Страница 13 от 21

Публикувано на: 27 Авг 2009 12:57
от baba_metca
Честно казано като отворих темата за първи път очаквах наистина нещо като сравнение между двете да е по задълбочено от това което видях. Имаше една интересна работа, че едното е с верига и ще се пести от смяна на ангренаж, а и ще се познае ако не е наред, че километрите са въртяни и малко разход и това е. Разход разход, колко и да е разход едва ли се различават много най-много половин един литър повече за по-мощния двигател. Сега някои споменаха за това къде е правен, пак става, не е лошо ама накрая май се оказа че са превени на едно място. Сега обаче никой не каза колко му е данъка и застраховката. Никой не каза дали спирачките са променени като е с доста повече коне и към какво са променени, окачването също. Това е важно по-големи спирачки, по-бързо спира, може да е по спорно окачването малко, пак важно за самия човек. големи - малки гуми. Аз наистина незнам пък дали с двигателя 2.2 няма нещо допълнително като оборудване в сравнение с другия първо някакви допълнителни електронни системи (за сигурност, круиз контрол), второ някакво удобство по купето. Ако някой от по-горните предложения е разсиквано се извинявам (избягало ми е).

Разликите с бензина не са малко има и + има -. едното харчи повече, ама пък е по-динамично сигурно (предполагам само и то от един единствен довод, че с бензинов двигател колата е с там ~100кг по-лека, ама 100кг не са малко ей, все едно да караш един човек в багажника постоянно), някой части също са по-евтини, други може би не. Незнам окачването дали няма различни настройки също. Там кой каквото му харесва по лична преценка. А и да ви кажа, не мисля че който и да е Авенсис който има около 150к.с. ще е много бавен при изпреварвания и една секундичка я е пропилял в момента който си помисли дали може да изпревари или не, освен ако е като с кон капаци и дава газ пък каквото ще да става. Аз ако трябва бързо да изпреваря нищо че съм с дизел пак си свалям от 5 на 4-та (116к.с. не са много на това купе) тъй че и това не е довод. Довод може би е дали ще го товари много или не.

Публикувано на: 01 Сеп 2009 14:59
от krilia
Здравейте всички.....бях в отпуск...гледам темата набъбнала доста...много информация....само не мога да разбера,защо сме толкова крайни понякога.......да ви се похваля запазих си авенсис 2,2 , 150 коня........04/2006........живот и здраве тази седмица ще я подкарам.......

очаквайте снимки....

Поздрави на всички.

Публикувано на: 01 Сеп 2009 16:29
от Bass_Man
Айде късмет и много безаварийни :thumbsup: !

Публикувано на: 02 Сеп 2009 08:36
от krilia
Bass_Man написа:Айде късмет и много безаварийни :thumbsup: !
благодаря!!!

Публикувано на: 02 Сеп 2009 11:00
от baba_metca
krilia написа:.......да ви се похваля запазих си авенсис 2,2 , 150 коня........04/2006........живот и здраве тази седмица ще я подкарам.......
.
Хехе, супер. Много да и се радваш и да те слуша.

Публикувано на: 02 Сеп 2009 22:50
от martod
krilia написа:Здравейте всички.....бях в отпуск...гледам темата набъбнала доста...много информация....само не мога да разбера,защо сме толкова крайни понякога.......да ви се похваля запазих си авенсис 2,2 , 150 коня........04/2006........живот и здраве тази седмица ще я подкарам.......

очаквайте снимки....

Поздрави на всички.
Ба, много информация laugh.gif що глупости се изписаха в тая тема, бедна ти е фантастиката... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Чак и един фен от БМВ форума, каза че не е истина, тая тема...

Айде честито и хиляди безаварийни километри....
Добре дошъл в отбора на тъпите, дето караме дизели и хич да не ти пука....
Вече сме към 55-60% в Европа, така че другите 40 % да му мислят.... laugh.gif

Публикувано на: 03 Сеп 2009 00:19
от Bass_Man
martod написа: Добре дошъл в отбора на тъпите, дето караме дизели и хич да не ти пука....
Никой не е казвал подобно нещо ! Но доста от вас за заблудени много сериозно относно динамичните показатели и най-вече еластичността ( няма такава единица или термин но както и да е ) !
martod написа: Вече сме към 55-60% в Европа, така че другите 40 % да му мислят.... laugh.gif
Ама това е по твои данни ! Я го намери някъде официално . Ако се върнеш малко по-назад ще видиш точните цифри и няма да ти харесат .

Публикувано на: 03 Сеп 2009 10:37
от IVOtuning
Наистина има доста заблудени..................
Бассман кажи ми, какво мислиш за тези сравнения, но сериозно, без глупости, и наистина ли мислиш, че връщайки на 3та ще има полза.
Не знам защо се отричат очевадни неща..........
Уж сме възрастни хора, но ....
Лек ден на всички

Публикувано на: 03 Сеп 2009 16:38
от Bass_Man
Еми вземи пусни и какво пише над цифрите , че трябва да съм врачка за да разбера какво означават ? Или понеже не съм достатъчно възрасетн не мога да го разбера ли ? Айде ти се върни няколко страници назад и ми намери една кола от тези дето коментирахме и от там дето го копираш това при нормално правилно ускорение , на предавката , която отговаря на power banda ( има едни теми в офтопика ако не знаеш какво е това ) дето да е по-динамична от АТМОСФЕРЕН бензин не от турбо !
А не да ми се включваш от последната страница със старата песен на нов глас . tongue.gif
И също така се върни и провери бройката на втомобилите в ЕС и тяхното отношение дизел бензин . Няма да пишеме всички на ново защото ти идваш сега !

Вчера гледах разни материали и понеже вие дизлджийте явно държите да сте много бързи да ви светна , че когато се опитвате да "доускорявате" и да се правите на много "еластични" , като давате газ на 6-та при 80км/ч повишавате изключително много температурата на изгорелите газове ( EGT ) и съкращавате живота на турбото изключително рязко ! Това ви е само за инфо да не кажете , че не мислиме за вас ние заблудените и заслепените !

Публикувано на: 03 Сеп 2009 20:49
от IVOtuning
Числата са на доускорение от 80 до 120км/ч на 4 и 5-та, поради липса на 6.
Там където са посочени 3 числа са на 4, 5 и 6-та
За пауър банд аз не говоря, защото нямам идея какво е......
Добре, тези 75% които съм ги цитирал са в Испания, тук си признавам грешката...
За егт не знам, не съм наясно с въпроса, но не мисля, че е по-опасно да доускорявам на 6 ск. от 80 км/ч, от това да вкарвам мотора в червената зона, където нито момент имам нито мощност.
По принцип дизелите имат по-ниско ЕГТ, така че не смятам че това е проблем. Това е и една от причините да има много малко бензини(мисля, че се броят на пръстите на едната ръка) с турбо с променлива геометрия.

Да ти напомня откъде труъна спора:
Аз казах, че турбо дизел доускорява ( за мен това е еластичност) по-добре от бензин(атмосферен), и че турбо дизел е по-икономичен от турбо бензин(дори и от атмосферен бензин).
Ако можеш изкарай данни, ако не здраве.

Публикувано на: 04 Сеп 2009 07:56
от Bass_Man
Аз пък казвам , че подобен параметър , като доускорение няма и безмислено да има защото двигателя не работи в нормалния за него и за кутията режим . Харчи повече гориво за една и съща работа и както се разбра и покачва много температурата на газовете , което води до съсипване на турбото и разни други неща .
И когато се ползва термина ускорение дизела не може да надмине най-много може да достигне атмосферен бензин и това се вижда от твоите линкове и снимки . Също така ако автомобила е автоматик резултатите ще бъдат абсолютно същите . Нито един автоматик няма да остане на 6-та / 5-та /4-та при подаване рязко на газ при движение с 80км/ч !!!!!!!!!!!!!!!!!! Казах ви го 1000 пъти ако искате да сте още по-бързи закачете си по едно ремарке натоварено с 1 тон и ще покажете още по-завидни характеристики . Все пак карате малки тракторчета и камиончета tongue.gif . При почти всички масови автомобили за ускорение от 80 до 120 км/ч трябва да се ползва поне 3-та скорост . А при някой може да се ползва 2-ра и 3-та скорост .
Ето какво е powerband и защо трябв ада сме в него :
http://en.wikipedia.org/wiki/Power_band

http://www.team-integra.net/forum/displ ... icID=19852


75% процента могат да бъдат само от НОВОРЕГИСТРИРАНИТЕ автомобили , а не от всички автомобили движещи се в региона за , който говориш !!!!!!!!!!!!!!!!
А сега вие ми кажете какво точно не ви е ясно ? И ако имате данни ги покажете иначе просто си дъвчем едно и също !!!

Публикувано на: 04 Сеп 2009 11:48
от Kiki
Bass_Man написа:Аз пък казвам , че подобен параметър , като доускорение няма и безмислено да има защото двигателя не работи в нормалния за него и за кутията режим . Харчи повече гориво за една и съща работа и както се разбра и покачва много температурата на газовете , което води до съсипване на турбото и разни други неща .
И когато се ползва термина ускорение дизела не може да надмине най-много може да достигне атмосферен бензин и това се вижда от твоите линкове и снимки . Също така ако автомобила е автоматик резултатите ще бъдат абсолютно същите . Нито един автоматик няма да остане на 6-та / 5-та /4-та при подаване рязко на газ при движение с 80км/ч !!!!!!!!!!!!!!!!!! Казах ви го 1000 пъти ако искате да сте още по-бързи закачете си по едно ремарке натоварено с 1 тон и ще покажете още по-завидни характеристики . Все пак карате малки тракторчета и камиончета tongue.gif . При почти всички масови автомобили за ускорение от 80 до 120 км/ч трябва да се ползва поне 3-та скорост . А при някой може да се ползва 2-ра и 3-та скорост .
Ето какво е powerband и защо трябв ада сме в него :
http://en.wikipedia.org/wiki/Power_band

http://www.team-integra.net/forum/displ ... icID=19852


75% процента могат да бъдат само от НОВОРЕГИСТРИРАНИТЕ автомобили , а не от всички автомобили движещи се в региона за , който говориш !!!!!!!!!!!!!!!!
А сега вие ми кажете какво точно не ви е ясно ? И ако имате данни ги покажете иначе просто си дъвчем едно и също !!!
Петре, не си лесен. Не падаш по гръб.
Вижда се ясно, че дизела ускарява доста по-бързо, ама не! Ще караме бензина ако трябва на първа, ама пак ще е по-добър. tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif biggrin.gif

Публикувано на: 05 Сеп 2009 04:32
от Bass_Man
Много ясно , че няма да падам ! Откакто хората решиха , че е много важно да не се сменяват скорости ! И , че най-бързия начин за ускорение от 80 до 120 ( велики скорости ) е покупката на дизел ?!?!? Даже не знам до сега как сме ускорявали ???
Казвам ви го за не знам кой път ! Теглете си караваните , карайте си икономично с климатичето и си живейте живота :thumbsup: ! Не се вкарвайте във филми дето няма да им видите края .
BTW: понеже виждам , че дизеляците са много загрижени за екологията да ви светна , че CO-то се покачва в пъти когато се правят "доускорения" !

Публикувано на: 05 Сеп 2009 08:59
от martod
Bass_Man написа: BTW: понеже виждам , че дизеляците са много загрижени за екологията да ви светна , че CO-то се покачва в пъти когато се правят "доускорения" !
Сега остава и да докажеш, че дизела отделя повече СО от бензина и еколозите от Европа ще го спрат от производство, както направиха с двутактовите.... smile.gif
Ама ще ти е трудно, защото дизелите отделят предимно сажди... tongue.gif

Публикувано на: 05 Сеп 2009 09:54
от diver
martod написа:Сега остава и да докажеш, че дизела отделя повече СО от бензина и еколозите от Европа ще го спрат от производство, както направиха с двутактовите.... f
Сега остава да ми обясниш, защо в Швейцария почти не се продават дизели... Сигурно щото са много екологични, а по таз причина данъците им са по-ниски....