Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-видео

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Заключено
Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от LEXUS » 12 Сеп 2012 17:09

SFINKS написа:Къде го видя PLug in Приуса ... В интернет.. ?
Като направят PLug in Приус който да минава 80 км на батерия ще съм първият който ще го купи ( естествено ако цената му е разумна )
Да ти кажа ли защо това няма да се случи скоро .
Просто ще му трябва поне 150-200 кг батерия за да мине 80 км а такава батерия струва колкото половин Приус.
Не бе, колега. Приус Плъг Ин е в продажба, но пробегът му на ток е 25 км.,което е идеално, при положение,че не мъкне тежки батерии и ,че е по-евтин от Амперата.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от LEXUS » 12 Сеп 2012 17:10

SFINKS написа:Мен също не ме впечатляват , нито пасата на метан ( карал съм 5-6 автомобила на газ ) , нито приуса
И при двата няма нищо интересно

Впечатлява ме Амперата защото е нещо тотално ново , а именно ел .автомобил с възможност за зареждане от мрежата + възможност за удължен автономен пробег благодарение на бензиновият ДВГ който служи за генератор

За мен лично бъдещето на автомобилите е електричеството , просто трябва още малко време за да поевтинят батериите .
Така, затова Тойота продава Рав4 на ток със 150 км. пробег. Проблемът при ел.колите е малкият пробег и високата цена.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от LEXUS » 12 Сеп 2012 17:11

LEXUS написа:
SFINKS написа:Мен също не ме впечатляват , нито пасата на метан ( карал съм 5-6 автомобила на газ ) , нито приуса
И при двата няма нищо интересно

Впечатлява ме Амперата защото е нещо тотално ново , а именно ел .автомобил с възможност за зареждане от мрежата + възможност за удължен автономен пробег благодарение на бензиновият ДВГ който служи за генератор

За мен лично бъдещето на автомобилите е електричеството , просто трябва още малко време за да поевтинят батериите .
Така, затова Тойота продава Рав4 на ток със 150 км. пробег. Проблемът при ел.колите е малкият пробег и високата цена.
Аха, значи Амперата е нещо тотално ново, а Приус и Приус Плъг Ин тотално старо,а? Както ти разясних много повече нова технология има в Приус и Приус Плъг ин отколкото в генератора на Амперата.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от LEXUS » 12 Сеп 2012 17:13

Владислав написа:По-добър за теб.Не и за мен.Не отговаря на целите ми.Излишно голям ми е.Шумен е.И като отговаря по-точно за твоите цели, може и да е по-практичен, но не и по-добър.Не може да ме впечатли.Както добре го каза - има още десетки като него.
Пасат с нищо не може да впечатлиКолкото може да впечатли едно Мондео,Джета, Инсигния или Крома, толкова и Пасат.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6165
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от slowtraveler » 12 Сеп 2012 17:16

То и ДВГ е стар като света, но го има в Приус....
Днес бях на един съвсем нов хибрид, дето струва няколко стотин милиона долара и с мощност около 8.2 MW...
Сигурно норвежците не знаят, че е остаряла концепцията и си хвърлят парите на вятъра???
Основния недостатък на Амперата е цената. Технически са хвърлили доста мисъл...
Приуса за щастие е доста по-евтин и затова и намира по-широко приложение...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от SFINKS » 12 Сеп 2012 17:17

LEXUS написа:
SFINKS написа:Къде го видя PLug in Приуса ... В интернет.. ?
Като направят PLug in Приус който да минава 80 км на батерия ще съм първият който ще го купи ( естествено ако цената му е разумна )
Да ти кажа ли защо това няма да се случи скоро .
Просто ще му трябва поне 150-200 кг батерия за да мине 80 км а такава батерия струва колкото половин Приус.
Не бе, колега. Приус Плъг Ин е в продажба, но пробегът му на ток е 25 км.,което е идеално, при положение,че не мъкне тежки батерии и ,че е по-евтин от Амперата.
Продажби къде и колко струва ?
В България има ли го ?
Ако го няма не ме интересува .
Последно промяна от SFINKS на 12 Сеп 2012 17:21, променено общо 1 път.
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от SFINKS » 12 Сеп 2012 17:18

LEXUS написа:
Владислав написа:По-добър за теб.Не и за мен.Не отговаря на целите ми.Излишно голям ми е.Шумен е.И като отговаря по-точно за твоите цели, може и да е по-практичен, но не и по-добър.Не може да ме впечатли.Както добре го каза - има още десетки като него.
Пасат с нищо не може да впечатлиКолкото може да впечатли едно Мондео,Джета, Инсигния или Крома, толкова и Пасат.
Да , с нищо , освен че е с по-добри показатели от Приус wink.gif
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от LEXUS » 12 Сеп 2012 17:21

SFINKS написа:worthy.gif worthy.gif worthy.gif малко се вдигнаха капаците drunk.gif
честно казано ме боли за емисиите при положение че по всичко останало е по-добър,
А може би и жабката на Приуса е по-голяма , защо не провериш ...
Тебе може да те "боли" за емисиите, но навсякъде по цивилизования свят ги вълнува.
Не бих казал,че пенсионерщината Пасат е по-добра от технологичното бижу Приус освен по по-големи габарити. НУЛА технологии, НУЛА надеждност сравнен с Приус.
Пасат- малък 1.4 двигател с турбина и компресор. Приус 1.8 двигател в комбинация с електромотор.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от LEXUS » 12 Сеп 2012 17:23

SFINKS написа:
LEXUS написа:
SFINKS написа:Къде го видя PLug in Приуса ... В интернет.. ?
Като направят PLug in Приус който да минава 80 км на батерия ще съм първият който ще го купи ( естествено ако цената му е разумна )
Да ти кажа ли защо това няма да се случи скоро .
Просто ще му трябва поне 150-200 кг батерия за да мине 80 км а такава батерия струва колкото половин Приус.
Не бе, колега. Приус Плъг Ин е в продажба, но пробегът му на ток е 25 км.,което е идеално, при положение,че не мъкне тежки батерии и ,че е по-евтин от Амперата.
Продажби къде и колко струва ?
В България има ли го ?
Ако го няма не ме интересува .
Иначе щеше да го купиш ли? В какъв смисъл ако го няма в България, не те интересува? Що за дилетантско поведение?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от LEXUS » 12 Сеп 2012 17:25

SFINKS написа:
LEXUS написа:
Владислав написа:По-добър за теб.Не и за мен.Не отговаря на целите ми.Излишно голям ми е.Шумен е.И като отговаря по-точно за твоите цели, може и да е по-практичен, но не и по-добър.Не може да ме впечатли.Както добре го каза - има още десетки като него.
Пасат с нищо не може да впечатлиКолкото може да впечатли едно Мондео,Джета, Инсигния или Крома, толкова и Пасат.
Да , с нищо , освен че е с по-добри показатели от Приус wink.gif
С по-добри показатели ,защото ползва друго гориво,а не защото е по-технологичен.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от SFINKS » 12 Сеп 2012 17:32

LEXUS написа:
SFINKS написа:worthy.gif worthy.gif worthy.gif малко се вдигнаха капаците drunk.gif
честно казано ме боли за емисиите при положение че по всичко останало е по-добър,
А може би и жабката на Приуса е по-голяма , защо не провериш ...
Тебе може да те "боли" за емисиите, но навсякъде по цивилизования свят ги вълнува.
Не бих казал,че пенсионерщината Пасат е по-добра от технологичното бижу Приус освен по по-големи габарити. НУЛА технологии, НУЛА надеждност сравнен с Приус.
Пасат- малък 1.4 двигател с турбина и компресор. Приус 1.8 двигател в комбинация с електромотор.
За съжаление май само ти мислиш така , е и още няколко фена .
Фактите показват че Пасата просто е по-добър.
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от LEXUS » 12 Сеп 2012 17:35

SFINKS написа:
LEXUS написа:
SFINKS написа:worthy.gif worthy.gif worthy.gif малко се вдигнаха капаците drunk.gif
честно казано ме боли за емисиите при положение че по всичко останало е по-добър,
А може би и жабката на Приуса е по-голяма , защо не провериш ...
Тебе може да те "боли" за емисиите, но навсякъде по цивилизования свят ги вълнува.
Не бих казал,че пенсионерщината Пасат е по-добра от технологичното бижу Приус освен по по-големи габарити. НУЛА технологии, НУЛА надеждност сравнен с Приус.
Пасат- малък 1.4 двигател с турбина и компресор. Приус 1.8 двигател в комбинация с електромотор.
За съжаление май само ти мислиш така , е и още няколко фена .
Фактите показват че Пасата просто е по-добър.
Хаха, по-добрата кола се представя и добре на пазара! Приус е сред 3-те най-продавани коли,заедно с Корола. Пасат на метан продажбите са им най-ниски от на цялата им гама! И нормално- липса на достатъчно метан-станции, доста пренапрегнат 1.4 двигател,влачещ 1.6 тона купе . Все едни такива неща.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Владислав
Мнения: 670
Регистриран на: 23 Окт 2009 18:40
Местоположение: София,България

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от Владислав » 12 Сеп 2012 17:37

Тия "няколко" фена доста бройки са си купили... :whistle:
А относно Plug In...Ще си говорим догодина.Сега не е това, което са обещали да бъде.
Слоу, концепцията е стара.Не казвам че е лоша.Просто не е нищо ново.И колко е тази много технология в Ампера?
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...

Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от SFINKS » 12 Сеп 2012 17:42

За съжаление май само ти мислиш така , е и още няколко фена .
Фактите показват че Пасата просто е по-добър.[/quote] Хаха, по-добрата кола се представя и добре на пазара! Приус е сред 3-те най-продавани коли,заедно с Корола. Пасат на метан продажбите са им най-ниски от на цялата им гама! И нормално- липса на достатъчно метан-станции, доста пренапрегнат 1.4 двигател,влачещ 1.6 тона купе . Все едни такива неща.[/quote]

Това къде ?
Кой пазар.
Аз живея в Европа и конкретно в България
В България метан станции има и ще има все повече, тук новите Пасати са сигурно 100 пъти по-продавани от Приус
Излез на улицата и виж .

Виж в Америка където не карат дизели е обратното .
Това че Американците са олигофрени и не карат дизели а да не говорим автомобили на метан , значи ли че не са идиоти . Не не значи . Идиоти са . Или по точно петролните гиганти ги правят на идиоти .

За Американците Приуса е върха на икономията . В България всяко такси на метан размазва Приуса по разход...
Какво да говорим повече .
Последно промяна от SFINKS на 12 Сеп 2012 17:49, променено общо 2 пъти.
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

mirott
Мнения: 2141
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от mirott » 12 Сеп 2012 17:43

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта