Не бе, колега. Приус Плъг Ин е в продажба, но пробегът му на ток е 25 км.,което е идеално, при положение,че не мъкне тежки батерии и ,че е по-евтин от Амперата.SFINKS написа:Къде го видя PLug in Приуса ... В интернет.. ?
Като направят PLug in Приус който да минава 80 км на батерия ще съм първият който ще го купи ( естествено ако цената му е разумна )
Да ти кажа ли защо това няма да се случи скоро .
Просто ще му трябва поне 150-200 кг батерия за да мине 80 км а такава батерия струва колкото половин Приус.
Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-видео
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Така, затова Тойота продава Рав4 на ток със 150 км. пробег. Проблемът при ел.колите е малкият пробег и високата цена.SFINKS написа:Мен също не ме впечатляват , нито пасата на метан ( карал съм 5-6 автомобила на газ ) , нито приуса
И при двата няма нищо интересно
Впечатлява ме Амперата защото е нещо тотално ново , а именно ел .автомобил с възможност за зареждане от мрежата + възможност за удължен автономен пробег благодарение на бензиновият ДВГ който служи за генератор
За мен лично бъдещето на автомобилите е електричеството , просто трябва още малко време за да поевтинят батериите .
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Аха, значи Амперата е нещо тотално ново, а Приус и Приус Плъг Ин тотално старо,а? Както ти разясних много повече нова технология има в Приус и Приус Плъг ин отколкото в генератора на Амперата.LEXUS написа:Така, затова Тойота продава Рав4 на ток със 150 км. пробег. Проблемът при ел.колите е малкият пробег и високата цена.SFINKS написа:Мен също не ме впечатляват , нито пасата на метан ( карал съм 5-6 автомобила на газ ) , нито приуса
И при двата няма нищо интересно
Впечатлява ме Амперата защото е нещо тотално ново , а именно ел .автомобил с възможност за зареждане от мрежата + възможност за удължен автономен пробег благодарение на бензиновият ДВГ който служи за генератор
За мен лично бъдещето на автомобилите е електричеството , просто трябва още малко време за да поевтинят батериите .
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Пасат с нищо не може да впечатлиКолкото може да впечатли едно Мондео,Джета, Инсигния или Крома, толкова и Пасат.Владислав написа:По-добър за теб.Не и за мен.Не отговаря на целите ми.Излишно голям ми е.Шумен е.И като отговаря по-точно за твоите цели, може и да е по-практичен, но не и по-добър.Не може да ме впечатли.Както добре го каза - има още десетки като него.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
То и ДВГ е стар като света, но го има в Приус....
Днес бях на един съвсем нов хибрид, дето струва няколко стотин милиона долара и с мощност около 8.2 MW...
Сигурно норвежците не знаят, че е остаряла концепцията и си хвърлят парите на вятъра???
Основния недостатък на Амперата е цената. Технически са хвърлили доста мисъл...
Приуса за щастие е доста по-евтин и затова и намира по-широко приложение...
Днес бях на един съвсем нов хибрид, дето струва няколко стотин милиона долара и с мощност около 8.2 MW...
Сигурно норвежците не знаят, че е остаряла концепцията и си хвърлят парите на вятъра???
Основния недостатък на Амперата е цената. Технически са хвърлили доста мисъл...
Приуса за щастие е доста по-евтин и затова и намира по-широко приложение...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Продажби къде и колко струва ?LEXUS написа:Не бе, колега. Приус Плъг Ин е в продажба, но пробегът му на ток е 25 км.,което е идеално, при положение,че не мъкне тежки батерии и ,че е по-евтин от Амперата.SFINKS написа:Къде го видя PLug in Приуса ... В интернет.. ?
Като направят PLug in Приус който да минава 80 км на батерия ще съм първият който ще го купи ( естествено ако цената му е разумна )
Да ти кажа ли защо това няма да се случи скоро .
Просто ще му трябва поне 150-200 кг батерия за да мине 80 км а такава батерия струва колкото половин Приус.
В България има ли го ?
Ако го няма не ме интересува .
Последно промяна от SFINKS на 12 Сеп 2012 17:21, променено общо 1 път.
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Да , с нищо , освен че е с по-добри показатели от ПриусLEXUS написа:Пасат с нищо не може да впечатлиКолкото може да впечатли едно Мондео,Джета, Инсигния или Крома, толкова и Пасат.Владислав написа:По-добър за теб.Не и за мен.Не отговаря на целите ми.Излишно голям ми е.Шумен е.И като отговаря по-точно за твоите цели, може и да е по-практичен, но не и по-добър.Не може да ме впечатли.Както добре го каза - има още десетки като него.

ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Тебе може да те "боли" за емисиите, но навсякъде по цивилизования свят ги вълнува.SFINKS написа:![]()
![]()
малко се вдигнаха капаците
![]()
честно казано ме боли за емисиите при положение че по всичко останало е по-добър,
А може би и жабката на Приуса е по-голяма , защо не провериш ...
Не бих казал,че пенсионерщината Пасат е по-добра от технологичното бижу Приус освен по по-големи габарити. НУЛА технологии, НУЛА надеждност сравнен с Приус.
Пасат- малък 1.4 двигател с турбина и компресор. Приус 1.8 двигател в комбинация с електромотор.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Иначе щеше да го купиш ли? В какъв смисъл ако го няма в България, не те интересува? Що за дилетантско поведение?SFINKS написа:Продажби къде и колко струва ?LEXUS написа:Не бе, колега. Приус Плъг Ин е в продажба, но пробегът му на ток е 25 км.,което е идеално, при положение,че не мъкне тежки батерии и ,че е по-евтин от Амперата.SFINKS написа:Къде го видя PLug in Приуса ... В интернет.. ?
Като направят PLug in Приус който да минава 80 км на батерия ще съм първият който ще го купи ( естествено ако цената му е разумна )
Да ти кажа ли защо това няма да се случи скоро .
Просто ще му трябва поне 150-200 кг батерия за да мине 80 км а такава батерия струва колкото половин Приус.
В България има ли го ?
Ако го няма не ме интересува .
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
С по-добри показатели ,защото ползва друго гориво,а не защото е по-технологичен.SFINKS написа:Да , с нищо , освен че е с по-добри показатели от ПриусLEXUS написа:Пасат с нищо не може да впечатлиКолкото може да впечатли едно Мондео,Джета, Инсигния или Крома, толкова и Пасат.Владислав написа:По-добър за теб.Не и за мен.Не отговаря на целите ми.Излишно голям ми е.Шумен е.И като отговаря по-точно за твоите цели, може и да е по-практичен, но не и по-добър.Не може да ме впечатли.Както добре го каза - има още десетки като него.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
За съжаление май само ти мислиш така , е и още няколко фена .LEXUS написа:Тебе може да те "боли" за емисиите, но навсякъде по цивилизования свят ги вълнува.SFINKS написа:![]()
![]()
малко се вдигнаха капаците
![]()
честно казано ме боли за емисиите при положение че по всичко останало е по-добър,
А може би и жабката на Приуса е по-голяма , защо не провериш ...
Не бих казал,че пенсионерщината Пасат е по-добра от технологичното бижу Приус освен по по-големи габарити. НУЛА технологии, НУЛА надеждност сравнен с Приус.
Пасат- малък 1.4 двигател с турбина и компресор. Приус 1.8 двигател в комбинация с електромотор.
Фактите показват че Пасата просто е по-добър.
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Хаха, по-добрата кола се представя и добре на пазара! Приус е сред 3-те най-продавани коли,заедно с Корола. Пасат на метан продажбите са им най-ниски от на цялата им гама! И нормално- липса на достатъчно метан-станции, доста пренапрегнат 1.4 двигател,влачещ 1.6 тона купе . Все едни такива неща.SFINKS написа:За съжаление май само ти мислиш така , е и още няколко фена .LEXUS написа:Тебе може да те "боли" за емисиите, но навсякъде по цивилизования свят ги вълнува.SFINKS написа:![]()
![]()
малко се вдигнаха капаците
![]()
честно казано ме боли за емисиите при положение че по всичко останало е по-добър,
А може би и жабката на Приуса е по-голяма , защо не провериш ...
Не бих казал,че пенсионерщината Пасат е по-добра от технологичното бижу Приус освен по по-големи габарити. НУЛА технологии, НУЛА надеждност сравнен с Приус.
Пасат- малък 1.4 двигател с турбина и компресор. Приус 1.8 двигател в комбинация с електромотор.
Фактите показват че Пасата просто е по-добър.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Тия "няколко" фена доста бройки са си купили...
А относно Plug In...Ще си говорим догодина.Сега не е това, което са обещали да бъде.
Слоу, концепцията е стара.Не казвам че е лоша.Просто не е нищо ново.И колко е тази много технология в Ампера?

А относно Plug In...Ще си говорим догодина.Сега не е това, което са обещали да бъде.
Слоу, концепцията е стара.Не казвам че е лоша.Просто не е нищо ново.И колко е тази много технология в Ампера?
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
За съжаление май само ти мислиш така , е и още няколко фена .
Фактите показват че Пасата просто е по-добър.[/quote] Хаха, по-добрата кола се представя и добре на пазара! Приус е сред 3-те най-продавани коли,заедно с Корола. Пасат на метан продажбите са им най-ниски от на цялата им гама! И нормално- липса на достатъчно метан-станции, доста пренапрегнат 1.4 двигател,влачещ 1.6 тона купе . Все едни такива неща.[/quote]
Това къде ?
Кой пазар.
Аз живея в Европа и конкретно в България
В България метан станции има и ще има все повече, тук новите Пасати са сигурно 100 пъти по-продавани от Приус
Излез на улицата и виж .
Виж в Америка където не карат дизели е обратното .
Това че Американците са олигофрени и не карат дизели а да не говорим автомобили на метан , значи ли че не са идиоти . Не не значи . Идиоти са . Или по точно петролните гиганти ги правят на идиоти .
За Американците Приуса е върха на икономията . В България всяко такси на метан размазва Приуса по разход...
Какво да говорим повече .
Фактите показват че Пасата просто е по-добър.[/quote] Хаха, по-добрата кола се представя и добре на пазара! Приус е сред 3-те най-продавани коли,заедно с Корола. Пасат на метан продажбите са им най-ниски от на цялата им гама! И нормално- липса на достатъчно метан-станции, доста пренапрегнат 1.4 двигател,влачещ 1.6 тона купе . Все едни такива неща.[/quote]
Това къде ?
Кой пазар.
Аз живея в Европа и конкретно в България
В България метан станции има и ще има все повече, тук новите Пасати са сигурно 100 пъти по-продавани от Приус
Излез на улицата и виж .
Виж в Америка където не карат дизели е обратното .
Това че Американците са олигофрени и не карат дизели а да не говорим автомобили на метан , значи ли че не са идиоти . Не не значи . Идиоти са . Или по точно петролните гиганти ги правят на идиоти .
За Американците Приуса е върха на икономията . В България всяко такси на метан размазва Приуса по разход...
Какво да говорим повече .
Последно промяна от SFINKS на 12 Сеп 2012 17:49, променено общо 2 пъти.
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта