8 ДВГ в Корола, Аурис, Приус ..?
Добре, последен въпрос имам аз и спирам да пиша повече тук.
А ти ако си мислиш, че твоя Аурис не харчи, отново си в заблуда.
Ако така мислиш, защо си купуваш въобще нов автомобил, при положение, че една 20 годишна Корса на газ, ще я движиш още 10 години, с цялата ѝ поддръжка и гориво, само със сумата на каското на новия ти автомобил?nicktodorov написа: ↑28 Май 2021 09:38 Добре, последен въпрос имам аз и спирам да пиша повече тук.
Как може да платите 30-60 хиляди лева за нов автомобил и да се втелясвате толкова много дали било 4, 5 или 6 разхода? Голям праз колко нисък бил.
Дори 2 литра отгоре да е разхода на 100 км, ако караме по 15000 на година това са 600 лв в повече. Или 3600 лв за целия 6-гоишен период на гаранцията.
На фона на платените пари за автомобила и съпътстващите за каско и т.н., ако тази сума ще ви събори и е толкова важна, що не взехте някоя корсичка на метан? А ако не са 2 литра а по-малко? Съвсем отива на кино важността на икономиите от нисък разход.
Не, не е логично. Аз някой ден ако/като си взема мечтаното комби (RS6), пак на всяко зареждане ще му меря разхода. Както съм правил и на всичките ми коли в последните 20 години. И не го правя за пари. За това не, не е логично.nicktodorov написа: ↑28 Май 2021 10:06 От което най-логичното придължение следва да е - не всичко е разход, нали?
И отново сам се опровергаваш срещу тезата. Какво значение има колко е висок енергийния разход? Дадох пример с един автомобил. Със сигурност, предвид как работи системата, задължително ще има добавен разход за предоставянето на това движение. Без значение дали отново е 1000 вата или са го оптимизирали до 1 ват ако искаш. Факт е, че го има и това отново означава, че батерията помага за движението на колата в този режим, ако ще и с 1 ват, което го прави същото и чистия електрически автомобил. Което технически погледнато си е чисто ЕВ придвижване.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта